[Multi] XDefiant

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Er is al een tijdje een shooter in de maak van Ubisoft. Er is momenteel een closed beta aan de gang en daarvan komen veel beelden vrij.

XDefiant
De werelden van Ubisoft kruisen elkaar in een gratis te spelen, first-person arenashooter waarin je strijdt om de eerste plaats in razendsnelle online matches!

Beleef een altijd evoluerende ervaring met regelmatige updates vol met nieuwe speelbare facties en een groeiend aantal maps, wapens en speltypen. Dankzij cross-play kun je samen met je vrienden op andere beschikbare platforms spelen.

https://www.ubisoft.com/n...nt#6DduryQKik3vCKaEYv007e

Release: NNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:51
Helaas loop ik tegen aardig wat server problemen aan, hierdoor duurt het net wat te lang voordat er een potje start.

Een optie om in crossplay te kiezen voor wel of geen pc gamers zou ook mooi zijn.

Als ik dan eenmaal in een potje zit, zijn de teams weer onevenredig verdeeld. Morgenavond nog maar eens een kans geven, want het schiet wel lekker.

[ Voor 13% gewijzigd door Nol_NL op 15-04-2023 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:32
En zijn er codes voor PS5.....is dit de nieuwe cod :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Je kan een code krijgen door naar een stream op Twitch te kijken die drops heeft geactiveerd. Ubi account linken aan je Twitch en een half uurtje kijken.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Hier aan het downloaden op de PS5, ben benieuwd.
Gewoon halfuurtje kijken inderdaad op twitch en ubisoft account maken. En alles koppelen via twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-07 12:06
Ik heb via SteelSeries GG een key kunnen krijgen. Downloaden, installeren en registreren.
Dan kun je op hun site een key aanvragen. Die kreeg ik vrijwel direct.

Download op de ps5 staat aan (zon 60G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Zover ik weet gaat deze game gratis (=free2play model) zijn bij release.
Weet iemand of er al info is over in welke mate deze game crossplay gaat zijn?
Want de term crossplay is tegenwoordig vaak wat onduidelijk, omdat er verschillende varianten ervan mogelijk zijn! Kan een PS4 speler bijvoorbeeld groupen en spelen met een PC speler bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Lekker spelletje hoor. Speelt lekker smooth, leuke gunplay en movement. Alles wat cod anno 2023 niet meer heeft. 14 maps ook voor een beta. Meer dan MW2 had na een half jaar 8)7
Hopelijk droppen ze snel een release datum.

@LightTwi Ja van wat ik zag speel je crossplay. Je kan dit ook uitzetten. Ik speel op ps5 en kwam PC spelers tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het ziet er een beetje uit als de AliExpress versie van CoD op een of andere manier.
Vanavond eens met een Key proberen of mijn vermoeden tegengesproken kan worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:53

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Op zich een ok game als ze de netcode echt goed krijgen.

Maar eigenlijk ook zoals veel andere CoD clones: simpele CoD4 achtige gun play (weinig tot geen recoil zonder veel movement opties) die de afwerking en detail mist van de echte CoD games. Graphics zijn ok, maar animaties zijn erg standaard. Geluid is voldoende maar mist impact zoals van Frostbite Battlefields en MW2.

Ik denk dat deze net zoals de andere CoD clones redelijk snel zijn speleraantallen weer verliest omdat het niks bijzonders of nieuws toevoegt en geen in het oog springende stijl of afwerking heeft.

En ik zie Ubisoft hier nou ook geen massa's geld tegenaan gooien, ook omdat ze al R6 Siege hebben als goed lopende shooter.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
-

[ Voor 99% gewijzigd door LightTwi op 21-04-2023 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:25:
Lekker spelletje hoor. Speelt lekker smooth, leuke gunplay en movement. Alles wat cod anno 2023 niet meer heeft. 14 maps ook voor een beta. Meer dan MW2 had na een half jaar 8)7

@LightTwi Ja van wat ik zag speel je crossplay. Je kan dit ook uitzetten. Ik speel op ps5 en kwam PC spelers tegen.
[/quote]

