hallo allemaal,
Ik ben aan het orienteren voor een paar horren voor bij mij thuis. Het enige lastige is dat ik inzet horren wil installeren aangezien het een huur woning is en de ramen naar binnen open draaien.
Het raam en het kozijn zien er als volgt uit in het pijnpunt:
/f/image/u63yTCAzWa4a19Wt1DuaCxc6.png?f=fotoalbum_large)
De inzethorren die ik gezien heb zijn de bruynzeel s500:
https://bruynzeelhomeprod...zethor-draaikiepraam.html
Alleen is er dus 1 probleem; dat aluminium profiel in het kozijn zit in de weg. Als ik de installatie video bekijk dan zie ik dat alles op hetzelfde niveau zit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/hS2eLfG6spMQJwE2I6Fu7Fyz.png?f=user_large)
De kant waar we tegen aan kijken zit aan de binnenkant dus je schuift hem als het ware tegen het kozijn aan. Alleen voorzie ik problemen als ik dat hoe stuk in de zijkant zet, zie blauw aangemerkt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cv08LYChYextMdxE8c84jpna.png?f=user_large)
Hebben jullie tips hoe ik dit zo makkelijk mogelijk op kan lossen?
Thanks
Ik ben aan het orienteren voor een paar horren voor bij mij thuis. Het enige lastige is dat ik inzet horren wil installeren aangezien het een huur woning is en de ramen naar binnen open draaien.
Het raam en het kozijn zien er als volgt uit in het pijnpunt:
/f/image/u63yTCAzWa4a19Wt1DuaCxc6.png?f=fotoalbum_large)
De inzethorren die ik gezien heb zijn de bruynzeel s500:
https://bruynzeelhomeprod...zethor-draaikiepraam.html
Alleen is er dus 1 probleem; dat aluminium profiel in het kozijn zit in de weg. Als ik de installatie video bekijk dan zie ik dat alles op hetzelfde niveau zit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/hS2eLfG6spMQJwE2I6Fu7Fyz.png?f=user_large)
De kant waar we tegen aan kijken zit aan de binnenkant dus je schuift hem als het ware tegen het kozijn aan. Alleen voorzie ik problemen als ik dat hoe stuk in de zijkant zet, zie blauw aangemerkt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cv08LYChYextMdxE8c84jpna.png?f=user_large)
Hebben jullie tips hoe ik dit zo makkelijk mogelijk op kan lossen?
Thanks