De dochter van 10 van een vriend van mij heeft pas geleden overgegeven op bed, ook over haar zusje van 4 en wat knuffels, dus ik stelde voor om de boel te wassen, omdat zij het erg druk hebben. Het gaat om een kussen, dekbed en wat knuffels. Ik heb er niet op gelet toen ik de was erin stopte, maar nu haal ik het deken eruit en zit er een grote scheur in en zwarte vegen. Kan mijn wasmachine dit gedaan hebben? Ik doe al 20 jaar de was en heb de gekste dingen gewassen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een wasmachine kan dit toch niet doen? Dit is echt met bruut geweld gedaan. Ook op het kussen zit een lichte beschadiging en dezelfde zwarte vegen. Programma was 1,5 uur op 600 toeren en 60 graden. Dit doe ik wel vaker, nooit problemen gehad. Alles is wel fris en fruitig eruit gekomen. Heb foto's naar hem toegestuurd, maar hij weet het ook niet. Zelf denk ik dat dit er al was of dat de kinderen dit gedaan hebben met spelen ofzo. Hij vind het iig niet erg. Komt toch een overtrek overeen, maar het is wel vervelend. Een trommel is dicht en glad. Waar moet dit aan blijven haken zijn als het toch de wasmachine is? Ik zou het echt niet weten. Wat denken jullie?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YBx80RRHsYLaxKzUkdIFYhDd.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mayia3mp6FVEMrSC4Qi1b81Z.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YBx80RRHsYLaxKzUkdIFYhDd.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mayia3mp6FVEMrSC4Qi1b81Z.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eVFtdAjGelmFqyaIKQbeJAm1.jpg?f=user_large)