Eigenlijk is dat nog niet de bevestiging die ik zocht over welke mate de crossplay wordt ondersteund, met name mbt de oudere console generatie (xbox1 en ps4 tov de rest).
Zo was laatst bijv BF2042 "gratis" in de PS+ en dacht ik als PS4 Pro gebruiker lekker met een paar PS5 vrienden te kunnen spelen maar dat was niet mogelijk (zie als bron ook hier: https://help.ea.com/en-tr...tlefield-2042-cross-play/ ) Crossplay is er maar in iets beperktere vorm!
Ik ben hierdoor ook uiterst benieuwd of ik als PS4 speler simpelweg samen kan spelen met mijn PS5 of PC vrienden straks wanneer de game uitkomt, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-07 16:34

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

aantal potjes gespeeld en speelt wel lekker weg maar terwijl ik het speel vraag ik mij echt continue eigenlijk af waarom speel ik dit als ik gewoon CoD kan spelen wat een veel grotere playerbase heeft. Dit voelt eigenlijk gewoon als een CoD voor mij maar niet beter. En daardoor zie ik niet echt ruimte in de markt voor zulke shooters. heb het idee dat CoD gewoon te groot is om andere shooters die niks echt anders doen ruimte te geven om groot te worden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:14
Ricmaniac schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:53:
aantal potjes gespeeld en speelt wel lekker weg maar terwijl ik het speel vraag ik mij echt continue eigenlijk af waarom speel ik dit als ik gewoon CoD kan spelen wat een veel grotere playerbase heeft. Dit voelt eigenlijk gewoon als een CoD voor mij maar niet beter. En daardoor zie ik niet echt ruimte in de markt voor zulke shooters. heb het idee dat CoD gewoon te groot is om andere shooters die niks echt anders doen ruimte te geven om groot te worden.
De game is nog niet officieel uit,en zal normaal gratis zijn.
Dus zullen wel wat spelers erop zitten binnenkort.
Cod teert ook gewoon op hun naam, want ik kan de tijd niet meer zeggen dat ik nog de MP gekocht heb ervan.
Gros van de playerbase zit ook gewoon op Warzone. Enige reden dat er op de MP zitten is voor hun wapens te levelen voor dan sterker te zijn in Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Concurrentie voor cod zou echt goed zijn. Laatste versies doen ze ook maar wat maar is er veel kritiek op.
Xdefiant was toch wel verfrissende gameplay voor mij die leek op de oude cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
Er is nog niks bekend over een releasedate ofwel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 18:28
LightTwi schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 18:28:
Er is nog niks bekend over een releasedate ofwel?
Niks zeker, wel een grove schatting:
XDefiant release date speculation
The XDefiant release date will be before March 31, 2024. Ubisoft announced this release window shortly after the end of the most recent set of beta tests.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Release bekend: Later deze zomer, volgende week open beta.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Utk5_pUjkMS8_BE6WcxGlj-gwhg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZPXGzOJEVJKJ46IOjW7NDeQs.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ze meenemen uit de eerste closed beta en wat ze willen aanpassen:
https://news.ubisoft.com/...le/59vIkKIdnlcyX5NyDJswht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:23
Wanneer kunnen we de beta voor ps5 downloaden en hoeveel gb zou deze zijn´ heb paar beelden gezien. Eens proberen. Want cod heb ik opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000

Release data deze zomer. Mss nieuws nadat de beta afgelopen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:23:
Wanneer kunnen we de beta voor ps5 downloaden en hoeveel gb zou deze zijn´ heb paar beelden gezien. Eens proberen. Want cod heb ik opgegeven
Nu beschikbaar in de store. 30 gb dacht ik. Morgen speelbaar oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:29
Is al speelbaar bij mij op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:54:
[...]

Heb xdefiant ingetikt ik de store. Vind de game wel maar kan niet downloaden momenteel.
Anders wacht ik wel tot full release. Zak wel heel binnenkort zijn veronderstel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 11:53

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:54:
[...]

Je kan al spelen als je ook aan de andere beta hebt meegedaan.

Hitreg is nog steeds top tier prut, dus dat gaat het voor mij niet worden met deze game.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:14:
[...]

Heb xdefiant ingetikt ik de store. Vind de game wel maar kan niet downloaden momenteel.
Anders wacht ik wel tot full release. Zak wel heel binnenkort zijn veronderstel ik
Zou vandaag rond 10AM PT speelbaar moeten zijn.
Heb hem in ieder geval gisteravond al kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 06:34:
[...]

