Morgen is het release tijd om 19 uur in de avond. Ga hem eens testen. Is hij goed of ni goed. Als hij goed is afwisselen met cod....en anders deleten deze game. Wel benieuwd....
Gaan het zeker weer even proberenWolverine9000 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:04:
Morgen is het release tijd om 19 uur in de avond. Ga hem eens testen. Is hij goed of ni goed. Als hij goed is afwisselen met cod....en anders deleten deze game. Wel benieuwd....
In het begin zal het altijd even een playerbase hebben en leuk zijn natuurlijk maar zullen het zien.
Ik had in ieder geval in de beta opzich wel plezier maar had wel zoiets van waarom zou ik dit spelen en niet CoD
goh de sbmm mss. Beetje afwisseling kan geen kwaad e. Waarschijnlijk blijf ik toch cod spelen e😀Ricmaniac schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:57:
[...]
Gaan het zeker weer even proberenMaar net als de Finals verwacht ik dat deze game niet echt zijn plek zal vinden tussen alle grote shooters.
In het begin zal het altijd even een playerbase hebben en leuk zijn natuurlijk maar zullen het zien.
Ik had in ieder geval in de beta opzich wel plezier maar had wel zoiets van waarom zou ik dit spelen en niet CoD
Zal alleen maar goed zijn voor Cod als Xdeviant een succes word. Alleen heerschappij is nooit goed.
Voor zelfe geld doen ze bij de volgende cod de sbmm weg. Dat zou wat zijn´ back to the ook days´´´´Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 06:22:
Zal alleen maar goed zijn voor Cod als Xdeviant een succes word. Alleen heerschappij is nooit goed.
Na een aantal jaar CoD ben ik met een aantal vrienden ook wel toe aan iets nieuws. Ben reuze benieuwd of xDefiant hiermee weerstand kan bieden. Het zal ongetwijfeld de eerste paar dagen veel bugs bevatten, hopelijk valt het mee ;-)
Ik dacht, laten we xDefiant pre-loaden maar helaas, ik kom niet op mijn Ubisoft Connect account. Wanneer ik inlog, zou ik een tweestapsverificatie code moeten binnen krijgen. Nou krijg ik er wel eentje binnen, maar NADAT Ubisoft mij automatisch uitlogd wegens inactiviteit.
Wanneer ik me dus weer inlog, krijg ik dus weer een nieuwe code. Deze komt dan WEER aan nadat de launcher me automatisch heeft uitgelogd. Dus je raadt het al, weer opnieuw ingelogd en precies hetzelfde liedje.
Ik kom op deze manier niet op mijn account. Dit is dus zwaar k..
Wanneer ik me dus weer inlog, krijg ik dus weer een nieuwe code. Deze komt dan WEER aan nadat de launcher me automatisch heeft uitgelogd. Dus je raadt het al, weer opnieuw ingelogd en precies hetzelfde liedje.
Ik kom op deze manier niet op mijn account. Dit is dus zwaar k..
[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 21-05-2024 14:28 ]
Je kunt gewoon de oude code gebruiken om voorbij de 2FA te komen
Deze zal het niet worden. Wat een ruk game. Gelukkig was deze gratis
Ik snap het niet waarom kan ik hem nog niet starten?
Matchmaking ligt plat bij release. Geraakte er ook niet in. Morgen maar meer succesRicmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:40:
Ik snap het niet waarom kan ik hem nog niet starten?
@Wolverine9000 hoezo dan
Movement echt niet ok voor mij persoonlijk.dan blijven we m1ar cod spelen eChelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:41:
[...]
Matchmaking ligt plat bij release. Geraakte er ook niet in. Morgen maar meer succes
@Wolverine9000 hoezo dan
Maar ik kan niet eens de game opstarten.
Tweede potje daarjuist. Was 1 tegen 2 domination.. dit gaat het ni worden.lol..Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:57:
Maar ik kan niet eens de game opstarten.
Proberen dit morgen wel weer even inderdaad. Kreeg de game eindelijk opgestart.. geen idee waarom het toenstraks niet werkte.
Matches vinden daarintegen lukt totaal niet.
Ook crossplay uitgezet als test maar ook dan niks gevonden.
Zien het wel weer als het werkt om een eerlijk oordeel te geven.
Server launches blijken helaas altijd lastig.
Toch opmerkelijk, ze hebben toch genoeg de tijd gehad na al die uitstellen. Ook is Ubisoft nu toch geen kleine speler.Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:19:
Proberen dit morgen wel weer even inderdaad. Kreeg de game eindelijk opgestart.. geen idee waarom het toenstraks niet werkte.
Vind het toch een dikke fail om zo slecht al te releasen, na 2u zijn de problemen blijkbaar nog niet opgelost.
dit stuk heeft niks met de game zelf te maken. Server capaciteit word bij sommige bedrijven zelfs door andere partijen geregeld.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:22:
[...]
Toch opmerkelijk, ze hebben toch genoeg de tijd gehad na al die uitstellen. Ook is Ubisoft nu toch geen kleine speler.
Vind het toch een dikke fail om zo slecht al te releasen, na 2u zijn de problemen blijkbaar nog niet opgelost.
In bijna alle gevallen is het de investering niet waard voor de playernumbers in het begin. dit duurt een paar dagen en dan settled het waardoor je anders met overkill aan capaciteit zit.
Het is zonde dat het zo gaat maar ik heb het maar geaccepteerd na 20+ jaar dit mee te maken.
Het is toch echt de verantwoordelijkheid van Ubisoft om dit fatsoenlijk te regelen, derde partij of niet. Op deze manier verlies je echt enorm veel spelers op t begin al. Eerste indruk is niet best.Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:28:
[...]
dit stuk heeft niks met de game zelf te maken. Server capaciteit word bij sommige bedrijven zelfs door andere partijen geregeld.
In bijna alle gevallen is het de investering niet waard voor de playernumbers in het begin. dit duurt een paar dagen en dan settled het waardoor je anders met overkill aan capaciteit zit.
Het is zonde dat het zo gaat maar ik heb het maar geaccepteerd na 20+ jaar dit mee te maken.
Heb 1 potje kunnen spelen, het schiet best aardig weg. Maar betwijfel of dit na 1 maand nog veel gespeeld wordt. Die prijzen in de store ook haha, schandalig.
Eens met alles. maar nog steeds zegt dat niks over het werk wat de devs in de game hebben gestopt als de servers niet goed werken.
Verwacht sowieso niet zo veel meer van ubisoft laatste jaren. Ook van deze shooter niet. maar zou leuk zijn als er wat leuks uit komt wat verfrissend is.
Ook 1 potje gedaan. speelt idd best goed weg. beter dan ik verwachte
Verder ga ik het niet meer proberen met die server issues vanavond.
Verwacht sowieso niet zo veel meer van ubisoft laatste jaren. Ook van deze shooter niet. maar zou leuk zijn als er wat leuks uit komt wat verfrissend is.
Ook 1 potje gedaan. speelt idd best goed weg. beter dan ik verwachte
Verder ga ik het niet meer proberen met die server issues vanavond.
Ik heb ook één game kunnen spelen. Ik speel al een aantal jaren heel weinig fps games maar ik was op zoek naar wat nieuws te spelen en zat vanwege een andere game toevallig bij Ubisoft op de website.
Kijkers aantallen op Twitch zijn wel krankzinnig hoog terwijl al de streamers proberen in een game te komen.
