Twee Solidigm-ssd's getest meer of enkelvoud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:24
@willemdemoor
review: Twee Solidigm-ssd's getest - Intel-ssd's, maar dan anders
Twee Solidigm-ssd's getest

De P41 Plus is opgebouwd rond een Silicon Motion-controller: de SM2269XT. Die komen we niet vaak tegen, zodat we geen direct vergelijkingsmateriaal hebben. De enige andere ssd's die ik kon vinden met die controller, zijn de Adata Legend 850, de Silicon Power UD90 en de Lexar NM760
Twee pagina's die in meervoud vanuit wij t.net geschreven zijn (komt het op mij over).
Alleen zelfde controller zoeken is in de ik vorm?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ezeedijk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:17
Artikel lijkt niet af. Iets mis gegaan met publiceren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Wellicht is het item te vroeg gepubliceerd? :)

De kop "Van Micron naar SK Hynix" volg ik ook niet helemaal en wordt verder niet uitgelegd.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 22:14
Lijkt mij inderdaad ook niet helemaal af, normaal laten jullie ook een mooi overzichtje met specs zien (dingen zoals PCI-E versie, cache, theoretische snelheden en TBW) en natuurlijk ook een conclusie :+

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@willemdemoor
De aangekondigde verbruiktest ontbreekt. Dat is misschien het punt waar het ontbrekende deel begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Er ontbreken geen delen van de review, hoewel ik inderdaad graag het vermogen had vermeld. Door de overgang naar de nieuwe testmethode is het meten daarvan momenteel problematisch en niet gelukt. Ik heb dat stukje even weggehaald.

Deze review is eigenlijk een kort benchmarkstukje ter introductie van Solidigm-ssd's. We hadden ze nog niet gereviewed en ik heb ze wel meegenomen in de SSD-BBG die een dezer dagen gepubliceerd wordt. Om dat een beetje context te geven, had ik deze twee Solidigm-ssd's even uitgelicht in dit korte stukje.
Morgen of overmorgen volgt ook een vergelijkbaar stukje over de Lexar NM620-drives, die in een oude en nieuwe variant verkrijgbaar zijn (geweest). In de SSD-BBG staan resultaten van beide, en in een kort benchmarkartikel zet ik de oude en nieuwe even naast elkaar. Dat stuk is net zo kort als dit en dus niet per se een review te noemen...
Ik zet bij de inleiding wel een kleine verduidelijking, zodat jullie niet denken dat er pagina's ontbreken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:44
willemdemoor schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:38:
Er ontbreken geen delen van de review
[...]
Ook ik dacht dat er iets fout gegaan was. Fanatieke Tweakers zullen wellicht een pagina vol benchmarks met allerlei sub-sets per grafiek geïnteresseerd door zitten kijken om eigen conclusies te trekken, maar ik vermoed dat een groot deel van de lezers (net als ik) normaal vaak van de eerste paar regels in de inleiding naar de conclusie gaat, en die pagina mistte ik. Alsmede enige duiding, want die Pro staat in bijna alle grafiekjes bovenaan, en is daarmee gezien zijn prijs toch een super-deal, of mis ik iets?

Vertel in een paar regels of ik het ding moet kopen of niet potdorie! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Herman schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:10:
Wellicht is het item te vroeg gepubliceerd? :)

De kop "Van Micron naar SK Hynix" volg ik ook niet helemaal en wordt verder niet uitgelegd.
Dat vond ik ook vrij curieus, inderdaad. De naam van Micron komt letterlijk enkel in de kop voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
nXXt schreef op zondag 16 april 2023 @ 22:27:
[...]

Dat vond ik ook vrij curieus, inderdaad. De naam van Micron komt letterlijk enkel in de kop voor.
@willemdemoor ? :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ik heb het Micron-stukje wat uitgebreid en verduidelijkt. Ik had dat weggelaten omdat ik de 'review' heel anders had ingestoken (als mini-'review' ter uitleg waar Solidigm in de komende ssd-bbg vandaan komt, zoals hierboven aangegeven) en volledig verkeerd heb ingeschat hoe dat zou overkomen op jullie zonder dat beter uit te leggen. Mijn excuses.
Pagina: 1