"Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delphium
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 18:59
Ik volg het topic over veganisme, maar ik kan geen reactie plaatsen in dat topic. In andere topics (niet allemaal) kan ik wel reageren. Is dat iets dat de topicstarter kan instellen, of betreft het hier een bug?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Firefox 111.0 Linux
- µ-block Origin (staat uit voor Tweakers.net)
- Pi-hole (tweakers ge-whitelist)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het topic geopend in Chrome (niet ingelogd, niet mijn standaard browser) en daar zie ik dan wel een "Reageer" knop.
Als ik daar op klik, moet ik inloggen en na inloggen krijg ik de melding:
"Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen in dit topic"

Ik kan in de regels en FAQ niets vinden over het al dan niet mogen reageren op topics.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenaan het subforum waar dat topic in staat, staat het topic Help, ik kan niet reageren? wat al het nodige kan verklaren :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delphium
Ah, thanks, dat heb ik gemist.
Ik vind het wel een beetje vreemd dat ik nu dus om te reageren, eerst nog 44 posts op het forum moet gaan plaatsen. Is er geen andere manier om toegang te krijgen tot de lounge? Ik ben al eventjes lid, dus het volgende gaat voor mij niet echt op:
...
We zijn als forumcrew tot dit besluit gekomen na herhaaldelijke negatieve ervaringen met mensen die een nieuw account registreren, en meteen met gestrekt been in een controversiële politieke discussie duiken. Niemand heeft hier baat bij, waardoor er nu een restrictie bestaat omtrent toegang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals ook in dat topic staat, kun je in Schop een modje een topic openen om toegang te vragen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delphium
Ok, thanks. Ga ik dat proberen.