Ik vind de maps wel heel erg vet. Ik speelde met een Ghost Recon character en had een SMG, een shield en flash grenades. Het schoot lekker weg. Het lukte me ook om een aantal kills te maken. Ik had het echt naar mijn zin.
Het deed me wat gameplay en maps betreft een beetje denken aan een combinatie van Halo, Overwatch en CoD.
Ik hoor net dat de servers weer op stoom komen.
Kijkers aantallen op Twitch zijn wel krankzinnig hoog terwijl al de streamers proberen in een game te komen.
Ik vind de maps wel heel erg vet. Ik speelde met een Ghost Recon character en had een SMG, een shield en flash grenades. Het schoot lekker weg. Het lukte me ook om een aantal kills te maken. Ik had het echt naar mijn zin.
Het deed me wat gameplay en maps betreft een beetje denken aan een combinatie van Halo, Overwatch en CoD.
Ik hoor net dat de servers weer op stoom komen.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
Leuke eerste indruk speelt lekker weg. Skills zijn leuk alleen een schild lijkt een beetje OP (of ik moet de counter nog uitvogelen).
Crossplay gaat zsm uit wanneer de servers normaal functioneren. Voor ps5 spelers iets te weinig autoaim vs keyboard+muis. Daarbij heb ik het vermoeden dat ik al een cheater tegen gekomen ben. K/D 50/5 en zag je direct zodra die de hoek om kwam.
Als ze sbmm een beetje goed krijgen dan denk ik dat ik wel wat uurtjes plezuer kan hebben.
Crossplay gaat zsm uit wanneer de servers normaal functioneren. Voor ps5 spelers iets te weinig autoaim vs keyboard+muis. Daarbij heb ik het vermoeden dat ik al een cheater tegen gekomen ben. K/D 50/5 en zag je direct zodra die de hoek om kwam.
Als ze sbmm een beetje goed krijgen dan denk ik dat ik wel wat uurtjes plezuer kan hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door VySio op 22-05-2024 01:06 ]
VySio schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 01:02:
Leuke eerste indruk speelt lekker weg. Skills zijn leuk alleen een schild lijkt een beetje OP (of ik moet de counter nog uitvogelen).
[ Voor 9% gewijzigd door VySio op 22-05-2024 01:04 ]
Maps zijn wel tof inderdaad, geinig hoe ze verschillende Ubisoft games hebben gepakt en daar maps van hebben gemaakt.
Inmiddels 6 potjes achter elkaar gedaan zonder server issues net en het schiet wel erg lekker weg.
Sniper is bijna level 2 en M9 pistol ook.
Ben benieuwd hoe veel effect die attachments hebben.
Heb met die sniper al 37 kills en nog is die niet level 2
gaat best traag in dat opzicht.
Ben gelukkig imuum geraakt voor Microtransactions in zulke games. als ik het lang speel wil ik nog wel een keer een skinnetje kopen misschien ofzo maar het is niet dat ik nu gelijk geld er tegen aan gooi. En mooi dan dat je op deze manier een gratis shooter er bij krijgt
Terwijl ik het speel denk ik alleen dan wel van waarom zou ik dit spelen en niet gewoon call of duty waar ik voor betaald heb zeg maar. Het speelt lekker weg maarja dat doet CoD ook altijd.
Inmiddels 6 potjes achter elkaar gedaan zonder server issues net en het schiet wel erg lekker weg.
Sniper is bijna level 2 en M9 pistol ook.
Ben benieuwd hoe veel effect die attachments hebben.
Heb met die sniper al 37 kills en nog is die niet level 2
Ben gelukkig imuum geraakt voor Microtransactions in zulke games. als ik het lang speel wil ik nog wel een keer een skinnetje kopen misschien ofzo maar het is niet dat ik nu gelijk geld er tegen aan gooi. En mooi dan dat je op deze manier een gratis shooter er bij krijgt
Terwijl ik het speel denk ik alleen dan wel van waarom zou ik dit spelen en niet gewoon call of duty waar ik voor betaald heb zeg maar. Het speelt lekker weg maarja dat doet CoD ook altijd.
Dat werkte eerst, helaas gisteren voor het eerst niet. Het heeft me ongeveer anderhalf uur geduurd om erin te komen. Nadat ik eindelijk met de pre-load was begonnen, heb ik 37 mailtjes gekregen met verschillende codes.Comp_Lex schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:08:
Je kunt gewoon de oude code gebruiken om voorbij de 2FA te komen
Heb er hooguit 4 aangevraagd, drie keer door opnieuw in te loggen en één keer door opnieuw mail te versturen. Ondertussen hebben ze me uren liggen spammen met 2FA codes.

Ik heb gisteren even wat streams gekeken over de game terwijl ik lekker op de bank lag.
Buiten de Matchmaking problemen zag alles er wel erg goed en vermakelijk uit en zo als hier al aangegeven is merkte een aantal van deze streamers ook op dat levelen van de wapens mogelijk iets te traag is momenteel.
Vooral voor de gamers onder ons die helaas niet zoveel vrije tijd te besteden hebben aan games.
Natuurlijk worden overal de vergelijken met Call of duty gemaakt maar ik weet niet zo goed of dit direct de doelgroep van COD spelers zal intereseren. Natuurlijk "shooter" maar als ik kijk naar mijzelf en bijv mijn broer heb ik altijd COD / Quake / Unreal Tournament gedaan en mijn broer Team fortress, Overwatch en Valorant.
X-Defiant valt daar een beetje tussen en al hoe wel het wel mijn interesse heeft gewekt qua gun play , geen SBMM en input based lobbies zijn de special abilities die characters hebben die je dus ook meer in games zoals Overwatch en Team Fortress ziet toch een afknapper voor mij.
En toch wil ik het ook even als KnM speler genoemd hebben ; Mij viel direct bij het kijken van de streams het verschil van aim-assist in vergelijk met Call Of Duty op, De enkele streamers die ik wel eens wil kijken spelen voornamelijk op een controller en je kon duidelijk zien hoeveel meer ze "zelf" moesten aimen en on target moesten blijven.
Al en Al in ieder geval een goede toevoeging in het Shooter genre zou ik zeggen. En als X-defiant in ider geval kan bewijzen dat de game succesvol kan zijn zonder SBMM en dat input based lobbies ook goed gevuld kunnen worden brengt dit hopelijk games zoals COD ook over de streep om hier verandering in te brengen.
Buiten de Matchmaking problemen zag alles er wel erg goed en vermakelijk uit en zo als hier al aangegeven is merkte een aantal van deze streamers ook op dat levelen van de wapens mogelijk iets te traag is momenteel.
Vooral voor de gamers onder ons die helaas niet zoveel vrije tijd te besteden hebben aan games.
Natuurlijk worden overal de vergelijken met Call of duty gemaakt maar ik weet niet zo goed of dit direct de doelgroep van COD spelers zal intereseren. Natuurlijk "shooter" maar als ik kijk naar mijzelf en bijv mijn broer heb ik altijd COD / Quake / Unreal Tournament gedaan en mijn broer Team fortress, Overwatch en Valorant.
X-Defiant valt daar een beetje tussen en al hoe wel het wel mijn interesse heeft gewekt qua gun play , geen SBMM en input based lobbies zijn de special abilities die characters hebben die je dus ook meer in games zoals Overwatch en Team Fortress ziet toch een afknapper voor mij.