Zou vandaag rond 10AM PT speelbaar moeten zijn.
Heb hem in ieder geval gisteravond al kunnen downloaden.
Moet je ergens regristreren ofzo. Of gewoon in de ps store zoeken. Zal deze middag nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben ingeschreven voor de op de open beta. Maar krijg geen mail en kan hem ook nergens downloaden. Räar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Wolverine9000 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:34:
Ben ingeschreven voor de op de open beta. Maar krijg geen mail en kan hem ook nergens downloaden. Räar
PS? kijk eens bij de store > zoeken > staat ie al als het goed is bij trending suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gevonden maar geen download knop. Enkel wensenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is 28 gb e blijkbaar kon er voor consoles pas om 19 uur gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ik heb nu een paar potjes erop zitten maar heeft iemand een idee hoe ik die console van m'n scherm krijg met fps/ping/network en dat soort dingen? Nogal irritant prominent midden in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 13:37
Lijkt wel een succes te worden dit afgaande van de activiteit hier op Tweakers ;)

Anyway, ik vind het opzich wel vermakelijk maar zie niet echt nieuwe of spannende elementen. Is beetje bij elkaar geraapt zooitje van verschillende populaire fps games.

Ben wel benieuwd wat jullie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
MitchellHearth schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:57:

Anyway, ik vind het opzich wel vermakelijk maar zie niet echt nieuwe of spannende elementen. Is beetje bij elkaar geraapt zooitje van verschillende populaire fps games.
Beter dit dan dat ze het genre gaan heruitvinden. Uiteindelijk is er anno 2023 heel weinig (goede) mp shooters op de markt.

Op dit moment is het gewoon COD die monopoly heeft in het genre en waardoor ze ook niet echt druk voelen om goede games af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 13:37
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:03:
[...]

Beter dit dan dat ze het genre gaan heruitvinden. Uiteindelijk is er anno 2023 heel weinig (goede) mp shooters op de markt.

Op dit moment is het gewoon COD die monopoly heeft in het genre en waardoor ze ook niet echt druk voelen om goede games af te leveren.
Eens! Gunplay voelde ook wel lekker, framerate nog wat inconsistent op m'n PC (2070 Super). Maar voor ff potje knallen vond ik het wel leuk. Dit weekend nog maar even goed testen ook op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is de release datum hiervoor al bekend. Heb gelezen dat de game gratis is maar je wel battle pas kan kopen. Ga de nieuwe mw3 links laten liggen en deze gratis xdefiant spelen... cod trekt toch op niets meer tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000

Die datum zal er normaal gezien nog komen deze maand. Of nog beter het spel zou moeten uitkomen voor 2 september of rond deze datum volgens leaks op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Het wachten op xdefiant blijft maar duren. Hebben nog een kleine drie weken voor release

• LightTwi
Nee, vgm hebben ze o.a. al via een Tweet laten weten dat "End of summer 2023" alweer "End of this year" is geworden.

Kijk dat ze nu ook al niet meer voor de oudere generatie consoles(PS4/XBOX1) gaan releasen is nog 1 ding, maar nu is end of summer dus end of the year geworden. Ben bang dat ze hun window of oppurtunity volledig ingooien. Je weet wel, de hype/traction die de game een beetje had. Als de game gewoon goed is bij launch zal dat natuurlijk meewerken, maar de grote "CoD killer" waar ik op hoopte zie ik eigenlijk niet meer gebeuren. Ben nu bang voor een soortvan Ubisoft HyperScape 2.0. Time will tell ofcourse. :/

[ Voor 9% gewijzigd door LightTwi op 07-09-2023 16:37 ]

• Chelseamarre123
  • Nu online
Ik geloof er nog steeds in, en beter later uitbrengen en perfect af dan een game vol bugs uitbrengen.
Maar wat ik wel vrees, we komen steeds dichter bij die COD release dus dat gaat ze veel spelers kostten die dan meteen gaan overschakelen.

Laatste "officiële" nieuws van 1 van de dev's
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QjbHABUdAufTYlIX4q15lsTmaL0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8M2yYjQUe5N2tlk5BD8ULDzj.png?f=fotoalbum_large

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:09
Hier een laatste tweet met wat hoop dat het nog in september gereleased word:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r463Ah9heEKcB7NOFEIxXE48SsE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YOC4Gh1VozbsCgc8VhN6wCe0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Nieuws!
Waarschijnlijke release mid tot eind september.

https://www.ubisoft.com/e...ws/4vaekoOSRkSUkNei7kjm3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Deze week is de zomer ten einde. Krijgen we een release deze week of een delay met een day one patch zoals mark Rubin al heeft uitgelegd. Meer nieuws deze week waarschijnlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Geen release deze week. Volgens mark Robin op twitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Na lange stilte, dit weekend weer een beta
PS5: https://store.playstation...19145_00-VMCNDA0000000000
PC:https://register.ubisoft....uMTcxMzYwMTkxMi42MC4wLjA.
XBOX: kan ik niet delen want heb geen XBOX account.

