Voor een Wallbox 32A heb ik een aardlekautomaat nodig. Nu zijn de meeste automaten C32 ipv B32. Welke aardlekautomaat raden jullie aan voor een 32A laadpaal?
Vraag
Alle reacties
Er zijn gewoon 32A aardlekautomaten met B karakteristiek te koop: https://www.elektramat.nl...lig-nul-32a-b-kar-236727/
Afhankelijk van de kabellengte tussen automaat en Wallbox zou een C-karakteristiek misschien ook mogen, maar lijkt mij niet dat deze zo'n hoge inschakelpiek heeft toch? Wat zegt de handleiding?
Afhankelijk van de kabellengte tussen automaat en Wallbox zou een C-karakteristiek misschien ook mogen, maar lijkt mij niet dat deze zo'n hoge inschakelpiek heeft toch? Wat zegt de handleiding?
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Kan dit wel? Je zit met selectiviteit dan toch?
Daar werd ik ook op gewezen namelijk voor een groepenkast in de schuur. Uiteindelijk heb ik het anders opgelost:
Extra groepenkastje in schuur
Daar werd ik ook op gewezen namelijk voor een groepenkast in de schuur. Uiteindelijk heb ik het anders opgelost:
Extra groepenkastje in schuur
Professioneel Heftruck Syndroom
Dit topic past een stuk beter in DEI dan in MOB
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Voor de duidelijkheid, ik heb een 3P+1N aardlekautomaat nodig. Deze komt op een 3x63A hoofdaansluiting.
Gewoon B-karakteristiek kiezen, C niet doen als het niet nodig is.tweaden schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:10:
Voor een Wallbox 32A heb ik een aardlekautomaat nodig. Nu zijn de meeste automaten C32 ipv B32. Welke aardlekautomaat raden jullie aan voor een 32A laadpaal?
Of: Hager, Schneider, Legrand.jackorobot schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:32:
Die bestaan prima hoor! Bijvoorbeeld deze van ABB.
Zoektermen: Aardlekautomaat B32 3P+N
Eaton lijkt ze niet te maken maar verder is er genoeg keuze volgens mij.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Pagina: 1