En toch wil ik het ook even als KnM speler genoemd hebben ; Mij viel direct bij het kijken van de streams het verschil van aim-assist in vergelijk met Call Of Duty op, De enkele streamers die ik wel eens wil kijken spelen voornamelijk op een controller en je kon duidelijk zien hoeveel meer ze "zelf" moesten aimen en on target moesten blijven.
Al en Al in ieder geval een goede toevoeging in het Shooter genre zou ik zeggen. En als X-defiant in ider geval kan bewijzen dat de game succesvol kan zijn zonder SBMM en dat input based lobbies ook goed gevuld kunnen worden brengt dit hopelijk games zoals COD ook over de streep om hier verandering in te brengen.
[ Voor 10% gewijzigd door D3LTTA op 22-05-2024 12:50 ]
Ook al immuum geworden voor deze 'leuke' chickie.Ricmaniac schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 01:05:

/f/image/zkhnURVxzsZKtM7NATKsLPq5.webp?f=fotoalbum_large)
Het enige waar ik echt flink aan stoor, is weer dat hele bunnyhopping gedoe.
[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 22-05-2024 13:28 ]
Ik werd gister ook gesloopt door een bunny hopper.Toonen1988 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:48:
[...]
Ook al immuum geworden voor deze 'leuke' chickie.Ze kost maar 1600 punten, alleen moet je minimaal 2000 punten kopen, want je hebt uiteraard geen pakket van 1600.
![]()
[Afbeelding]
Het enige waar ik echt flink aan stoor, is weer dat hele bunnyhopping gedoe.
Ik dacht jee wat ben ik slecht
En toen de match was afgelopen stond er Roboloko took the least damage
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
Hmm dan moet ik even uitvinden hoe ze dat doen
want al meerdere keren geprobeerd maar kreeg het zelf niet voor elkaar om te bunny hoppen in deze game.
Ook nog niet tegen gekomen eigenlijk.
inmiddels de MP5 en M9 pistol level 2.
Wapens levelen duurt wel lang vind ik.
Ook nog niet tegen gekomen eigenlijk.
inmiddels de MP5 en M9 pistol level 2.
Wapens levelen duurt wel lang vind ik.
Ben al dood voor ik kan schieten
Ik ben oud aan het worden, gaat allemaal beetje te snel voor mij op die kleine mappen.
Ik ben oud aan het worden, gaat allemaal beetje te snel voor mij op die kleine mappen.
lol ik heb ook het genoegen gehad om 1 potje te kunnen spelen, maar idd ik vind het aimen echt heel lastig en lijkt idd alsof de auto-arm niet werkt.
Was dan ook de slechtste op het scorebord tja leeftijd zal ook wel een rol gaan spelen.
Ga het zeker een kans geven vooral omdat deze gratis is, maar mezelf kennende ben ik er snel klaar mee als ik constant de slechtste bent en amper een kill kan maken.
We gaan het zien.
Was dan ook de slechtste op het scorebord tja leeftijd zal ook wel een rol gaan spelen.
Ga het zeker een kans geven vooral omdat deze gratis is, maar mezelf kennende ben ik er snel klaar mee als ik constant de slechtste bent en amper een kill kan maken.
We gaan het zien.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik had problemen met hitmarkers. Ze registeren niet terwijl ik ze wel veel raak. Blijf wel bij cod zoals aangegeven. Mss omdat er geen sbmm is gaan ze de volgende cod ook sbmm verminderen(hoop ik)
Wauw, heb nu een aantal potjes gespeeld, ik zie nu alleen maar mensen rond rennen met een sniper rifle. Die levelen ze tot level twee, en dan kunnen ze een ACOG scope erop zetten.
Ze zijn dan vrijwel even snel als een assault rifle maar dan one taps. Ik heb nu twee potjes constant alleen sniper rifles gehad. Ik heb ondertussen al genoeg van het spel, na jaren testing voelt het nog altijd unbalanced aan.
Ben vanavond met een vriend van mij toch weer terug geschakeld naar The Finals.
Ze zijn dan vrijwel even snel als een assault rifle maar dan one taps. Ik heb nu twee potjes constant alleen sniper rifles gehad. Ik heb ondertussen al genoeg van het spel, na jaren testing voelt het nog altijd unbalanced aan.
Ben vanavond met een vriend van mij toch weer terug geschakeld naar The Finals.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 22-05-2024 22:37 ]
Ja het is echt sniper paradise. Ben er wel weer op uitgekeken. Alles levelen gaat zo belachelijk traag, het schiet verder prima weg maar er is hier niks te vinden waardoor je wil blijven spelen. En dan die agressieve manier van de battlepass willen verkopen en die belachelijke store prijzen. Nog erger dan Warzone.
Vind het ook een behoorlijke learning curve. 15 jaar CoD lijkt niet bij te dragen. Heb vooral het idee dat ik een volledige magazijn leeg moet pompen en zij mij met 3 kogels neer hebben. Misschien nog een beetje inkomen
Mee eens, ik ben geen hele goede speler maar normaal haal ik toch wel ruim de 1/1 KD.
nu ben ik de slechtste in iedere pot, en haal amper kills, kd? 0,5 echt jammer en het demotiveert, ik neem aan dat dit alles met SBMM te maken heeft en ik als F'je met jong oranje meespeel ;-(
De spelers zijn trouwens een stuk kleiner dan COD, meer vergelijkbaar met battlefield, moeilijker te raken.
nu ben ik de slechtste in iedere pot, en haal amper kills, kd? 0,5 echt jammer en het demotiveert, ik neem aan dat dit alles met SBMM te maken heeft en ik als F'je met jong oranje meespeel ;-(
De spelers zijn trouwens een stuk kleiner dan COD, meer vergelijkbaar met battlefield, moeilijker te raken.
[ Voor 35% gewijzigd door merlin1201 op 24-05-2024 19:36 ]
Hotshot is wel cool zeg. Kill confirmed vond ik een mooie uitvinding van Cod. Het toevoegen van dubbele punten voor een gemarkeerde speler maakt dat er nog meer bewogen wordt.
2 avonden wat gespeeld. Had er meer van verwacht of de beta leek me veelbelovender.
Vind de movement/aim beetje houterig ofzo. Qua graphics is het niet echt wow, meer een ps4 game van 10j oud.
Gameplay is wel leuk, snelle actie en makkelijke maps en vrij veel maps. Al die factions is nog wel een bijzondere leercurve.
Het levelen gaan ze hopelijk wel versnellen.
Of het een echte cod killer is, denk ik niet. Uiteindelijk staat cod wel een pak verder maar is goed dat er concurrentie is/komt.
Vind de movement/aim beetje houterig ofzo. Qua graphics is het niet echt wow, meer een ps4 game van 10j oud.
Gameplay is wel leuk, snelle actie en makkelijke maps en vrij veel maps. Al die factions is nog wel een bijzondere leercurve.
Het levelen gaan ze hopelijk wel versnellen.
Of het een echte cod killer is, denk ik niet. Uiteindelijk staat cod wel een pak verder maar is goed dat er concurrentie is/komt.
Een cod speel ik het liefst op console, maar Xdefiant voelt voor mij op een of andere manier toch fijner op pc met muis&toetsenbord. Het voelt inderdaad wat houterig aan op controller, ook na spelen met de instellingen en diverse sensitivities.
Ik heb weer een aantal potjes gespeeld maar vandaag kom ik eens wat minder snipers tegen, dan bijv. gisteren.
