In navolging van het artikel:
plan: Best Buy Guides op de frontpage en meer - Development-iteratie #161
:
Het niet hebben van de "Vergelijk" checkbox op de productpagina in de pricewatch op mobile (Android met Chrome in mijn geval).
Nu ben je gedwongen te navigeren naar de Pricewatch lijst met producten om het vinkje aan te zetten om een product te vergelijken terwijl dit op de desktop dit niet hoeft.
Over het hoofd gezien of een bewuste keuze? In geval twee: Heroverweeg deze keuze
.
(Ik ging uit van het tweede, maar na development iteratie #161 is de eerste optie een stuk aannemelijker
).

plan: Best Buy Guides op de frontpage en meer - Development-iteratie #161
Meld ik hier een ander issue wat mij al tijden een doorn in het oog isLaatste topicpagina op mobiel
In het Forum is het mogelijk om met één druk op de knop 'Laatste' naar de laatste pagina te navigeren, dit is vooral handig voor grote forumtopics. Jaren geleden, bij het responsive maken van het Forum, is ervoor gekozen om deze knop te verbergen. Nadat een oplettende gebruiker ons hierop had gewezen, hebben we besloten deze knop ook zichtbaar te maken op het mobiele scherm, zodat je hierop snel naar de laatste berichten kunt navigeren.
Het niet hebben van de "Vergelijk" checkbox op de productpagina in de pricewatch op mobile (Android met Chrome in mijn geval).
Nu ben je gedwongen te navigeren naar de Pricewatch lijst met producten om het vinkje aan te zetten om een product te vergelijken terwijl dit op de desktop dit niet hoeft.
Over het hoofd gezien of een bewuste keuze? In geval twee: Heroverweeg deze keuze
(Ik ging uit van het tweede, maar na development iteratie #161 is de eerste optie een stuk aannemelijker