Infinity ref. 51 MKII luidsprekers?????

Pagina: 1
Acties:
  • 5.171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15332

Topicstarter
Een beetje tweaker heeft natuurlijk ook een knappe stereo, toch?? ;) ;) Ben bezig die van mij te upgraden. Zag een aanbieding van Correct Rotterdam waar een paar flinke jongens (Infinity Reference 51 MKII 3-weg met 150 Watt) werd aangeboden voor 199 per stuk. Dus voor 400 zou ik de hele buurt kunnen laten meegenieten van mijn muziek. Offe ..... is dat geen goede keuze.
Is er vast wel iemand die deze boxen heeft staan. Enne tevreden??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8368

Ik heb de Reference 71 MKII staan. De MKII serie is met goedkopere onderdelen in elkaar gezet dan de oudere MKI serie. Het slechtste onderdeel vindt ik de vergulde tweeter; echt een goedkoop dingetje. Toevallig (?) had ik die 2 dagen na de koop opgeblazen en had ik gelijk een goede reden om nieuwe visaton tweeters erin te zetten. Het hoog klinkt nu een stuk helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De Infinity 71 MKII kost nu 299 per stuk, een beetje boven mijn budget ;( ;( Ben maar een arme scholier :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33861

Op vrijdag 31 augustus 2001 23:53 schreef wiebe het volgende:
De Infinity 71 MKII kost nu 299 per stuk, een beetje boven mijn budget ;( ;( Ben maar een arme scholier :) :)
Wat voor geluid wil je en wat voor'n apparatuur gebruik je om ze mee aan te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07-2020
Naja die serie is nou niet best, eugenlijk slecht, spaar even door en koop een delta 30, stukken beter imho.

Waar ga je dat mee aansturen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb ze vandaag gekocht(de 51) en ff gauw op de versterker van pa angesloten(NAD 302) en moet zeggen, vergeleken met de JBL LX750 klinken ze niet slechter, ongeveer hetzelfde. ff lekker met bass open en volume omhog geschroeft beetje trance gluisterd :9~ :9~ een klonk best leuk, gaat lekker hard, en wel mooie lage tonen komen er uit die infinity's :Y) . ik ga zelf een versterker kopen als ik weer geld heb, maar ben maar scholier dus zeer beperkt budget. vandaar ook niet duurdere speakers, want dan hou ik geen geld over! ga nu dus sparen voor een receiver(of versterker)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 september 2001 22:16 schreef wiebe het volgende:
ik heb ze vandaag gekocht(de 51) en ff gauw op de versterker van pa angesloten(NAD 302) en moet zeggen, vergeleken met de JBL LX750 klinken ze niet slechter, ongeveer hetzelfde.
In die 51 zitten dezelfde tweeters als die eerst in mijn 71 zaten. Volgens speakerland.nl is de de vergulde versie van een tweetertje van fl.20,-....crap dus.
Mijn huidige Visaton tweeters (fl.70,- p/s) geven mooier hoog, maar ik vind het hoog nu wel een beetje teveel benadrukt worden.

Zet je speakers trouwens wel op spikes; het laag wordt er mooier van. Mijn speakers staan nu nog gewoon los op vloerkleed; gaat binnenkort veranderen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33861

Op zaterdag 01 september 2001 22:33 schreef zteph het volgende:

Zet je speakers trouwens wel op spikes; het laag wordt er mooier van. Mijn speakers staan nu nog gewoon los op vloerkleed; gaat binnenkort veranderen !
Alles wordt mooier met spikes, ook het hoog.
Gebruik wel stevige spikes, twee voor, een achter.
Zet je speakers ook niet te dicht tegen de muur, liefst minimaal een meter vrij rondom.
Dan dikke kabels (dik, dikker dikst, 2.5mm2 is absoluut minimum) Loudness uit, bass en treble neutraal en genieten maar. Doet een luidspreker met de AMP neutraal niet wat je wilt, verplaats dan de speakers, maar verander pas als laatste redmiddel de bass/treble op je versterker. (Helemaal bij NAD, die moet dat zonder aanpassingen doorgeven)

of is dat erg off-topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 september 2001 23:19 schreef froppie het volgende:
Alles wordt mooier met spikes, ook het hoog.
Gebruik wel stevige spikes, twee voor, een achter.
Spikes zijn toch eigenlijk niet meer dan metalen kegeltjes?? Misschien kan ik ze dan wel ff zelf draaien. Of is een spike meer dan een 'metalen kegeltje' en dus niet makkelijk zelf te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5015

ik heb zelf 2 infinity delta 70's en ik moet zeggen dat ik hier erg tevreden over ben.
zowel laag/mid als hoog word perfect weergegeven.