De progressie voelt inderdaad erg traag aan en de progressie wat er is, is karig. Maar wat mij nog het meeste stoort zijn de bunnyhoppers, de sniper only matches en hoe het spel algemeen werkt. Ik bedoel, waarom ben ik na 2 kogels dood, terwijl ik weet ik hoe lang op iemand moet schieten?
Is er soms iets mis met de hit detectie? Is het weer zo'n gevalletje Counter-strike waarbij de hitbox naast of boven een personage zit?
De progressie voelt inderdaad erg traag aan en de progressie wat er is, is karig. Maar wat mij nog het meeste stoort zijn de bunnyhoppers, de sniper only matches en hoe het spel algemeen werkt. Ik bedoel, waarom ben ik na 2 kogels dood, terwijl ik weet ik hoe lang op iemand moet schieten?
Is er soms iets mis met de hit detectie? Is het weer zo'n gevalletje Counter-strike waarbij de hitbox naast of boven een personage zit?
Als ik crossplay uitzet lijkt er toch wat meer balans in de potjes te komen. Naar mijn idee hebben pc gamers aardig wat voordeel, dat verklaart misschien ook de voorkeur voor muis en toetsenbord bij deze game. Voorlopig crossplay maar uit, totdat er een een en ander gepatched is. Wel jammer dat je bij dit soort games vaak geen optie hebt om voor “ consoles only “ te kiezen.
Op het moment dat ik crossplay had uitgezet duurde een potje vinden erg lang. Bij het opnieuw opstarten van de game was dit verdwenen.
Op het moment dat ik crossplay had uitgezet duurde een potje vinden erg lang. Bij het opnieuw opstarten van de game was dit verdwenen.
[ Voor 15% gewijzigd door Nol_NL op 25-05-2024 15:50 ]
Hit registratie kan veel beter. En de match making. Kom blijkbaar altijd in het verliezende team of in potjes dat al bezig zijn. Die skip ik dan gewoon. Dit is een tijd verdrijft tot en met black ops 6 en dan alle focus daarop
Mijn opfleuren gaat nog uit naar cod. Maar voorlopig effe deze spelen. Merk wel soms dat ik overal te laat kom hier en mijn kd is heel veel lager dan op cod. Bunny hoppen en sniper festijn en vooral team maten doe ni weten wat ze doen
De aim issisy is wel veel minder dan op cod. Of ben ik verkeerd
Tip van een dev, straks maar eens testen.
Oh ja en check je 120hz instellingen blijkbaar staat dit standaard uit. Beetje rare standaardinstelling.
PSA for controller players. One thing I do in the settings menu is turn Acceleration Speed Multiplier to 0 and then just raise my sens to 40/40 or higher. Let me know if that feels better for you as well.
— Mark Rubin (@PixelsofMark) 25 mei 2024
Oh ja en check je 120hz instellingen blijkbaar staat dit standaard uit. Beetje rare standaardinstelling.
[ Voor 31% gewijzigd door Chelseamarre123 op 25-05-2024 21:09 ]
Getest.schiet nog zo scheef als iets lol...Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:05:
[Embed]
Getest.schiet nog zo scheef als iets lol... deze game is nog meer een zweet festijn dan met sbmm😃Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:05:
[Embed]
Ja best storend dit, potjes duren ook net te kort heb ik soms het gevoelWolverine9000 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:49:
Wat wel raar is jé hebt potje gedaan en bij volgende is het al bezig. En ni vanaf het begin. Al veel gehad
Wat is eigenlijk het maximum level in pre season
Double julls halen is easy maar triple met 1 magazijn lastig op deze game
Criss play staat uit want muis en toetsenbord is hier veel beter dan controller
Terug naar cod of hier bij deze game blijven. Denk eerder het eerste terug naar cod. Ga nog zien of het beter is tot seizoen 4...
@Wolverine9000 zou je in het vervolg je berichten willen editten als je wat wilt toevoegen? Het is geen chatbox hier
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oei sorry mijn excuses. Zal er op lettenBM schreef op zondag 26 mei 2024 @ 10:15:
@Wolverine9000 zou je in het vervolg je berichten willen editten als je wat wilt toevoegen? Het is geen chatbox hier
Inmiddels toch heel wat potjes gespeeld maar wat is dit een lastige, werkelijk het speelt dramatisch tenminste alleen voor mij lijkt het. Ik ben er wel zo slecht in en er zit gewoon geen vooruitgang in.
Ik begrijp niet dat andere dit zo goed kunnen en bewegen als vliegen en halen met gemak 25+ kill's terwijl ik met moeite 5 kill's maak.
Gewoon iemand van achter een volle clip in zijn rug, draait zich om en schiet schijnbaar met kinderlijk gemak mij neer.
Of al mijn kogels missen of er zit een enorme vertraging in ik heb geen idee.
Snap dat mijn leeftijd inmiddels ook zal meespelen maar zo erg als dit heb ik nooit meegemaakt.
Grafisch vind ik het dermate kleurrijk en te veel detail's dat dit enorm afleid en is ook wel enorm gedateerd.
Ik denk dat ik deze pas weer gaat oppakken als er wel SBMM in gaat zitten want ik voel me nu echt een kleuter, Maja dan loop je ook weer enorm achter. Erg jammer zo raken ze toch een behoorlijke groep gamers kwijt.
Kortom frustratie drijft nu bovenop.
Ik begrijp niet dat andere dit zo goed kunnen en bewegen als vliegen en halen met gemak 25+ kill's terwijl ik met moeite 5 kill's maak.
Gewoon iemand van achter een volle clip in zijn rug, draait zich om en schiet schijnbaar met kinderlijk gemak mij neer.
Snap dat mijn leeftijd inmiddels ook zal meespelen maar zo erg als dit heb ik nooit meegemaakt.
Grafisch vind ik het dermate kleurrijk en te veel detail's dat dit enorm afleid en is ook wel enorm gedateerd.
Ik denk dat ik deze pas weer gaat oppakken als er wel SBMM in gaat zitten want ik voel me nu echt een kleuter, Maja dan loop je ook weer enorm achter. Erg jammer zo raken ze toch een behoorlijke groep gamers kwijt.
Ik geraak ook maximum aan 10 kills soms meer soms minder... heb het ook verwijderd. Heb het opgegeven. Gelukkig gratis e...merlin1201 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 11:39:
Inmiddels toch heel wat potjes gespeeld maar wat is dit een lastige, werkelijk het speelt dramatisch tenminste alleen voor mij lijkt het. Ik ben er wel zo slecht in en er zit gewoon geen vooruitgang in.
Constant bunny hopping. En ook 30 kogels op iemand. Ik in drie of vier kogels dood. Als ik met netwerk kabel speel haal ik maximum 40 ping´ op cod is dit constant 10 a15. Groot verschil
[ Voor 7% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-05-2024 11:55 ]
Ik heb ondertussen het spel ook al verwijderd, ben ook uit hun Discord channel gegaan. Het is geen spel voor mij, ik ga liever terug naar The Finals of eventueel CoD.
Dat rondspringen als overactieve duracell konijnen is inderdaad irritant. Niet omdat het lastig is om ze te tracken (dat is met een beetje oefenen wel onder de knie te krijgen) maar omdat het gespring nul impact op hun aim lijkt te hebben. Ze springen en schieten je met twee schoten dood terwijl je zelf een heel magazijn nodig hebt. Misschien heeft de balans in de wapens en diens upgrades nog wat tweaking nodig want daar lijkt een deel van het probleem te zitten.Wolverine9000 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 11:49:
[...]
