Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal voornamelijk gaan gamen op 3440x1440 resolutie en dan games zoals Diablo 4 en Stalker 2. Voorderest doe ik vrij weinig met mijn systeem een beetje gamen en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD voor extra opslag Samsung 860 EVO 1TB en mijn huidige videokaart ASUS ROG Strix GeForce RTX 2070 Super 8GB Gaming OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan, enige wat ik denk ik nog mis zijn wat extra fans voor de airflow? De bedoeling is om de komende jaren weer vooruit te kunnen en wellicht over x jaar mijn VGA te upgraden naar een 2e hands 4xxx serie of 5xxx
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd fan van Intel geweest alleen dit keer zal ik voor AMD gaan en voorderest heb ik geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil zijn, geen RGB.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige pc is 10 jaar oud en deze wil ik vervangen om de nieuwste games van deze tijd te kunnen spelen op 3440x1440. Het hoeft allemaal niet op ultra te draaien, het moet wel toekomst bestendig zijn daarom ook een wat zwaardere PSU. De kast vindt ik gewoon mooi en toekomst bestendig in verband met de tegenwoordige GPU units.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal voornamelijk gaan gamen op 3440x1440 resolutie en dan games zoals Diablo 4 en Stalker 2. Voorderest doe ik vrij weinig met mijn systeem een beetje gamen en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD voor extra opslag Samsung 860 EVO 1TB en mijn huidige videokaart ASUS ROG Strix GeForce RTX 2070 Super 8GB Gaming OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan, enige wat ik denk ik nog mis zijn wat extra fans voor de airflow? De bedoeling is om de komende jaren weer vooruit te kunnen en wellicht over x jaar mijn VGA te upgraden naar een 2e hands 4xxx serie of 5xxx
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd fan van Intel geweest alleen dit keer zal ik voor AMD gaan en voorderest heb ik geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil zijn, geen RGB.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige pc is 10 jaar oud en deze wil ik vervangen om de nieuwste games van deze tijd te kunnen spelen op 3440x1440. Het hoeft allemaal niet op ultra te draaien, het moet wel toekomst bestendig zijn daarom ook een wat zwaardere PSU. De kast vindt ik gewoon mooi en toekomst bestendig in verband met de tegenwoordige GPU units.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Behuizingen | Hyte Y60 Zwart | € 214,90 | € 214,90 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 117,96 | € 117,96 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C40BBK2-32 | € 118,73 | € 118,73 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 116,86 | € 116,86 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.561,35 | ||