als ik jou was had ik dus nog ff doorgespaard aangezien deze speakers voor een redelijke prijs bij de hifi-boer op te halen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 september 2001 16:10 schreef Cyber-Ops het volgende:
ik heb zelf 2 infinity delta 70's en ik moet zeggen dat ik hier erg tevreden over ben.
zowel laag/mid als hoog word perfect weergegeven.

als ik jou was had ik dus nog ff doorgespaard aangezien deze speakers voor een redelijke prijs bij de hifi-boer op te halen zijn
Heb die ook gehoord; zijn mooie boxen. Maar toch zeker zo 3x duurder als de reference 51 vd topicstarter ?!
Of heb jij die dingen voor <500 kunnen kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24317

heb zelf net twee nieuwe magnat project 4's gekocht, ook voo 199 p/stuk,ook 150 watt continu.

Moet zeggen dat ze uitstekend klinken, net de ramen er bijna uitgeknald :9~

Vond me pa niet zo fijn :(

Maarja, tweeters wil ik nog wel een keer vervangen, die zijn niet super, denk dat het visaton's dt94's worden.

Of zijn er nog betere voor een redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 22:33 schreef zteph het volgende:

In die 51 zitten dezelfde tweeters als die eerst in mijn 71 zaten. Volgens speakerland.nl is de de vergulde versie van een tweetertje van fl.20,-....crap dus.
Mijn huidige Visaton tweeters (fl.70,- p/s) geven mooier hoog, maar ik vind het hoog nu wel een beetje teveel benadrukt worden.

over het eerste: waar kan ik deze andere tweeters halen en kan ik dat zelf inbouwen of word dat lastig???

en over die spikes: speakers staan nu op een dik tapijt/vloerkleed, dus zijn die spikes dan nog wel nodig? zo ja wat kost dat nou?

die delta 70 was voor 799 p stuk te koop, vergeleken met de 199 voor mijn 51s dus een heel stuk meer. ben ook niet zo heel veeleisend, vind dat er voor 199 p stuk een leuke speaker in huis heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 02 september 2001 22:16 schreef wiebe het volgende:over het eerste: waar kan ik deze andere tweeters halen en kan ik dat zelf inbouwen of word dat lastig???
Visaton speaker-onderdelen zijn bij heel veel elektronica zaken te koop. Kijk een keertje in de Gouden Gids ofzo.
Je kan ze zelf inbouwen; maar met een infinity reference is dat niet zo makkelijk. De originele tweeter heeft nl. een kleine diameter; je zult dus het gat waar die in is geschroefd groter moeten maken.
en over die spikes: speakers staan nu op een dik tapijt/vloerkleed, dus zijn die spikes dan nog wel nodig? zo ja wat kost dat nou?
Juist dan heb je ze nodig. Een vriend van me heeft de reference 41 en die klinken beter dan m'n 71; alleen omdat ze op spikes staan! Je kan dus wel raden wat ik binnenkort wil gaan doen :)
Bij Conrad kosten ze 18 piek per 4 stuk.
Ik ga proberen ze zelf uit metaal te draaien; moet volgens mij best lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delta 70 was inderdaad wel wat duurder maar je moet er wel van uitgaan dat die speakers heel wat jaartjes meegaan en dan zou ik liever in 1 keer een beetje duurdere speakers kopen dan dat je over een tijdje weer wat anders wil en alsnog een groter bedrag gaat uitgeven aan speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Vroeger (zeg 6 jaar geleden) maakte infinity nog leuke speakers. Heb zelf de Infinity Reference 60, het 'oude' model. Erg fijne speaker, heel gedetailleerd en helder hoog, sprekende middentonen en een strakke bas (dichte kast).

Heb de laatste tijd over infinity eigenlijk alleen maar slechte verhalen gehoord. Sinds ze auto-speakers zijn gaan maken zijn ze zich meer op de megapool-consument gaan richten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Die delta 70 is op zich best mooi, zeker voor 799 btw, ik zag hem bij hifistudiocity staan voor 999 p/s, vind ik toch echt te duur voor deze speaker.