Ik geraak ook maximum aan 10 kills soms meer soms minder... heb het ook verwijderd. Heb het opgegeven. Gelukkig gratis e...
Constant bunny hopping. En ook 30 kogels op iemand. Ik in drie of vier kogels dood. Als ik met netwerk kabel speel haal ik maximum 40 ping´ op cod is dit constant 10 a15. Groot verschil
De grind mag ook wel iets minder, met de 2x multiplier gaat het levenen behoorlijk traag. En de flow in het menu is ook niet lekker, je zit constant naar laadschermen te loeren. Verder speelt en draait het wel aardig, zelfs op Linux werkt het.
Heb al een tijdje niet dit soort shooters gespeeld - wel eens Fortnite met zoonlief - dus ben er even mee gestart. Escort modus even gespeeld, wel leuk om te spelen en je zit zo weer in de actie. Ik kan er nog helemaal niets van natuurlijk 
Wel achterlijk dat je dus langer moet spelen om betere wapens te krijgen, lijkt ook niet heel snel te gaan met levelen. Dan moet je dus eigenlijk nu al focussen op één type wapen.
Wel achterlijk dat je dus langer moet spelen om betere wapens te krijgen, lijkt ook niet heel snel te gaan met levelen. Dan moet je dus eigenlijk nu al focussen op één type wapen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wolverine9000 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:57:
Kill cam zou ook wel mogen
:strip_exif()/f/image/IRlhPguHB1xUYZdkGWzRbFz3.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe wapens krijg je via vrij eenvoudige challenges. Of bedoel je het vrijspelen van attachments? Dat is wel een grind ja. Hoewel, ik zeven uur gespeeld heb en mijn ACR lvl 27 is.Arjan90 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 15:49:
Heb al een tijdje niet dit soort shooters gespeeld - wel eens Fortnite met zoonlief - dus ben er even mee gestart. Escort modus even gespeeld, wel leuk om te spelen en je zit zo weer in de actie. Ik kan er nog helemaal niets van natuurlijk
Het is jammer dat dit spel geen split-screen heeft want anders was het een leuke vervanger voor CoD als couch game
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is wel een leuke game. Speel veel met een maat van me en ondanks wat bedenkelijke dingetjes, ben ik al blij dat er geen €80,00 gedokt hoeft te worden.
Het gaat voor mijn gevoel wel rap en er zitten gasten tussen die je breakdancend voorbij vliegen waarna je ineens plat ligt
Het gaat voor mijn gevoel wel rap en er zitten gasten tussen die je breakdancend voorbij vliegen waarna je ineens plat ligt

Ѫа$тёя чѳця аят
Vind dat escort mode ook wel geinig. Alleen als je afgeschoten word dan word je standaard bij begin gespawned en dan moet je best een eind rennen om weer bij die hond van Boston Dynamics te komen 😁 De ttk is ook wel apart. Ik moet bijna een hele clip in iemand schieten en ik lig met 2 kogels. Maakt niet uit of ik nou tenen, buik, borst schiet. En lijkt me sterk dat iedereen constant headshots bij me schiet. Die hitboxes hebben ook wel wat werk nodig. En team deathmatch had er van het begin al in moeten zitten eigenlijk. Ik ben er nog niet over uit. Met Cod sta ik standaard in de bovenste helft van het scoreboard maar hier standaard laatste of 1 na laatste.Arjan90 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 15:49:
Bij mij is het erg wisselend. Sommige potjes heb ik het gevoel dat ik tegen bots speel, potje later lijkt de tegenstander weer afkomstig uit de Esports CL. Escort vind ik ook wel leuk, alleen soms vervelend als de helft van het team niet meedoet, omdat ze liever sniper kills aaneen rijgen, dan voor de objective gaan.
De meta schijnt rondspringen als een mafkees met een MP7, P90, sniper of ACR te zijn. Ik kan dat allemaal niet meer aan (ik vond dropshotten in Black Ops 1 al teveel moeite
) en ben met de M249 LMG aan de slag gegaan. Dat ding is echt een beest als je midrange blijft en niet verrast wordt door een gevecht (ads snelheid is niet bepaald hoog). 5 bodyshots of 3 body en 1 headshot en het ligt. Plus hij heeft hele simpele recoil. Tip voor andere ouderen dus.
Ik merk dat ook. Ik ga gewoon lekker spelen, f*ck al die meta loadouts en het gaat steeds beter. Als je je controls een beetje goed instelt speelt het lekker weg hoor!
Vermaak me heerlijk met de game , de bunnyhoppers met snipers is nog een dingetje.... Bijna niet te raken en je word ge one-shot waar je u tegen zegt. Hopelijk gaan ze dit veranderen!
En over meta load outs gesproken heb ze geprobeerd maar mijn eigen acr loadout is een grasmaaier door het veld heen, hoge damage met een beetje recoil.
En over meta load outs gesproken heb ze geprobeerd maar mijn eigen acr loadout is een grasmaaier door het veld heen, hoge damage met een beetje recoil.
Ik blijf het regelmatig proberen maar schijnbaar is het niveau van de spelers dermate hoog dat ik echt geen kans maak, met welke meta dan ook het blijft heel erg irritant die bunny hoppende snippers.
Die zijn gewoon van een hele andere klasse ( 12 jaar on crack en een blik redbull ).
Vraag me ook af of het allemaal wel klopt, want ook de PS5 spelers zijn zo snel dat is simpelweg niet natuurlijk meer. Zolang er geen matchmaking is in deze game gaat een hele grote groep uitgesloten worden van deelname want dit gaat echt heel snel irriteren als je steevast de slechtste bent met 3 kille en de nummers 1 t/m 5 tegen de 30/10 zitten.
Deze verschillen heb ik nooit meegemaakt, en ik loop al een tijdje mee zeg maar. COD zit in op een voor mij nette 1.5. terwijl Xdefiant slechts 0,3. dus tja snel uitgespeeld lijkt me.
Dus hopelijk snel SBMM en een max aan die snippers of minimaal 2 schoten voor een kill ( dat had counterstrike beter voor elkaar)
Die zijn gewoon van een hele andere klasse ( 12 jaar on crack en een blik redbull ).
Vraag me ook af of het allemaal wel klopt, want ook de PS5 spelers zijn zo snel dat is simpelweg niet natuurlijk meer. Zolang er geen matchmaking is in deze game gaat een hele grote groep uitgesloten worden van deelname want dit gaat echt heel snel irriteren als je steevast de slechtste bent met 3 kille en de nummers 1 t/m 5 tegen de 30/10 zitten.
Deze verschillen heb ik nooit meegemaakt, en ik loop al een tijdje mee zeg maar. COD zit in op een voor mij nette 1.5. terwijl Xdefiant slechts 0,3. dus tja snel uitgespeeld lijkt me.
Dus hopelijk snel SBMM en een max aan die snippers of minimaal 2 schoten voor een kill ( dat had counterstrike beter voor elkaar)
Leuk spel en speelt ook lekker weg.
Alleen die bunnyhoppers zijn behoorlijk vervelend, kan er redelijk flauw van worden als er een konijn 90-20 staat met 0 objective points.
Verder is de sniper OP. Mag van mij wel 2 shot kill zijn, en met alleen een headshot 1 shot kill.
Inmiddels lvl 45, maar ik kan niet op tegen de red bull hoppers van lvl 100+. Nu ik wat ouder ben is mijn reactie snelheid natuurlijk ook een stuk lager.