Tnx @Geraedus voor te delen in PS5 topic
Geraedus schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:43:
Vanavond om 7 uur is XDefiant (call of duty look-a-like) speelbaar.

Link om te downloaden : https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10002211
https://www.4gamers.be/ni...weekend-opnieuw-te-spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:12
Ziet er best goed uit op ps5 maar al die kleuren en details leiden wel af.
Merk dat ik behoorlijk slecht ben en krijg met moeite een kill.
Inmiddels x-play uitgezet en heb het gevoel dat er totaal geen auto-aim is en dat is wel een dingetje met console. ik merk er in ieder geval niets van die auto-aim terwijl deze er wel zou moeten zijn.
voor de rest positief maar denk dat ik het moeilijk gaat krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door merlin1201 op 22-04-2024 18:23 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Morgen is het release tijd om 19 uur in de avond. Ga hem eens testen. Is hij goed of ni goed. Als hij goed is afwisselen met cod....en anders deleten deze game. Wel benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolverine9000 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:04:
Morgen is het release tijd om 19 uur in de avond. Ga hem eens testen. Is hij goed of ni goed. Als hij goed is afwisselen met cod....en anders deleten deze game. Wel benieuwd....
Gaan het zeker weer even proberen :) Maar net als de Finals verwacht ik dat deze game niet echt zijn plek zal vinden tussen alle grote shooters.

In het begin zal het altijd even een playerbase hebben en leuk zijn natuurlijk maar zullen het zien.

Ik had in ieder geval in de beta opzich wel plezier maar had wel zoiets van waarom zou ik dit spelen en niet CoD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:57:
[...]

Gaan het zeker weer even proberen :) Maar net als de Finals verwacht ik dat deze game niet echt zijn plek zal vinden tussen alle grote shooters.

In het begin zal het altijd even een playerbase hebben en leuk zijn natuurlijk maar zullen het zien.

Ik had in ieder geval in de beta opzich wel plezier maar had wel zoiets van waarom zou ik dit spelen en niet CoD :P
goh de sbmm mss. Beetje afwisseling kan geen kwaad e. Waarschijnlijk blijf ik toch cod spelen e😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Zal alleen maar goed zijn voor Cod als Xdeviant een succes word. Alleen heerschappij is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 06:22:
Zal alleen maar goed zijn voor Cod als Xdeviant een succes word. Alleen heerschappij is nooit goed.
Voor zelfe geld doen ze bij de volgende cod de sbmm weg. Dat zou wat zijn´ back to the ook days´´´´

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Na een aantal jaar CoD ben ik met een aantal vrienden ook wel toe aan iets nieuws. Ben reuze benieuwd of xDefiant hiermee weerstand kan bieden. Het zal ongetwijfeld de eerste paar dagen veel bugs bevatten, hopelijk valt het mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:48
Ik dacht, laten we xDefiant pre-loaden maar helaas, ik kom niet op mijn Ubisoft Connect account. Wanneer ik inlog, zou ik een tweestapsverificatie code moeten binnen krijgen. Nou krijg ik er wel eentje binnen, maar NADAT Ubisoft mij automatisch uitlogd wegens inactiviteit.

Wanneer ik me dus weer inlog, krijg ik dus weer een nieuwe code. Deze komt dan WEER aan nadat de launcher me automatisch heeft uitgelogd. Dus je raadt het al, weer opnieuw ingelogd en precies hetzelfde liedje.

Ik kom op deze manier niet op mijn account. Dit is dus zwaar k..

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 21-05-2024 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-07 17:59
Je kunt gewoon de oude code gebruiken om voorbij de 2FA te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Deze zal het niet worden. Wat een ruk game. Gelukkig was deze gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik snap het niet waarom kan ik hem nog niet starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:40:
Ik snap het niet waarom kan ik hem nog niet starten?
Matchmaking ligt plat bij release. Geraakte er ook niet in. Morgen maar meer succes

@Wolverine9000 hoezo dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:41:
[...]

