Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Governator
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 24-01-2024
Beste forumleden,

Sinds vandaag heb ik een Nibe f2040-6 warmtepomp met smo 20 aansturing. Volgens de handleiding zou er ook een silent mode op moeten zitten voor de nacht. In de smo 20 zie ik deze mogelijkheid niet. Zijn er meer forumleden hiermee bekent en kan het zijn dat een software update dit verhelpt?

Dank jullie wel.

Groeten

Mark

Alle reacties

• G-addict
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:30
Het zit er wel in, heb even niet de documentatie bij de hand. Ik weet niet of je de installatie- en gebruikershandleiding al hebt gedownload en geraadpleegd, daar is het beslist in te vinden.
@Henielma gebruikt de stille stand op dezelfde setup zo uit mijn hoofd.
Hier zou je ook eens kunnen kijken en zoeken:
NIBE L/W warmtepomp optimalisatie

• Governator
Dank voor je reactie.

Ik heb de bijgeleverde documentatie bekeken, maar in het menu in de smo 20 staat de mogelijkheid niet. Ik ben nog benieuwd naar meer reacties

• Governator
Het is mij toch gelukt, bedankt

• Henielma
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-11 23:05
Inderdaad, hier gebruik(te) ik de stille stand in de zomer en naseizoen. Je moet eerst de volgende menu instelling activeren:
5.11.1.1 Stille stand toegestaan 60 Hz, 60 Hz (de stille stand is niet in het programma opgenomen) Programma is in te stellen in de Service instellingen)

Hierna moet je een tijdsprogramma instellen om het tijdstip van stille mode aan te geven

Gasloos: Nibe F2040-6; Valliant VWLB200/5, Marstek Venus E V2, Domoticz

• Governator
@Henielma dank voor je antwoord. Fijn dat je ook even de Hrz erbij hebt gezet. Het is mij zo duidelijk.
Pagina: 1