Alleen die bunnyhoppers zijn behoorlijk vervelend, kan er redelijk flauw van worden als er een konijn 90-20 staat met 0 objective points.
Verder is de sniper OP. Mag van mij wel 2 shot kill zijn, en met alleen een headshot 1 shot kill.
Inmiddels lvl 45, maar ik kan niet op tegen de red bull hoppers van lvl 100+. Nu ik wat ouder ben is mijn reactie snelheid natuurlijk ook een stuk lager.
Ik heb meer last van mijn eigen aanpak tegen snipers dan van de sniper zelf. Ik ga gevechten in rechte lijn met ze aan alsof ze flinchen als ik ze raak. Dat doen ze niet en dan is het snel klaar (voor mij).jellevk schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:32:
Vermaak me heerlijk met de game , de bunnyhoppers met snipers is nog een dingetje.... Bijna niet te raken en je word ge one-shot waar je u tegen zegt. Hopelijk gaan ze dit veranderen!
Waar ik weinig tegen kan beginnen zijn de intel spammers. Had gisteren een potje tegen 6 lui met Intel. Dat was geen feest.
Ik heb het spel nog een keer geïnstalleerd, om nog een keer te proberen. xDefiant speelt nu iets beter dan een week geleden.
Eindelijk is het probleem weg dat andere spelers langzaam tot niet dood gaan. Ik ga zelf nog altijd snel dood, vooral door one taps van snipers maar nu is het verschil dat ik ook vies veel kills maak, wat eerst niet het geval was. Dat zou op het begin een vorm van desync kunnen zijn geweest.
Hierdoor vind ik snipers nu ook een minder groot probleem. Zelfs met een assault rifle win ik vaker nog op afstand van een sniper.
Alleen het bunnyhopping blijft een groot probleem. Wanneer je springt, kan je mid-air nog van positieve veranderen. En als je snel genoeg bent (thumb joystick gaat dit makkelijker) om snel te zigzaggen in mid air. Daar ligt hoofdzakelijk het probleem met bunnyhopping. De community wilt graag dat dit eruit gepatch wordt en alleen op en neer kunt springen zonder dat je van richting kunt veranderen in mid-air.
Eindelijk is het probleem weg dat andere spelers langzaam tot niet dood gaan. Ik ga zelf nog altijd snel dood, vooral door one taps van snipers maar nu is het verschil dat ik ook vies veel kills maak, wat eerst niet het geval was. Dat zou op het begin een vorm van desync kunnen zijn geweest.
Hierdoor vind ik snipers nu ook een minder groot probleem. Zelfs met een assault rifle win ik vaker nog op afstand van een sniper.
Alleen het bunnyhopping blijft een groot probleem. Wanneer je springt, kan je mid-air nog van positieve veranderen. En als je snel genoeg bent (thumb joystick gaat dit makkelijker) om snel te zigzaggen in mid air. Daar ligt hoofdzakelijk het probleem met bunnyhopping. De community wilt graag dat dit eruit gepatch wordt en alleen op en neer kunt springen zonder dat je van richting kunt veranderen in mid-air.
[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 02-06-2024 18:36 ]
Ik speel dit spel nu een aantal dagen in de week (PS5). Ik zit nu op player rank 31. Daar waar in de eerste week prima te spelen was en het leek alsof er inderdaad geen SBMM op zat kwam ik ook in heel gevarieerde lobbies terecht. Ten opzichte van de laatste CoD games voor mij een verademing. Het leek wat meer casual te spelen. Echter de laatste paar dagen is het echt een rampenplan. Ik zit enkel nog in sweaty lobbies en ging van een 1.5~1.7 KD naar een 0.6~0.8 KD waarbij ik met geen mogelijkheid meer redelijk tot goede potjes speel. Nu is natuurlijk het algehele niveau van gamers die shooters spelen door de jaren heen sowieso wel gestegen maar het lijkt erop dat ik alleen maar tegen pro's speel die allemaal met een pro-controller spelen (heb crossplay uit en input based matchmaking op aan staan) Maar werkelijk 80/90% van de spelers rennen als maniakken bunny-hoppend door de maps heen. Er zijn al zoveel spelers op rank 80+ die ik zo nu en dan wel eens opzoek op de Xdefiant tracker. Nu al veel spelers tegen gekomen die gemiddeld 70 kills per potje maken. Ik kan er niet bij dat dit zonder cheating kan. Natuurlijk wel een aantal keer maar gemiddeld... En dan zijn ze al 200x MVP geweest.
Alleen de makers zullen de waarheid weten maar ik heb echt sterk het idee dat omdat ik "te hoog" stond ze me nu kei hard afstraffen in sweat lobbies om mijn gemiddelde gewoon weer "rigged" op een gemiddelde van 1.0 te krijgen zoals bij CoD. Want los van de individuele scores hebben mijn laatste 10 potjes nog maar een winrate van 20%. Als dit de toekomst van Xdefiant is dan ben ik er helaas ook weer heel snel op uitgekeken terwijl ik uiterst positief was in de eerste anderhalve week.
Nog meer mensen die dit ook zo ervaren? Jammer dat ze de spelers met een pro-controller niet uit kunnen sluiten. Die hebben per definitie al een vet voordeel in de manier van bewegen.
Alleen de makers zullen de waarheid weten maar ik heb echt sterk het idee dat omdat ik "te hoog" stond ze me nu kei hard afstraffen in sweat lobbies om mijn gemiddelde gewoon weer "rigged" op een gemiddelde van 1.0 te krijgen zoals bij CoD. Want los van de individuele scores hebben mijn laatste 10 potjes nog maar een winrate van 20%. Als dit de toekomst van Xdefiant is dan ben ik er helaas ook weer heel snel op uitgekeken terwijl ik uiterst positief was in de eerste anderhalve week.
Nog meer mensen die dit ook zo ervaren? Jammer dat ze de spelers met een pro-controller niet uit kunnen sluiten. Die hebben per definitie al een vet voordeel in de manier van bewegen.
Gister nog een poging gewaagd maar de hoeveelheid snipers is echt niet normaal. Is veel te makkelijk om mensen mee te killen, voor mij echt geen reet aan. Kijk over een tijdje wel weer als Ubisoft snapt wat balans is.
Ik ervaar ook dat ik in veel heftiger lobbies terecht kom dan zeg twee weken terug. Ik wijt dat eerder aan mijn verouderde handjes en oogjes en het feit dat de meer casual speler eerder minder uren maakt dan de fanatiekelingen waardoor skillniveaus oprekken. En natuurlijk dat de fanatiekelingen meer uren maken waardoor je ze vaker tegenkomt en de casual eerder het spel opzij legt.koffieboontje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:40:
Ik speel dit spel nu een aantal dagen in de week (PS5). Ik zit nu op player rank 31. Daar waar in de eerste week prima te spelen was en het leek alsof er inderdaad geen SBMM op zat kwam ik ook in heel gevarieerde lobbies terecht. Ten opzichte van de laatste CoD games voor mij een verademing. Het leek wat meer casual te spelen. Echter de laatste paar dagen is het echt een rampenplan. Ik zit enkel nog in sweaty lobbies en ging van een 1.5~1.7 KD naar een 0.6~0.8 KD waarbij ik met geen mogelijkheid meer redelijk tot goede potjes speel. Nu is natuurlijk het algehele niveau van gamers die shooters spelen door de jaren heen sowieso wel gestegen maar het lijkt erop dat ik alleen maar tegen pro's speel die allemaal met een pro-controller spelen (heb crossplay uit en input based matchmaking op aan staan) Maar werkelijk 80/90% van de spelers rennen als maniakken bunny-hoppend door de maps heen. Er zijn al zoveel spelers op rank 80+ die ik zo nu en dan wel eens opzoek op de Xdefiant tracker. Nu al veel spelers tegen gekomen die gemiddeld 70 kills per potje maken. Ik kan er niet bij dat dit zonder cheating kan. Natuurlijk wel een aantal keer maar gemiddeld... En dan zijn ze al 200x MVP geweest.