Niet om te stoken trouwens maar ik vond de delta 40 bijna nog mooier klinken dan de 70, maar ik ben dan ook geen fan van 4 weg systemen.

deze is het:

Afbeeldingslocatie: http://www.harman-deutschland.de/dmedia/Infinity-Home/delta_series/delta40.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 10:19 schreef Cyber-Ops het volgende:
delta 70 was inderdaad wel wat duurder maar je moet er wel van uitgaan dat die speakers heel wat jaartjes meegaan en dan zou ik liever in 1 keer een beetje duurdere speakers kopen dan dat je over een tijdje weer wat anders wil en alsnog een groter bedrag gaat uitgeven aan speakers.
dat geloof ik allemaal wel, maar ik moet zelf ook nog een versterker kopen en een cd(misschien dvd), dus daar gaat ook nog het nodige geld in zitten. en ik heb trouwens al speakers gekocht dus zo'n reactie voegt weinig toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 23:20 schreef zteph het volgende:

Juist dan heb je ze nodig. Een vriend van me heeft de reference 41 en die klinken beter dan m'n 71; alleen omdat ze op spikes staan! Je kan dus wel raden wat ik binnenkort wil gaan doen :)
Bij Conrad kosten ze 18 piek per 4 stuk.
Ik ga proberen ze zelf uit metaal te draaien; moet volgens mij best lukken.
hmmmm er zat altijd een conrad in rotterdam, maar die zijn verhuisd naar weet ik veel waar(te ver weg dus :Y) ) voor de prijs hoef je het dan inderdaad niet te laten. maar kan je spikes niet bij bijvoorbeeld correct ofzo uit een schap rukken? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik zelf spikes in elkaar wil gaan draaien (zomaar voor de gein) moet ik wel ff weten hoe ze aan de speakers bevestigd worden.
Dubbelzijdig plakband, vastschroeven, of helemaal los ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:10
Op zondag 02 september 2001 16:51 schreef zteph het volgende:

[..]

Heb die ook gehoord; zijn mooie boxen. Maar toch zeker zo 3x duurder als de reference 51 vd topicstarter ?!
Of heb jij die dingen voor <500 kunnen kopen ??
Hebben jullie ene link naar die delta70's? Op de website? En de prijs, ongeveer?
deze is het:
De Delta 70 of 40? (woofer ziet er groot uit, 10" lijkt het wel :))

Wat is dat toch met die spikes? Als je van een flinke bass partij houdt beperk je je plezier er alleen maar mee. Zelf merk ik weinig verschil, ik vind de bass alleen zachter klinken, en minder overdreven. Maar bij goede speakers kan dit volgens mij prima zonder die prikkedingetjes. Ik dacht altijd dat de voornaamste functie van spikes was om de speakers op een zeer klein opp te laten staan, en te voorkomen dat de grond waarop de speakers staat meertrilt, zodat (als je speakers boven staan) mensen op de verdieping eronder minder last hebben van het geluid (vooral de bass).

Het signaal klinkt er misschien beter op, maar je moet ook uitgaan van een enkele dB's zachtere bass, daar hoor ik niemand over spreken. Zijn genoeg mensen die helemaal niet minder bass willen (ook niet met duurdere sets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee als ik iets minder bas zou krijgen, maar als het hoog wel iets zou worden opgekrikt. De boxen die ik nu heb (Magnat Project 10 bij Correct gekocht) hebben namelijk een partij bas, die soms wel overdreven genoemd mag worden (soms trouwens ook vet gaaf). Het hoog daarentegen kan leuk meekomen, maar mag nog wel iets beter (scheelt wel met goede kabel).

De boxen heb ik zo'n 40 centimeter uit de zij- en achterwand te staan en aan een Onkyo TX-DS838 versterker te hangen met 2,5mm^2 kabel. Dat klinkt gewoon vet, maar een paar spikes wil ik er binnenkort nog wel aan zetten.