Matchmaking ligt plat bij release. Geraakte er ook niet in. Morgen maar meer succes

@Wolverine9000 hoezo dan ;)
Movement echt niet ok voor mij persoonlijk.dan blijven we m1ar cod spelen e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar ik kan niet eens de game opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:57:
Maar ik kan niet eens de game opstarten.
Tweede potje daarjuist. Was 1 tegen 2 domination.. dit gaat het ni worden.lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Proberen dit morgen wel weer even inderdaad. Kreeg de game eindelijk opgestart.. geen idee waarom het toenstraks niet werkte.

Matches vinden daarintegen lukt totaal niet.
Ook crossplay uitgezet als test maar ook dan niks gevonden.

Zien het wel weer als het werkt om een eerlijk oordeel te geven.
Server launches blijken helaas altijd lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:19:
Proberen dit morgen wel weer even inderdaad. Kreeg de game eindelijk opgestart.. geen idee waarom het toenstraks niet werkte.

Matches vinden daarintegen lukt totaal niet.
Ook crossplay uitgezet als test maar ook dan niks gevonden.

Zien het wel weer als het werkt om een eerlijk oordeel te geven.
Server launches blijken helaas altijd lastig.
Toch opmerkelijk, ze hebben toch genoeg de tijd gehad na al die uitstellen. Ook is Ubisoft nu toch geen kleine speler.
Vind het toch een dikke fail om zo slecht al te releasen, na 2u zijn de problemen blijkbaar nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:22:
[...]

Toch opmerkelijk, ze hebben toch genoeg de tijd gehad na al die uitstellen. Ook is Ubisoft nu toch geen kleine speler.
Vind het toch een dikke fail om zo slecht al te releasen, na 2u zijn de problemen blijkbaar nog niet opgelost.
dit stuk heeft niks met de game zelf te maken. Server capaciteit word bij sommige bedrijven zelfs door andere partijen geregeld.

In bijna alle gevallen is het de investering niet waard voor de playernumbers in het begin. dit duurt een paar dagen en dan settled het waardoor je anders met overkill aan capaciteit zit.

Het is zonde dat het zo gaat maar ik heb het maar geaccepteerd na 20+ jaar dit mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 08:22
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:28:
[...]

dit stuk heeft niks met de game zelf te maken. Server capaciteit word bij sommige bedrijven zelfs door andere partijen geregeld.

In bijna alle gevallen is het de investering niet waard voor de playernumbers in het begin. dit duurt een paar dagen en dan settled het waardoor je anders met overkill aan capaciteit zit.

Het is zonde dat het zo gaat maar ik heb het maar geaccepteerd na 20+ jaar dit mee te maken.
Het is toch echt de verantwoordelijkheid van Ubisoft om dit fatsoenlijk te regelen, derde partij of niet. Op deze manier verlies je echt enorm veel spelers op t begin al. Eerste indruk is niet best.

Heb 1 potje kunnen spelen, het schiet best aardig weg. Maar betwijfel of dit na 1 maand nog veel gespeeld wordt. Die prijzen in de store ook haha, schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eens met alles. maar nog steeds zegt dat niks over het werk wat de devs in de game hebben gestopt als de servers niet goed werken.

Verwacht sowieso niet zo veel meer van ubisoft laatste jaren. Ook van deze shooter niet. maar zou leuk zijn als er wat leuks uit komt wat verfrissend is.

Ook 1 potje gedaan. speelt idd best goed weg. beter dan ik verwachte

Verder ga ik het niet meer proberen met die server issues vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 22:12
Ik heb ook één game kunnen spelen. Ik speel al een aantal jaren heel weinig fps games maar ik was op zoek naar wat nieuws te spelen en zat vanwege een andere game toevallig bij Ubisoft op de website.

Kijkers aantallen op Twitch zijn wel krankzinnig hoog terwijl al de streamers proberen in een game te komen.

Ik vind de maps wel heel erg vet. Ik speelde met een Ghost Recon character en had een SMG, een shield en flash grenades. Het schoot lekker weg. Het lukte me ook om een aantal kills te maken. Ik had het echt naar mijn zin.

Het deed me wat gameplay en maps betreft een beetje denken aan een combinatie van Halo, Overwatch en CoD.

Ik hoor net dat de servers weer op stoom komen.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:45
Leuke eerste indruk speelt lekker weg. Skills zijn leuk alleen een schild lijkt een beetje OP (of ik moet de counter nog uitvogelen).