Verder zoek ik oorzaken niet zo snel buiten mezelf. Als ik het belangrijk genoeg vond ging ik zorgen dat ik beter werd in jumpshotten en met zou ik met Meta wapens spelen. Ik heb daar niet voldoende inzet voor. Ik vind de tegenstanders niet perse beter dan weer ik tegen streed in de bolt action rifle lobbies in Cod en cod2, ik ben vooral een stuk slechter en minder fanatiek dan toen.
Zeker waar dat ik het eerst bij mezelf moet zoeken. Ik speelde al CoD vanaf het aller eerste deel. En over een week bereik ik de mijlpaal van 40 jaar. Natuurlijk wordt het allemaal moeilijker en worden de handjes en ogen wat trager dan 15/20 jaar geleden. Maar het feit dat het de eerste anderhalve week perfect ging en het contrast met nu zo enorm is, dat kan toch haast niet in een week tijd van mezelf uit zoveel slechter zijn geworden? Het voelt allemaal gewoon heel "rigged" aan waarbij sommige dingen gewoon bewust lijken te gebeuren. Factoren waar je zelf geen invloed op kan uitoefenen. En misschien is juist dit wel hoe de game zou moeten zijn. Maar als dat zo is, dan is de game voor de casual speler eigenlijk geen haar beter als de laatste paar CoD games van de afgelopen jaren.Exactor it schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:23:
[...]
Ik ervaar ook dat ik in veel heftiger lobbies terecht kom dan zeg twee weken terug. Ik wijt dat eerder aan mijn verouderde handjes en oogjes en het feit dat de meer casual speler eerder minder uren maakt dan de fanatiekelingen waardoor skillniveaus oprekken. En natuurlijk dat de fanatiekelingen meer uren maken waardoor je ze vaker tegenkomt en de casual eerder het spel opzij legt.
Verder zoek ik oorzaken niet zo snel buiten mezelf. Als ik het belangrijk genoeg vond ging ik zorgen dat ik beter werd in jumpshotten en met zou ik met Meta wapens spelen. Ik heb daar niet voldoende inzet voor. Ik vind de tegenstanders niet perse beter dan weer ik tegen streed in de bolt action rifle lobbies in Cod en cod2, ik ben vooral een stuk slechter en minder fanatiek dan toen.
En soms ga je dan even van die youtube filmpjes kijken met tips enzo, en dan ziet het er allemaal zo simpel uit en dan denk je, ohhh dat kan ik ook wel. En vol goede moed en vertrouwen begin je er dan weer een avondje aan om vervolgens 10 potten gewoon kneiter hard gewhacked te worden door je tegenstanders.....

Ik denk dat ik snel weer terug bij CoD terug ben. Ben lvl 22 maar ik erger me aan de hoeveelheid intel suits en sonar goggles die ik tegenkom, dat is regelmatig teveel van het goede.
Dat er een healer bij de klassen zit is leuk maar die is redelijk nutteloos, want er wordt niet als team gewerkt en je healt uiteindelijk automatisch. De AOE healing gebruik je dan ook nauwelijks.
Op zich is er wel potentie, de maps zijn leuk maar omdat het er zo weinig zijn heb ik ze nu allemaal wel gezien. Daarnaast vraag ik me af hoelang deze game blijft bestaan. Ik zie eigenlijk niemand met speciale skins en er zal toch wat verdiend moeten worden neem ik aan. Ik ben benieuwd wie er bijvoorbeeld een tientje gaat betalen om een kobaltblauwe M249 te krijgen.
Dat er een healer bij de klassen zit is leuk maar die is redelijk nutteloos, want er wordt niet als team gewerkt en je healt uiteindelijk automatisch. De AOE healing gebruik je dan ook nauwelijks.
Op zich is er wel potentie, de maps zijn leuk maar omdat het er zo weinig zijn heb ik ze nu allemaal wel gezien. Daarnaast vraag ik me af hoelang deze game blijft bestaan. Ik zie eigenlijk niemand met speciale skins en er zal toch wat verdiend moeten worden neem ik aan. Ik ben benieuwd wie er bijvoorbeeld een tientje gaat betalen om een kobaltblauwe M249 te krijgen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk met name dat Ubisoft er goed aan doet meer de nadruk op team work te gaan leggen. Bijvoorbeeld door een ping systeem mogelijk te maken (enemy spotted, dropped loot) enzo ... ook zou het fijn zijn je eigen teammates iets duidelijker te zien, wellicht zelfs door muren, zoals Rogue Company dat doet ...
Snipers moeten ze inderdaad minder overpowered maken, ik begreep dat ze "flinch" gaan toevoegen, waardoor een sniper onder vuur niet ongestoord door kan gaan met richten.
Tip als je momenteel gek wordt van de snipers: in domination heb je hier veel minder last van omdat het actieve deel van de map waarop je speelt continue veranderd. Daarnaast komt het ook minder voor in Hot Shot, omdat daarbij 1 van de spelers continue het doel is en dus oprecht de hele map gebruikt wordt. Campen van snipers is dan veel minder zinvol en je ziet dan ook dat er minder gesniped wordt.
Snipers moeten ze inderdaad minder overpowered maken, ik begreep dat ze "flinch" gaan toevoegen, waardoor een sniper onder vuur niet ongestoord door kan gaan met richten.
Tip als je momenteel gek wordt van de snipers: in domination heb je hier veel minder last van omdat het actieve deel van de map waarop je speelt continue veranderd. Daarnaast komt het ook minder voor in Hot Shot, omdat daarbij 1 van de spelers continue het doel is en dus oprecht de hele map gebruikt wordt. Campen van snipers is dan veel minder zinvol en je ziet dan ook dat er minder gesniped wordt.
We hebben hetzelfde meegemaakt denk ik.koffieboontje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:50:
[...]
Zeker waar dat ik het eerst bij mezelf moet zoeken. Ik speelde al CoD vanaf het aller eerste deel. En over een week bereik ik de mijlpaal van 40 jaar. Natuurlijk wordt het allemaal moeilijker en worden de handjes en ogen wat trager dan 15/20 jaar geleden. Maar het feit dat het de eerste anderhalve week perfect ging en het contrast met nu zo enorm is, dat kan toch haast niet in een week tijd van mezelf uit zoveel slechter zijn geworden? Het voelt allemaal gewoon heel "rigged" aan waarbij sommige dingen gewoon bewust lijken te gebeuren. Factoren waar je zelf geen invloed op kan uitoefenen. En misschien is juist dit wel hoe de game zou moeten zijn. Maar als dat zo is, dan is de game voor de casual speler eigenlijk geen haar beter als de laatste paar CoD games van de afgelopen jaren.
En soms ga je dan even van die youtube filmpjes kijken met tips enzo, en dan ziet het er allemaal zo simpel uit en dan denk je, ohhh dat kan ik ook wel. En vol goede moed en vertrouwen begin je er dan weer een avondje aan om vervolgens 10 potten gewoon kneiter hard gewhacked te worden door je tegenstanders.....
