BORA PURE filter of namaak variant

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• gaevenzitten
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 24-04 16:48
Na een goed onderzoek komt onderstaande echt goed uit de bus! Doe er je voordeel mee.

D&D Living® Actieve koolstoffilter geschikt voor Bora Pure Filter

Dit zou ik kiezen als je vooral wilt weten: “neemt hij geuren écht goed op?”
De reden: het opgegeven 630 g/m² actieve koolstof is concreter dan de meeste budgetfilters, en de levensduur sluit aan op BORA’s 150 uur.
Kosten: € 37,95 op Amazon.

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-08 14:02
gaevenzitten schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 16:48:
Na een goed onderzoek komt onderstaande echt goed uit de bus! Doe er je voordeel mee.

D&D Living® Actieve koolstoffilter geschikt voor Bora Pure Filter

Dit zou ik kiezen als je vooral wilt weten: “neemt hij geuren écht goed op?”
De reden: het opgegeven 630 g/m² actieve koolstof is concreter dan de meeste budgetfilters, en de levensduur sluit aan op BORA’s 150 uur.
Kosten: € 37,95 op Amazon.
Bedoel je deze?
https://amzn.eu/d/01nVYzsE

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:16
Hier het "abonnement" afgesloten. 59,95 voor originele filters lijkt mij zeer schappelijk geprijsd. Nieuwe filter zou zoals ik het lees op het internet net zo goed al dan niet beter moeten zijn dan de PUAKF.

Het abonnement kun je ook op ieder moment opzeggen. Je kan ook klikken om een filter direct te laten bezorgen of het bezorgmoment wijzigen. Heb hem nu ingesteld dat we elke 9 maanden een nieuw filter krijgen, maar kan dus ook klikken op "direct verzenden" mochten we er sneller 1 nodig hebben. Of dus aanpassen naar een latere datum. Eigenlijk een no-brainer om dit te nemen i.p.v. de originele prijs van 79,95 te betalen via de Bora shop.

• mister_muller
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:43
Kartmans1 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 16:41:
Hier het "abonnement" afgesloten. 59,95 voor originele filters lijkt mij zeer schappelijk geprijsd. Nieuwe filter zou zoals ik het lees op het internet net zo goed al dan niet beter moeten zijn dan de PUAKF.

Het abonnement kun je ook op ieder moment opzeggen. Je kan ook klikken om een filter direct te laten bezorgen of het bezorgmoment wijzigen. Heb hem nu ingesteld dat we elke 9 maanden een nieuw filter krijgen, maar kan dus ook klikken op "direct verzenden" mochten we er sneller 1 nodig hebben. Of dus aanpassen naar een latere datum. Eigenlijk een no-brainer om dit te nemen i.p.v. de originele prijs van 79,95 te betalen via de Bora shop.
Waar koop je die dan nu? Ik kom in de berichten hierboven namelijk niet 59,95 tegen voor de originele.

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:16
mister_muller schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:12:
[...]

Waar koop je die dan nu? Ik kom in de berichten hierboven namelijk niet 59,95 tegen voor de originele.
Hier: https://shop.bora.com/nl-NL/actieve-kool-geurfilter-gfes

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:41
Dat is een prima prijs, merk wel dat onze filters vaak niet meer dan 6 maanden halen, we eten elke dag vlees dus dat is natuurlijk ook niet goed voor het filter

• studioh
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
flaskk schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:07:
Dat is een prima prijs, merk wel dat onze filters vaak niet meer dan 6 maanden halen, we eten elke dag vlees dus dat is natuurlijk ook niet goed voor het filter
Overigens is elke dag vlees ook niet goed voor je eigen filters

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:39
Wij kopen 1x per jaar dit.

Werkt perfect. Ook 630 g/m² actieve koolstof.

https://www.amazon.nl/dp/...dp_68GMFNDY4X1CSFDGQXKA_1

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-08 14:02
Bschnitz schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:16:
Wij kopen 1x per jaar dit.

Werkt perfect. Ook 630 g/m² actieve koolstof.

https://www.amazon.nl/dp/...dp_68GMFNDY4X1CSFDGQXKA_1
En dan één keer per jaar 3 stuks? Lijkt me nog steeds wel prijzig.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:39
edjedan schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 13:49:
[...]

En dan één keer per jaar 3 stuks? Lijkt me nog steeds wel prijzig.
Nee, ongeveer 1 per 6 maanden.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Pagina: 1 2 Laatste