Crossplay gaat zsm uit wanneer de servers normaal functioneren. Voor ps5 spelers iets te weinig autoaim vs keyboard+muis. Daarbij heb ik het vermoeden dat ik al een cheater tegen gekomen ben. K/D 50/5 en zag je direct zodra die de hoek om kwam.

Als ze sbmm een beetje goed krijgen dan denk ik dat ik wel wat uurtjes plezuer kan hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door VySio op 22-05-2024 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:45
VySio schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 01:02:
Leuke eerste indruk speelt lekker weg. Skills zijn leuk alleen een schild lijkt een beetje OP (of ik moet de counter nog uitvogelen).

Crossplay gaat zsm uit wanneer de servers normaal functioneren. Voor ps5 spelers iets te weinig autoaim vs keyboard+muis. Daarbij heb ik het vermoeden dat ik al een cheater tegen gekomen ben. K/D 50/5 en zag je direct zodra die de hoek om kwam.

Als ze sbmm een beetje goed krijgen dan denk ik dat ik wel wat uurtjes plezuer kan hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door VySio op 22-05-2024 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maps zijn wel tof inderdaad, geinig hoe ze verschillende Ubisoft games hebben gepakt en daar maps van hebben gemaakt.

Inmiddels 6 potjes achter elkaar gedaan zonder server issues net en het schiet wel erg lekker weg.
Sniper is bijna level 2 en M9 pistol ook.

Ben benieuwd hoe veel effect die attachments hebben.

Heb met die sniper al 37 kills en nog is die niet level 2 :P gaat best traag in dat opzicht.

Ben gelukkig imuum geraakt voor Microtransactions in zulke games. als ik het lang speel wil ik nog wel een keer een skinnetje kopen misschien ofzo maar het is niet dat ik nu gelijk geld er tegen aan gooi. En mooi dan dat je op deze manier een gratis shooter er bij krijgt :P

Terwijl ik het speel denk ik alleen dan wel van waarom zou ik dit spelen en niet gewoon call of duty waar ik voor betaald heb zeg maar. Het speelt lekker weg maarja dat doet CoD ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Comp_Lex schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:08:
Je kunt gewoon de oude code gebruiken om voorbij de 2FA te komen :)
Dat werkte eerst, helaas gisteren voor het eerst niet. Het heeft me ongeveer anderhalf uur geduurd om erin te komen. Nadat ik eindelijk met de pre-load was begonnen, heb ik 37 mailtjes gekregen met verschillende codes. }:|

Heb er hooguit 4 aangevraagd, drie keer door opnieuw in te loggen en één keer door opnieuw mail te versturen. Ondertussen hebben ze me uren liggen spammen met 2FA codes. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Laatst online: 26-06 22:47
Ik heb gisteren even wat streams gekeken over de game terwijl ik lekker op de bank lag.

Buiten de Matchmaking problemen zag alles er wel erg goed en vermakelijk uit en zo als hier al aangegeven is merkte een aantal van deze streamers ook op dat levelen van de wapens mogelijk iets te traag is momenteel.
Vooral voor de gamers onder ons die helaas niet zoveel vrije tijd te besteden hebben aan games.

Natuurlijk worden overal de vergelijken met Call of duty gemaakt maar ik weet niet zo goed of dit direct de doelgroep van COD spelers zal intereseren. Natuurlijk "shooter" maar als ik kijk naar mijzelf en bijv mijn broer heb ik altijd COD / Quake / Unreal Tournament gedaan en mijn broer Team fortress, Overwatch en Valorant.
X-Defiant valt daar een beetje tussen en al hoe wel het wel mijn interesse heeft gewekt qua gun play , geen SBMM en input based lobbies zijn de special abilities die characters hebben die je dus ook meer in games zoals Overwatch en Team Fortress ziet toch een afknapper voor mij.

En toch wil ik het ook even als KnM speler genoemd hebben ; Mij viel direct bij het kijken van de streams het verschil van aim-assist in vergelijk met Call Of Duty op, De enkele streamers die ik wel eens wil kijken spelen voornamelijk op een controller en je kon duidelijk zien hoeveel meer ze "zelf" moesten aimen en on target moesten blijven.

