ik zit met een probleem hopelijk kunnen jullie mij helpen?
kzal kort uitleggen
er waren 3 schermen aangesloten op mijn videokaart
8176MB ATI Radeon RX 5500 XT (Gigabyte) deze kon hij perfect draaien
want ik had plannen om te live-streamen
en opeens na een week of 2 viel mijn computer volledig uit en hij starte zichzelf terug op
de eerste keer vond ik dat niet erg maar nu gebeurd het steeds frequenter
kheb heel mijn computer uit elkaar gehaald om alles goed te kunnen uitblazen van eventuele stof .. en ik verving ook mijn koelpasta met een recentere ventilator voor de zekerheid
toen alles terug op zijn plaats zat starte ik mijn computer op en hij laad "steam"
ale de hele mikmak werd gestarten ik open google chrome en opeens poef weer volledig uit
en direct terug opgestart ... het kan soms uren goedgaan zelfs als ik game
maar toch schuilt dit probleem altijd om de hoek
weet iemand wat ik nog kan proberen ? er moet ergens een defect zitten maar ik heb geen flauw idee waar
kzal kort uitleggen
er waren 3 schermen aangesloten op mijn videokaart
8176MB ATI Radeon RX 5500 XT (Gigabyte) deze kon hij perfect draaien
want ik had plannen om te live-streamen
en opeens na een week of 2 viel mijn computer volledig uit en hij starte zichzelf terug op
de eerste keer vond ik dat niet erg maar nu gebeurd het steeds frequenter
kheb heel mijn computer uit elkaar gehaald om alles goed te kunnen uitblazen van eventuele stof .. en ik verving ook mijn koelpasta met een recentere ventilator voor de zekerheid
toen alles terug op zijn plaats zat starte ik mijn computer op en hij laad "steam"
ale de hele mikmak werd gestarten ik open google chrome en opeens poef weer volledig uit
en direct terug opgestart ... het kan soms uren goedgaan zelfs als ik game
maar toch schuilt dit probleem altijd om de hoek
weet iemand wat ik nog kan proberen ? er moet ergens een defect zitten maar ik heb geen flauw idee waar