Vraag
Alle reacties
Tja, je zou de vloer kunnen afdekken met een zeil en het hout aftapen.aped schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:42:
@Accretion Jouw voorbeeld zag ik veel voorbij komen en vind ik zelf mooier. Helaas is dit niet meer mogelijk, vandaar de vraag.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zVwjZ69VvX2EOJj7bC3exAgf.png?f=user_large)
Dan kun je daarna de opening opvullen met cement (of wellicht zelfs grijze kit, als het niet te groot is, dat werkt ook nog iets mee)?
YouTube: Amazing Construction Rendering Sand And Cement To The Column Foot - ...
Maar ik zat eigenlijk te denken aan een soort plint eromheen, dit idee:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R8rZGsPtnQ6csku9kBMLbH3g.jpg?f=user_large)
Alleen dan van steen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tHgySdVZsqUKlO4eympBw4dz.jpg?f=user_large)
Ik heb alleen geen idee hoe dit heet "plinth base" kwam het dichste bij.
[ Voor 16% gewijzigd door Accretion op 21-03-2023 19:44 ]
Wij hebben er rubber plaatjes tussen gezet om het te dichten aangezien wij het ook geisoleerd hebben van binnen en het licht tocht via de poeren openingen. Deze worden echter vrijwel niet nat van de regen door een overkapping ervoor. Deze rubbermatjes kun je overal kopen en zijn er in veel maten en zijn snijbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door blatenja op 22-03-2023 09:18 ]
Ik vind het er ook niet uit zien met zo'n opening en heb het dan ook strak op de poer gezet. Die vervolgens wel ruim 10 cm boven de bestrating uit steekt.
:strip_exif()/f/image/CEuxDwzquAlcjmdb7owhQRWs.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet dat dit bij de grote bouwers ook zo gedaan wordt. Wellicht niet de beste oplossing maar voor mij het beste compromis. Ik zou in jouw geval dan ook kiezen voor een oplossing waarbij het dicht gemaakt wordt.
:strip_exif()/f/image/CEuxDwzquAlcjmdb7owhQRWs.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet dat dit bij de grote bouwers ook zo gedaan wordt. Wellicht niet de beste oplossing maar voor mij het beste compromis. Ik zou in jouw geval dan ook kiezen voor een oplossing waarbij het dicht gemaakt wordt.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/hd2vQ8mWMzyn6uJCKY1wgOTq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kb7WYRqRzsEQt5E0k65p07IS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9KHTa45pYTBO6fs6BAg0p1tm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SvAk5NziUIR3aHfnpDzOXHuJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yM59mvRY7fokXmG6UOGZ6tdb.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GvUCbNp87GofxxMqdnalFjJ0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dEGlPZxNvnrJIIqZNBk5EfYb.jpg?f=fotoalbum_large)