Ja, bijna een BMWmrDaantje schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:50:
[...]
Daar zat ik inderdaad al naar te kijken, en dan ramen tinten. Ziet hij er echt nog wel tof uit.

Maar ik snap je dillema hoor, het is gewoon veel geld maar ik sluit mij aan bij deze reactie:
De een boeit het niets in wat voor auto ze stappen of de ander wordt veel blijer van een bmw dan een tesla (of andersom!). Het is enorm persoonlijk._eLMo_ schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:08:
[...]
Zo subjectief dit![]()
Heb je eerder een premium merk gereden, of specifiek BMW. Verlang je naar dit niveau auto (terug). Of heb je geld over (maar vermoed het niet)? Koop een BMW!
Wil je het meeste bang for your buck, en vind je het niet erg als de auto sportief is afgeveerd? Tesla.
In jouw situatie zou ik voor de BMW gaan OF voor de prijsbewuste tesla 3 RWD. Het verschil tussen de Tesla 3 AWD en de BMW vind ik wel erg klein om die upgrade te laten liggen... 1x minder stappen per maand en je hebt het verschil er al uit
Owja upgrades voor de bmw: Verwarmd stuurwiel/stoelen/oplader allemaal leuk maar het enige wat ik echt zou advisren is de audio upgrade. Ik weet niet of ze standaard nog die PC speakers durven te verkopen maar een HiFi zou ik er echt minimaal in stoppen.
CISSP! Drop your encryption keys!
:strip_exif()/f/image/yStkia1qYNucgQSMmlTdwU41.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qPEwZxQbIksQk7ACkLegQCTJ.jpg?f=fotoalbum_large)