Al en Al in ieder geval een goede toevoeging in het Shooter genre zou ik zeggen. En als X-defiant in ider geval kan bewijzen dat de game succesvol kan zijn zonder SBMM en dat input based lobbies ook goed gevuld kunnen worden brengt dit hopelijk games zoals COD ook over de streep om hier verandering in te brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door D3LTTA op 22-05-2024 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 01:05:

Ben gelukkig imuum geraakt voor Microtransactions in zulke games. als ik het lang speel wil ik nog wel een keer een skinnetje kopen misschien ofzo maar het is niet dat ik nu gelijk geld er tegen aan gooi. En mooi dan dat je op deze manier een gratis shooter er bij krijgt :P
Ook al immuum geworden voor deze 'leuke' chickie. :9 Ze kost maar 1600 punten, alleen moet je minimaal 2000 punten kopen, want je hebt uiteraard geen pakket van 1600. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZjBT_CSk3Mjo9w0FWnzREIO5w4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zkhnURVxzsZKtM7NATKsLPq5.webp?f=fotoalbum_large

Het enige waar ik echt flink aan stoor, is weer dat hele bunnyhopping gedoe.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 22-05-2024 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 22:12
Toonen1988 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:48:
[...]

Ook al immuum geworden voor deze 'leuke' chickie. :9 Ze kost maar 1600 punten, alleen moet je minimaal 2000 punten kopen, want je hebt uiteraard geen pakket van 1600. _O-

[Afbeelding]

Het enige waar ik echt flink aan stoor, is weer dat hele bunnyhopping gedoe.
Ik werd gister ook gesloopt door een bunny hopper.
Ik dacht jee wat ben ik slecht
En toen de match was afgelopen stond er Roboloko took the least damage :7

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmm dan moet ik even uitvinden hoe ze dat doen :P want al meerdere keren geprobeerd maar kreeg het zelf niet voor elkaar om te bunny hoppen in deze game.

Ook nog niet tegen gekomen eigenlijk.

inmiddels de MP5 en M9 pistol level 2.

Wapens levelen duurt wel lang vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:14
Ben al dood voor ik kan schieten :'(

Ik ben oud aan het worden, gaat allemaal beetje te snel voor mij op die kleine mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
lol ik heb ook het genoegen gehad om 1 potje te kunnen spelen, maar idd ik vind het aimen echt heel lastig en lijkt idd alsof de auto-arm niet werkt.
Was dan ook de slechtste op het scorebord tja leeftijd zal ook wel een rol gaan spelen.
Ga het zeker een kans geven vooral omdat deze gratis is, maar mezelf kennende ben ik er snel klaar mee als ik constant de slechtste bent en amper een kill kan maken.
We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik had problemen met hitmarkers. Ze registeren niet terwijl ik ze wel veel raak. Blijf wel bij cod zoals aangegeven. Mss omdat er geen sbmm is gaan ze de volgende cod ook sbmm verminderen(hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Wauw, heb nu een aantal potjes gespeeld, ik zie nu alleen maar mensen rond rennen met een sniper rifle. Die levelen ze tot level twee, en dan kunnen ze een ACOG scope erop zetten.

Ze zijn dan vrijwel even snel als een assault rifle maar dan one taps. Ik heb nu twee potjes constant alleen sniper rifles gehad. Ik heb ondertussen al genoeg van het spel, na jaren testing voelt het nog altijd unbalanced aan.

Ben vanavond met een vriend van mij toch weer terug geschakeld naar The Finals. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 22-05-2024 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 08:22
Ja het is echt sniper paradise. Ben er wel weer op uitgekeken. Alles levelen gaat zo belachelijk traag, het schiet verder prima weg maar er is hier niks te vinden waardoor je wil blijven spelen. En dan die agressieve manier van de battlepass willen verkopen en die belachelijke store prijzen. Nog erger dan Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-06 14:02
Vind het ook een behoorlijke learning curve. 15 jaar CoD lijkt niet bij te dragen. Heb vooral het idee dat ik een volledige magazijn leeg moet pompen en zij mij met 3 kogels neer hebben. Misschien nog een beetje inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Mee eens, ik ben geen hele goede speler maar normaal haal ik toch wel ruim de 1/1 KD.
nu ben ik de slechtste in iedere pot, en haal amper kills, kd? 0,5 echt jammer en het demotiveert, ik neem aan dat dit alles met SBMM te maken heeft en ik als F'je met jong oranje meespeel ;-(
De spelers zijn trouwens een stuk kleiner dan COD, meer vergelijkbaar met battlefield, moeilijker te raken.

