Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maud
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 16-04-2023
Ik hoop dat ik op het goede forum post.

Ik heb Android auto gecombineerd met TomTom Go. Maar het heeft bepaalde functies niet die mijn losse TomTom wel heeft.

Mijn vraag is eigenlijk, zit dit er niet op of heb ik de juiste instelling nog niet gevonden?

Wat me nu te binnen schiet:

- Tijdens het rijden de instelling wijzigen van wel of geen tolroutes nemen. Dit lukt niet via het grote Android Auto scherm. Ik moet dan stoppen. Op mijn mobiel de instelling wijzigen en opnieuw starten.

- Als er een groene alternatieve route is kan ik daar niet voor kiezen. Hij vraagt niet of ik die nemen wil. Als ik op het scherm druk gebeurt er niets. Ik kan ook niet zien welke alternatieve route hij dan neemt. Pas op het moment dat ik bij de splitsing van beide routes kom moet ik zelf goed opletten.

- Bij mijn losse TomTom kan ik spreken en zeggen: toon recente bestemmingen. En dan kiezen voor een recente bestemming waarna de route opnieuw gepland wordt. Android auto lijkt die niet te hebben.

- Ik kan wel mijn plaatsen invoeren op de TomTom app maar krijg die tijdens het rijden niet opgeroepen op Android auto.

Is er iemand beter thuis in de (on)mogelijkheden van Android auto met TomTom Go?
Bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door Maud op 16-04-2023 15:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruijnst1
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21-06-2023
Ik rijd electrisch. De standaard navigatie in mijn auto spreekt en verstaat geen Nederlands en meldt geen flitsers. De Tomtom go app leek mij een goed en betaalbaar alternatief. De functionaliteit als ik de app op mijn mobiel gebruik is uitstekend. Op het moment dat ik de app via android auto gebruik gaat er teveel functionaliteit verloren. De app is nog steeds betaalbaar maar geen goed alternatief. Ik heb een jaar abonnement op de app dat ik voorlopig niet verlengd. Tomtom heeft nu nog 11 maanden om de app aan te passen en mij te verlijden het abbonement toch te verlengen. Tot dat moment gebruik ik Google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelheman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik miste zelf ook wat functionaliteit en kwam onderstaande link tegen van TomTom

https://help.tomtom.com/h...tion-app-met-Android-Auto