Heeft iemand een goed idee hoe ik ze zelf kan draaien of kan je beter kopen?? En wat is de beste vorm e.d.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 04 september 2001 12:36 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hebben jullie ene link naar die delta70's? Op de website? En de prijs, ongeveer?
http://www.infinity.de/home/series/list.dyn?TAG=0000000000003535&KAT=0000000000003510&ID=00000000000037F5

das de link naar de delta 70.
prijs staat er bij vermeld maar je ze zijn overal in de aanbieding dus je krijgt ze vast goedkoper.

in de delta 70 zit 2 x een 210mm lage tonen unit dus zat laag dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 12:36 schreef Yokozuna het volgende:

Wat is dat toch met die spikes? Als je van een flinke bass partij houdt beperk je je plezier er alleen maar mee.
(blaat)
Het signaal klinkt er misschien beter op, maar je moet ook uitgaan van een enkele dB's zachtere bass, daar hoor ik niemand over spreken.
(blaat)
dus het komt er op neer dat je met spikes onder je speakers de bassweergave verminderd???? hmmmz dan laat ik het denk maar zitten met die spikes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Al eens gehoord van proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 00:08
Zo ver ik weet hebben spikes geen enkele invloed op het hoog. Dat is slecht wishfull thinking, hetzelfde als dat dezelfde speaker voor een hogere prijs beter klinkt (blinde test, alleen de prijs). Daar hoef je het dus niet voor te doen.

Waarom dan wel? De één zal zeggen een strakkere bass, de ander een dieper laag, weer een ander zegt minder bass. Kortom, in elke situatie en voor iedereen is het anders. Staan je speakers op een houten vloer en de vloer dreunt lekker mee, dat geeft ook zo z'n effect mee waar de een wel van houdt en de ander niet. Resultaat: twee mensen die zeggen met spikes klinkt beter en zonder spikes klinkt beter. Je moet het zelf dus even proberen.

Zelf heb ik spikes omdat:
a. ze er bij aankoop onder zaten
b. het vertrek waar ze nu in staan een hoeten vloer heeft wat erg doordreund
c. ik geen zin heb om ze eraf te halen
d. ik met eerlijkheid kan zeggen dat ik weinig verschil hoor (in mijn situatie!)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 15:24 schreef hervaz het volgende:
Al eens gehoord van proberen?
ja maar ik weet niet of ik ze er bijvoorbeeld onder moet schroeven, of anders moet bevestigen. als je ze er onder moet schroeven probeer ik het natuurlijk liever niet, tenzij men mij overtuigd dat het beter klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
ja maar ik weet niet of ik ze er bijvoorbeeld onder moet schroeven, of anders moet bevestigen. als je ze er onder moet schroeven probeer ik het natuurlijk liever niet, tenzij men mij overtuigd dat het beter klinkt.
Je kunt ze er gewoon onder plakken met dubbelzijdige tape. Het gaat erom dat trillingen niet worden doorgegeven aan de vloer. Doe het wel een beetje netjes en gebruik van die wit/gele wat dunnere tape, niet dat dikkere zwarte wat niet blijft plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Het signaal klinkt er misschien beter op, maar je moet ook uitgaan van een enkele dB's zachtere bass, daar hoor ik niemand over spreken. Zijn genoeg mensen die helemaal niet minder bass willen (ook niet met duurdere sets).
Onzin.

Spikes verkleinen idd. het oppervlakte waarop je speakers staan, zodat er meer wrijving ontstaat. Als je speaker bv. op vloerbedekking staat en hij geeft een flinke basdreun dan beweegt de speaker als het ware een beetje mee, omdat hij kan schuiven (woover naar voren; speaker naar achteren, immers actie is min reactie). Gevolg is een niet strakke bas (BBRRRRGGGRRROOOOEEEEMMMPPHHHGGGRRRRPPPP ipv BOEM).

Zet je er spikes onder dan is dit effect weg.

Het rare is dat je imo deels wel gelijk hebt, echt veel hoor je er niet van (maar je hoort het wel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 22:59 schreef ShittyOldMan het volgende:

[blaat]

Je kunt ze er gewoon onder plakken met dubbelzijdige tape. Het gaat erom dat trillingen niet worden doorgegeven aan de vloer. Doe het wel een beetje netjes en gebruik van die wit/gele wat dunnere tape, niet dat dikkere zwarte wat niet blijft plakken.
dan ga ik het toch maar is proberen :Y) iemand een idee waar die dingen in rotterdam te krijgen zijn? en heb je dan ook nog verschillende soorten? en wat is dan het beste??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 23:47 schreef hezik het volgende:

[blaat]

Onzin.