[ Voor 35% gewijzigd door merlin1201 op 24-05-2024 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:23
Hotshot is wel cool zeg. Kill confirmed vond ik een mooie uitvinding van Cod. Het toevoegen van dubbele punten voor een gemarkeerde speler maakt dat er nog meer bewogen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
2 avonden wat gespeeld. Had er meer van verwacht of de beta leek me veelbelovender.
Vind de movement/aim beetje houterig ofzo. Qua graphics is het niet echt wow, meer een ps4 game van 10j oud.

Gameplay is wel leuk, snelle actie en makkelijke maps en vrij veel maps. Al die factions is nog wel een bijzondere leercurve.

Het levelen gaan ze hopelijk wel versnellen.
Of het een echte cod killer is, denk ik niet. Uiteindelijk staat cod wel een pak verder maar is goed dat er concurrentie is/komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Een cod speel ik het liefst op console, maar Xdefiant voelt voor mij op een of andere manier toch fijner op pc met muis&toetsenbord. Het voelt inderdaad wat houterig aan op controller, ook na spelen met de instellingen en diverse sensitivities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb weer een aantal potjes gespeeld maar vandaag kom ik eens wat minder snipers tegen, dan bijv. gisteren.

De progressie voelt inderdaad erg traag aan en de progressie wat er is, is karig. Maar wat mij nog het meeste stoort zijn de bunnyhoppers, de sniper only matches en hoe het spel algemeen werkt. Ik bedoel, waarom ben ik na 2 kogels dood, terwijl ik weet ik hoe lang op iemand moet schieten?

Is er soms iets mis met de hit detectie? Is het weer zo'n gevalletje Counter-strike waarbij de hitbox naast of boven een personage zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:51
Als ik crossplay uitzet lijkt er toch wat meer balans in de potjes te komen. Naar mijn idee hebben pc gamers aardig wat voordeel, dat verklaart misschien ook de voorkeur voor muis en toetsenbord bij deze game. Voorlopig crossplay maar uit, totdat er een een en ander gepatched is. Wel jammer dat je bij dit soort games vaak geen optie hebt om voor “ consoles only “ te kiezen.

Op het moment dat ik crossplay had uitgezet duurde een potje vinden erg lang. Bij het opnieuw opstarten van de game was dit verdwenen.

[ Voor 15% gewijzigd door Nol_NL op 25-05-2024 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hit registratie kan veel beter. En de match making. Kom blijkbaar altijd in het verliezende team of in potjes dat al bezig zijn. Die skip ik dan gewoon. Dit is een tijd verdrijft tot en met black ops 6 en dan alle focus daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mijn opfleuren gaat nog uit naar cod. Maar voorlopig effe deze spelen. Merk wel soms dat ik overal te laat kom hier en mijn kd is heel veel lager dan op cod. Bunny hoppen en sniper festijn en vooral team maten doe ni weten wat ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
De aim issisy is wel veel minder dan op cod. Of ben ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wat wel raar is jé hebt potje gedaan en bij volgende is het al bezig. En ni vanaf het begin. Al veel gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Tip van een dev, straks maar eens testen.

Oh ja en check je 120hz instellingen blijkbaar staat dit standaard uit. Beetje rare standaardinstelling.

[ Voor 31% gewijzigd door Chelseamarre123 op 25-05-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:05:
[Embed]

Oh ja en check je 120hz instellingen blijkbaar staat dit standaard uit. Beetje rare standaardinstelling.
Getest.schiet nog zo scheef als iets lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:05:
[Embed]

Getest.schiet nog zo scheef als iets lol... deze game is nog meer een zweet festijn dan met sbmm😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gans magazijn 30 kogels schieten op.iemand . En dan dood met zelfde wapen van de enemy .strange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:49:
Wat wel raar is jé hebt potje gedaan en bij volgende is het al bezig. En ni vanaf het begin. Al veel gehad
Ja best storend dit, potjes duren ook net te kort heb ik soms het gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wat is eigenlijk het maximum level in pre season

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Double julls halen is easy maar triple met 1 magazijn lastig op deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kill cam zou ook wel mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Criss play staat uit want muis en toetsenbord is hier veel beter dan controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Terug naar cod of hier bij deze game blijven. Denk eerder het eerste terug naar cod. Ga nog zien of het beter is tot seizoen 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Killmaken kill dood. Bwa moet beter worden
Pagina: 1 2 Laatste