Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-09 11:51
Al een tijdje zijn Philips OLED tv's voorzien van DTS Play-fi.
Middels dat systeem en compatibele speakers zou je draadloos een 5.1.2 systeem kunnen uitbouwen. Lijkt me handig om een receiver uit te sparen.

Nu ken ik Philips van uit het verleden als niet hét merk om audio-randapparatuur aan aan te sluiten.

heeft iemand ervaring met dergelijk systeem op de recente OLED's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Beeldbuisje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:02:
heeft iemand ervaring met dergelijk systeem op de recente OLED's?
Als ik de reacties in Philips tv type Oled 806 & Play-Fi Home Theater zie vrees ik het ergste :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
En ik maar op de OLEDxx7 reeksen zoeken 🤓

Jammer, hopelijk kan ik het ooit proefondervindelijk vaststellen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10 22:34
Heb dit begin dit jaar met Philips 935/12 en twee TAW 6205 'geprobeerd'. Zowel ambi light als surround geluid. Mijn ervaring (en van anderen kan anders/beter zijn). Na twee weken de stekker eruit getrokken. Zeer instabiel en vaak geen verbinding. Dan weer PlayFi opnieuw instellen en dan werkte het weer evenetjes. Bij een volgende keer TV uit stand-by weer het riedeltje opnieuw. Ik vond/vind het dus geen bijster goede ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
En in de tijd van de 935 was de software toch al tamelijk stabiel voor de rest.
Dat wou ik weten, lijkt me dat het nog altijd "typisch Philips" is. Alle "nieuwigheden" hebben nog een jaartje of 5 nodig voor ze bruikbaar worden.

Bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebouwman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:54
Ik heb na jaren twijfelen toch eens een Android Philips tv gekocht (55OLE708) en zag dat je een voller geluid kunt krijgen door uitbreiding van een Subwoofer aan te sluiten en dat is aardig gelukt (na een avondje k*tten), echter om er een compleet surround geluid van te maken moet je wel diep in de knip, een Sub was gelukkig geen probleem om MP maar luidsprekers zijn er nauwelijks niet of weinig of veel te duur te koop. Alleen nieuw en voor 4 speakertjes ben je 1000 euro verder minimaal en dan is de vraag of het wel de moeite is als je al een kanon van een Denon onder de tv hebt staan.
Pagina: 1