Ik verlies bijna elk eerlijk gevecht. Bij Halo kun je als oudgediende soms wel meekomen omdat je dan op routine of souplesse ofzo je 5 bodyshots en een snelle headshot aflevert, je hebt meer ruimte om je ervaring toe te passé . Xdefiant is in eerlijke één op één gevechten puur reactievermogen icm movement. Dat verlies OK van een twintiger. Zeker omdat ik te lui ben om echt corners te checken voordat ik de hoek omloop en te ongeduldig waardoor ik overal heen sprint. Nogmaals echt een wonder dat mijn kd niet 0,2 is.
[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 06-06-2024 21:47 ]
Speel het nu ook een aantal dagen op Xbox-x. Speelt best lekker weg, wel een stevige leercurve.
Heb wel gemerkt dat de controller settings behoorlijk wat verschil kunnen maken.
Enkele aanpassingen die ik heb gedaan:
Ads sensitivity Blend
Acceleration speed multiplier: 1,47x eventueel ophogen naar 2.0 naar eigen inzicht.
response curve - Linear input
Hor sensitivity: 28
Ver sensitivity: 28
Aim multiplier: 1,05
Right deadzone: 0
Heb wel gemerkt dat de controller settings behoorlijk wat verschil kunnen maken.
Ads sensitivity Blend
Acceleration speed multiplier: 1,47x eventueel ophogen naar 2.0 naar eigen inzicht.
Thanks, ik heb wat zitten rommelen met settings, maar inderdaad helpen deze settings om nauwkeuriger te zijn bij het richten.Sosua schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:34:
Speel het nu ook een aantal dagen op Xbox-x. Speelt best lekker weg, wel een stevige leercurve.
Ads sensitivity Blend
Nee nog niet, maar ben heel benieuwd. Las op Reddit dat het wat tegenviel qua bunny hoppers. (Dat de penalty pas laat komt).
Vanavond even proberen!
Vanavond even proberen!
Als het bunnyhopping wordt verholpen, ga ik het weer proberen.Magistraal91 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:35:
Nee nog niet, maar ben heel benieuwd. Las op Reddit dat het wat tegenviel qua bunny hoppers. (Dat de penalty pas laat komt).
Vanavond even proberen!
Ik moet zeggen dat ik het in de europese lobbies sowieso minder zie. Als ik sommige twitch streams kijk word je er inderdaad gek van. Ik begrijp dat het werkt met "4 hop fatigue" dus de penalty treedt dan pas op. Sniper flinch heb ik gevoelsmatig wel het idee dat het werkt, maar ik ben zelf geen sniper dus puur gebaseerd op het feit dat het me nu vaker lukt snipers neer te schieten.
Oh, en achter cover nog steeds neergeschoten worden is zeker nog niet opgelost (maar stond ook niet in de release notes) net als het hitbox / netcode probleem, dus daarvoor nog wachten op een volgende patch. Ach, het spel is pas een paar weken uit.
Oh, en achter cover nog steeds neergeschoten worden is zeker nog niet opgelost (maar stond ook niet in de release notes) net als het hitbox / netcode probleem, dus daarvoor nog wachten op een volgende patch. Ach, het spel is pas een paar weken uit.
[ Voor 24% gewijzigd door Watje4 op 13-06-2024 10:38 ]
Ik weet niet of dat laatste opgelost gaat worden, sinds veel games hier last van hebben. Rainbow Six Siege is er ook één van. Een tijd geleden zouden ze dit probleem hebben opgelost maar tot de dag van vandaag zit het er nog altijd in.Watje4 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:36:
Ik moet zeggen dat ik het in de europese lobbies sowieso minder zie. Als ik sommige twitch streams kijk word je er inderdaad gek van. Ik begrijp dat het werkt met "4 hop fatigue" dus de penalty treedt dan pas op. Sniper flinch heb ik gevoelsmatig wel het idee dat het werkt, maar ik ben zelf geen sniper dus puur gebaseerd op het feit dat het me nu vaker lukt snipers neer te schieten.
[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 13-06-2024 10:42 ]
Vanavond het spel weer eens geprobeerd maar nog steeds zie je iedereen rondspringen. Soms als je spawned en je ziet zo'n x-ray vision zie je iedereen gelijk springen en doen zodra ze iemand anders tegenkomen. Of springend de hoek om. Kan me dit in COD toch echt niet herinneren. En de TTK is ook vrij apart. Je moet consequent headshots schieten en dat valt niet mee als mensen constant aan het springen zijn. Of gelijk als je spawned staan ze je compleet te doorzeven. Je staat amper en je word neergeknalt.
[ Voor 10% gewijzigd door mike30 op 26-06-2024 00:38 ]
https://www.ubisoft.com/xdefiant-our-message-to-players Xdefiant gaat stoppen in juli '25.
Waarom stoppen ze ermee? zo slecht was deze toch niet.
Ah te weinig spelers, best jammer maar begrijpelijk ik vond het tamelijk onspeelbaar maar dat kon ook aan mij liggen.
Ah te weinig spelers, best jammer maar begrijpelijk ik vond het tamelijk onspeelbaar maar dat kon ook aan mij liggen.
[ Voor 53% gewijzigd door merlin1201 op 04-12-2024 06:48 ]
Te weinig marketing en support en/of hitreg issues na een maandje ongeveer. Denk vooral de marketing en support. Ze hadden 15 miljoen spelers. Dat is best veel.
Ik vond het wel lekker wegschieten in de eerste paar maanden. Al had het te weinig vlees om de botten om het heel lang leuk te houden voor mij.
Ik vond het wel lekker wegschieten in de eerste paar maanden. Al had het te weinig vlees om de botten om het heel lang leuk te houden voor mij.
Ik denk dat het voor veel mensen (zoals mezelf) een timekiller was tot Black Ops 6.
Is toch free to play? Waar geef je die 60,- aan uit dan skins en andere opsmuk ?Sosua schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:39:
60 eu down the drain. Relatief rap wmb.
Founders dingetje. Vond het wel een goeie opzet. Maar helaas.merlin1201 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:43:
[...]
Is toch free to play? Waar geef je die 60,- aan uit dan skins en andere opsmuk ?
Welke founders pakket heb je gekocht? Als je de ultimate founders pack hebt gekocht, krijg je gewoon het geld terug. Heb je de gewone of de elite bundel, dan kan je fluiten naar je geld.Sosua schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:26:
[...]
Founders dingetje. Vond het wel een goeie opzet. Maar helaas.
Alle ultimate founders packes worden terug betaald binnen acht weken en alle betalingen die zijn gedaan tussen gisteren en dertig dagen geleden.
Zijn er nog tweakers die dit spel spelen op de PS5? Ik wil graag de party trophy behalen.
Twitch.tv/coelijoeli
Inderdaad ultimate founders. 09-06-2024.Toonen1988 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:13:
[...]
Welke founders pakket heb je gekocht? Als je de ultimate founders pack hebt gekocht, krijg je gewoon het geld terug. Heb je de gewone of de elite bundel, dan kan je fluiten naar je geld.
Alle ultimate founders packes worden terug betaald binnen acht weken en alle betalingen die zijn gedaan tussen gisteren en dertig dagen geleden.
Vond het wel potentie hebben destijds.
[ Voor 3% gewijzigd door Sosua op 19-12-2024 15:42 ]