Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Adviesvraag camera's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pont Max
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 17:31
Ik wil mijn schuur en tuin uitbreiden met twee beveiligingscamera's en dit is meer een soort "door de bomen het bos niet meer zien" vraag. Heb al wat gezocht op camera gebied maar er is zo waanzinnig veel te koop dat ik niet goed meer weet waar ik nog op moet letten bij de aanschaf.

Op dit moment heb ik al 1 dome hangen aan de voorzijde. Dit is een Hikvision met alles op en aan. Beelden worden opgeslagen op een NAS. Voor de bijkomende twee is het dus wel belangrijk dat de camera's gekoppeld kunnen worden aan surveillance station ivm evt opslag.

Gevraagde specs:

Voor de schuur mag het een relatief goedkoop model zijn aangezien mijn schuur maar klein is en dus het noodzakelijke bereik van de camera ook. 5m max. Wel moet hij een fatsoenlijk genoeg nachtzicht hebben dat een evt gezicht er op te herkennen is. Gewoon enkel ter beveiliging van wat gereedschap en de hobby brommer.

Voor de tuin moet het bereik iets groter zijn, ca. 14m, inclusief nachtzicht. Ben even benieuwd waar het ongedierte vandaan komt in de tuin dus dat kunnen spotten is meer het doel.

Vast, of bestuurbaar maakt me niet uit. Al lijkt die laatste me wat overkill voor het doel. Bullet of dome is me ook om t even, zo lang ze maar doen wat ze moeten doen .

Iemand met wat gebruikers ervaringen hier die me wat zinnige adviezen kan geven wat ik er op kan hangen? Merk model etc?

Hoewel ik aan de voorzijde van het huis dus Hikvision heb hangen gaat mijn voorkeur uit naar een niet Chinees merk. Niet dat ik er nu last van heb gehad dat Zij me loopt te bespioneren. Maar gezien alle veiligheidswaarschuwingen neem ik liever het zekere voor het onzekere als ik toch nog iets nieuws moet aanschaffen.

Alle reacties

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Pont Max
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 17:31
Jep weet van het bestaan.
De wat en hoe weet ik wel en het zelf installeren gaat ook lukken. Ben echt op zoek naar wat tips over de aan te schaffen modellen voor dit doel.

Als het handiger is dat ik de vraag daar plaats op pagina 200 nog wat dan doe ik dat.