Buva boxstream ll reageert niet meer na schoonmaak

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• patrickrev
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 12-04-2023
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Buva boxstream ll
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dat de box te resetten is maar hij doet het niet.

Goedendag.

Ik heb heb gisteren mijn buva boxstream ll los gehaald om heem schoon te maken. Nu heb ik hem weer in elkaar alleen doet die niks meer. Het lampje boven op blijft maar knipperen was eerst niet zo. Ook reageert die nergens meer op. Heb al aan de achterkant gekeken en de fin die draaid gewoon goed. Iemand toevallig nog idee wat ik nog meer kan doen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLxNTKsjtSb2FVqZf-aRizRS1qU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPOd6ekS7wUGtAtzy5KZYbEC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPFg9MAuem3fDWQf90mxhjcx79w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sRuR34sHDqaOttxiIJUDa688.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Is er een installatiehandleiding waar iets in staat over knipperende lampjes of fabrieksreset?

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 11-11 17:13
Heb je toevallig aan die blauwe dip switches gezeten? er zijn verschillen in de stand...
En wat is nu de originele stand?

[ Voor 45% gewijzigd door natural colour op 10-04-2023 10:30 ]

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:53
Ik ben ook ooit eens bezig geweest met de dipswitches, heb toen foto's gemaakt hoe het orgineel stond.

Nou heb ik blijkbaar 2 foto's met verschillende standen :P

Maar probeer eens 1 van deze 2 settings.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9ENx2jJH_HnYuNFHAVejcKZ9fs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3Noj4Z7oTvaXCnaWg2p1YoU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RurDrCHlVo0i1DsqL2nIYuq3K90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UwVCFTcemKbtnjv8VpEbdZ7O.jpg?f=fotoalbum_large

• patrickrev
Ik heb idd wel die stand perongeluk veranderd. Weet dus niet meer wat de originele stand is. Maar kan er ook helemaal niks over terug vinden. Heb nu de standen uit bovenstaande foto geprobeerd maar die maken geen verschil.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:17
patrickrev schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:58:
Ik heb idd wel die stand perongeluk veranderd. Weet dus niet meer wat de originele stand is. Maar kan er ook helemaal niks over terug vinden. Heb nu de standen uit bovenstaande foto geprobeerd maar die maken geen verschil.
Nouja, er zijn 64 mogelijke combinaties... Succes :-)

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Dipswitches wel spanningsloos omzetten.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:39
Handleiding hiervan is zo te vinden en daar staat precies op wat de schakelaar doet. Het heeft daar niets mee te maken. Wat ik lees vanuit de handleiding heb je ook nog een bedieningsbox. Geeft deze een foutmelding aan? Ik verwijs je hiervoor naar de handleiding

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:53
Je moet volgens mij eerst het bedraade bedienings paneeltje opnieuw verbinden met de hoofd unit. Die neemt dan de standen over en zijn vervolgens bruikbaar met de remote's.

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:39
ppeterr schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:21:
[...]

Je moet volgens mij eerst het bedraade bedienings paneeltje opnieuw verbinden met de hoofd unit. Die neemt dan de standen over en zijn vervolgens bruikbaar met de remote's.
Ik wou net het zelfde zeggen. Volgens mij missen de 2 onderdelen verbinding met elkaar en is dat je probleem.

• patrickrev
Dat is volgens mij ook het probleem dat het bedrade kastje geen verbinding kan vinden met mijn box. Heb het al geprobeerd met - en + knop opnieuw te laten verbinden maar ook dat maakt geen verschil. Heb wel gelezen dat van dipswitch de 5 sowieso aan moet staan.

• Basboss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08 21:57
Ik had precies hetzelfde. Alles geprobeerd maar niks hielp. Heb uiteindelijk de lagers vervangen werkt weer als een trein.
Pagina: 1