Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
Dear customer,

Thank you for contacting HONOR.

We have checked and HONOR devices have VOLTE/Wi-Fi calling reception in Belgium via Orange. Please further consult with your network operator if they support our devices in that country. If you wish to address any other inquiries regarding HONOR products and services, please contact us.

Respectfully,

Paul

Honor UK Customer Care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 17:05
Het is hier wel erg stil. Op zich een goed teken, dat het toestel geen manco's heeft. Voor mij nog steeds het fijnste toestel wat ik ooit heb gehad.
Maar er is weer nieuws :)

https://www.gsmarena.com/...w_charging-news-60745.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
Aloysxda schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:18:
Het is hier wel erg stil. Op zich een goed teken, dat het toestel geen manco's heeft. Voor mij nog steeds het fijnste toestel wat ik ooit heb gehad.
Maar er is weer nieuws :)

https://www.gsmarena.com/...w_charging-news-60745.php
Voor mij ook helemaal top. Enige minpunt is dat je maar 10x kan zoomen voor video's. Ik kon met mijn Huawei P30 Pro veel verder inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Luitje, vanmorgen is er een update binnen gekomen op mijn magic 5 pro. Het toestel functioneert uitmuntend, maar nu een klein issue.
Voor het ontgrendelen van het toestel tik ik twee keer op het scherm. Normaal gesproken spring je toestel gelijk aan. Na de update duurt het even voordat het scherm aanspringt. Herkennen jullie dit en heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:00
Aloysxda schreef op maandag 8 januari 2024 @ 17:23:
Luitje, vanmorgen is er een update binnen gekomen op mijn magic 5 pro. Het toestel functioneert uitmuntend, maar nu een klein issue.
Voor het ontgrendelen van het toestel tik ik twee keer op het scherm. Normaal gesproken spring je toestel gelijk aan. Na de update duurt het even voordat het scherm aanspringt. Herkennen jullie dit en heeft iemand misschien een oplossing?
Ik heb gisterenavond ook een update (7.1.0.194) binnen gekregen met de December security patch.
Het probleem wat jij beschrijft, lijkt bij mij ook te gebeuren. Ik gebruik de vingerafdruk scanner. Normaal reageerde die meteen, nu lijkt het ook even te duren als de telefoon een tijd niet in gebruik is geweest.
Als er een notificatie is lijkt het probleem zich niet voor te doen.

Edit:
Net een patch binnen gehaald en probleem lijkt opgelost, zo op het eerste gezicht.

[ Voor 5% gewijzigd door EciRuam op 09-01-2024 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Hier zojuist ook een patch ontvangen. De magic is weer net zo magic zoals we gewend zijn. Weer een heerlijk toestel.
De Magic 6 zit er aan te komen. Zou het nóg beter kunnen 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJohnny
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-02 17:41
Hallo iedereen, ik heb nu sinds een week ook een Magic 5 pro, maar blijf hier in België zitten met security update van september 2023... Enig idee wat ik eens kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjalling123
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09 14:55
DeJohnny schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:48:
Hallo iedereen, ik heb nu sinds een week ook een Magic 5 pro, maar blijf hier in België zitten met security update van september 2023... Enig idee wat ik eens kan proberen?
September is wel erg oud maar mij valt ook tegen hoelang updates duren (android 14 nog steeds niet binnen) ik denk dat je de verkoper van je telefoon moet opzoeken of honor zelf met deze vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJohnny
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-02 17:41
Tjalling123 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 06:44:
[...]

September is wel erg oud maar mij valt ook tegen hoelang updates duren (android 14 nog steeds niet binnen) ik denk dat je de verkoper van je telefoon moet opzoeken of honor zelf met deze vraag
Heb ik inmiddels al gedaan, verkoper (gomibo) wil het toestel laten retourneren en dat is dus al geen optie sinds het mijn enige nog werkend toestel is. En Honor heeft aan de hand van imei achterhaald dat het toestel van Finland afkomstig is, en in België waarschijnlijk enkel Orange simkaart updates zal laten doorkomen. Of optie 2 verhuizen naar Finland 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
Gisteren de MagicOS 8 en Android 14 (8.0.0.132) upgrade kunnen installeren.
Ik merk weinig verschil met de vorige versie kwa gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjalling123
Ik heb ondertussen ook de update sinds een dag of 2. Heb het idee dat batterij duur iets minder is en de bovenkant heeft nu irritant als er iets speelt een bakje met de app en soort geluids balkjes. Is zo als de tv Netflix speelt of als de podcast app draait hoeft niet te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EciRuam
Tjalling123 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:32:
Ik heb ondertussen ook de update sinds een dag of 2. Heb het idee dat batterij duur iets minder is en de bovenkant heeft nu irritant als er iets speelt een bakje met de app en soort geluids balkjes. Is zo als de tv Netflix speelt of als de podcast app draait hoeft niet te spelen.
Ik heb het idee dat de batterijduur hetzelfde of zelfs beter is in de maand dat ik de update geinstalleerd heb.

Aan de bovenkant, het geluidsbalkje, zegt me zo niks. Ben ik niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjalling123
Dat is grappig dit las ik op Reddit al het lijkt erop dat afhankelijk van het gebruik de batterij beter of juist minder is geworden. Ik zie idd wel dat als ik hem niet verbruik hij minder snel leeg loopt.
Hieronder een screenshot van dat geluidsbalkje ding waar ik het over had. Dit zit naast mijn camera en neemt alles weg uit de bovenbalk voor referentie afbeelding 2 is als hij weg is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYtpjQEvayCdxKvTcbArLYUJ_nM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJhwwGpEZFxMXEcYNnn0iRI5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41Wg_ObZZPF6SjhYLd_jmUYTdF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIceGy2k5GOgsRzNfXnt6ruY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EciRuam
Tjalling123 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:26:
Dat is grappig dit las ik op Reddit al het lijkt erop dat afhankelijk van het gebruik de batterij beter of juist minder is geworden. Ik zie idd wel dat als ik hem niet verbruik hij minder snel leeg loopt.
Hieronder een screenshot van dat geluidsbalkje ding waar ik het over had. Dit zit naast mijn camera en neemt alles weg uit de bovenbalk voor referentie afbeelding 2 is als hij weg is.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is me gelukt om 2 seconden het geluidsbalkje zichtbaar te krijgen, door youtube in de browser te starten, een filmpje af te spelen en vervolgens naar een andere app te swipen.
Ik vermoed dat het met op de achtergrond af spelen van audio is en dat gebruik ik niet.
Het is me in ieder geval nooit eerder opgevallen.
Pagina: 1 2 Laatste