Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Vraag
Alle reacties
@crisp is dit een bug of een missende feat in de mobile layout?
(Mind you, ik heb verder niks ingesteld qua specifieke layout, alles default).
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit is een keuze die al jaren zo bestaat. Zie ook Pricewatch product "vergelijk" checkbox op mobile?.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
We moeten specifiek voor mobiele devices nog steeds eens kijken hoe we alle functionaliteit daar kunnen aanbieden zonder dat het een cluttered zooitje wordt. Vanwege ruimtegebrek hebben we bij het responsive maken besloten om de vergelijkknop weg te laten vallen. Als je je device een kwartslag draait komt hij als het goed is wel tevoorschijnThe Eagle schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:12:
@crisp is dit een bug of een missende feat in de mobile layout?
Intentionally left blank
Da k voor de uitleg, moet je maar net weten dat ie als ie je toestel draait wel tevoorschijn komt.
Als ik een suggestie mag doen: laat een data analyst eens kijken hoe vaak die hebben en willen tickboxen absoluut en relatief gebruikt worden tov de vergelijk tickbox. Pak hem dan wel over alle devices, want anders filter je juist de nauwelijks bestaande mobiele versie er uit
Aangezien de PW een van de substantiële onderdelen van T.net is (wordt zelfs mee geadverteerd) lijkt mij een juiste werking van de vergelijking prioriteit hebben op een tickbox voor een inventaris van een losse gebruiker
Ik zeg het niet hardop, maar ik denk dat jullie ergens de verkeerde prios stellen
Als ik een suggestie mag doen: laat een data analyst eens kijken hoe vaak die hebben en willen tickboxen absoluut en relatief gebruikt worden tov de vergelijk tickbox. Pak hem dan wel over alle devices, want anders filter je juist de nauwelijks bestaande mobiele versie er uit
Aangezien de PW een van de substantiële onderdelen van T.net is (wordt zelfs mee geadverteerd) lijkt mij een juiste werking van de vergelijking prioriteit hebben op een tickbox voor een inventaris van een losse gebruiker
Ik zeg het niet hardop, maar ik denk dat jullie ergens de verkeerde prios stellen
@The Eagle Voor je je topic kwijt bent, ik verplaats deze naar Mooie Features, hier mogen onze productmanagers over nadenken. En een titelfix zodat duidelijk is dat het over de mobiele weergave gaat
Thx @GlaanieGlaanie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:35:
@The Eagle Voor je je topic kwijt bent, ik verplaats deze naar Mooie Features, hier mogen onze productmanagers over nadenken. En een titelfix zodat duidelijk is dat het over de mobiele weergave gaat
Op mijn device mooi niet, ik heb me net een ongeluk gezocht naar de vergelijkingscheckbox maar ook als ik 'm draai niks geen vergelijking mogelijk. Is er echt geen manier om op je mobiel artikelen in je vergelijkingslijst te kunnen gooien ipv je laptop open doen, artikelen toevoegen en dan op je mobiel verder te kunnen met de vergelijking?crisp schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:03:
[...]
We moeten specifiek voor mobiele devices nog steeds eens kijken hoe we alle functionaliteit daar kunnen aanbieden zonder dat het een cluttered zooitje wordt. Vanwege ruimtegebrek hebben we bij het responsive maken besloten om de vergelijkknop weg te laten vallen. Als je je device een kwartslag draait komt hij als het goed is wel tevoorschijn
Edit: vanuit gebruikersperspectief snap ik heb ook niet, je gaat namelijk altijd eerst vergelijken, dan iets of meerdere dingen willen op basis van je vergelijking, en dan pas hebben. Dan is het logisch dat je de vergelijken- en de willen-checkbox vaker gebruikt dan de hebben-checkbox. Toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Frieda op 08-06-2023 12:49 ]
Pagina: 1