Spikes verkleinen idd. het oppervlakte waarop je speakers staan, zodat er meer wrijving ontstaat. Als je speaker bv. op vloerbedekking staat en hij geeft een flinke basdreun dan beweegt de speaker als het ware een beetje mee, omdat hij kan schuiven (woover naar voren; speaker naar achteren, immers actie is min reactie). Gevolg is een niet strakke bas (BBRRRRGGGRRROOOOEEEEMMMPPHHHGGGRRRRPPPP ipv BOEM).

Zet je er spikes onder dan is dit effect weg.

Het rare is dat je imo deels wel gelijk hebt, echt veel hoor je er niet van (maar je hoort het wel!)
je uitleg komt heel logisch over, en klinkt redelijk overtuigend. toch maar is 2 setjes spikes halen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Op woensdag 05 september 2001 00:01 schreef wiebe het volgende:

[..]

dan ga ik het toch maar is proberen :Y) iemand een idee waar die dingen in rotterdam te krijgen zijn? en heb je dan ook nog verschillende soorten? en wat is dan het beste??
Bij de MediaMarkt in Rotterdam hebben ze er wel een paar. Volgens mij zelfs op twee verschillende plekken (of dat was A'dam). Makkelijk zijn diegene waar een grondplaatje bij zit zodat je met bijv. een houten vloer geen gaten krijgt. Kijk er ook even naar of ze iets te verstellen zijn in hoogte (soms kun je het 'topje' draaien).
En als je ze eronder zet, doe dan twee voor en één achter, zodat de speaker niet gaat wankelen (door drie punten kun je altijd een vlak trekken, door vier niet).

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Of je doet wat moeite en je hebt ze rockstable op 4..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29984

Meestal worden voor harde vloeren, tegel natuursteen en pakket etc geen spikes maar rubber pootjes gebruikt spikes worden meer toe gepast bij zacht vloer bekleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zal binnekort dan wel ff naar de mediamarkt gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

<offtopic>

Ik wil ff zeggen dat ik al mijn speakers van Infinity heb en dat ik er zeer over te spreken ben, dus over kwaliteit hoef je niet te twijfelen. Dat is ook de mening van andere infinity-owners. Ik moet ook nog een baskist :P hebben en waarschijnlijk hou ik het bij dezelfde serie.

</offtopic>

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 05 september 2001 18:30 schreef ShittyOldMan het volgende:
Makkelijk zijn diegene waar een grondplaatje bij zit zodat je met bijv. een houten vloer geen gaten krijgt.
Tip vd dag:
Kan je ook oplossen door spikes zonder grondplaatje te kopen (goedkoper?) en dan een kwartje ofzo onder elke spike te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Tip vd dag:
Kan je ook oplossen door spikes zonder grondplaatje te kopen (goedkoper?) en dan een kwartje ofzo onder elke spike te leggen.
Damn, dat ik daar niet aan had gedacht, ik m'n hele huis af lopen zoeken naar metalen plaatjes om eronder te leggen. Een kwartje (of stuiver, cheaper :) ) was veel makkelijker geweest!

Of het overigens goedkoper is weet ik niet, er zijn spikes van 15,- zonder, 25,- met en 50,- zonder 100,- met, enz.

Conrad (zoek op spikes -> apparaatvoetjes)

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/342/G1/342157G1.JPG

Productinformatie

Voor akoestische, laagfrequente ontkoppeling van Hifi-componenten t.o.v. hun ondergrond. De absorbers voorkomen resonantie en onderdrukken vrijwel geheel terugkoppeling door de enorme druk die de kleine steunvlakken bij gelijkblijvend gewicht op de ondergrond uitoefenen. Een fijne schroefdraad maakt het bovendien mogelijk om oneffenheden in de ondergrond te compenseren. Montage d.m.v. meegeleverd dubbelzijdig plakband · Maximale belasting per set 30 kg · Afm. (Æ x h) 25 x 40-53 mm.

Hfl 49,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
helaas zit conrad sinds kort niet meer in rdam, en ik ga voor een paas van die dingen geen hele reis afleggen. zal binnenkort wel ff bij de mediamarkt kijken. wel jammer dat die zo'n slechte site hebben trouwens. weet iemand trouwens of correct een site heeft? en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 19:19 schreef RJ het volgende:
<offtopic>

Ik wil ff zeggen dat ik al mijn speakers van Infinity heb en dat ik er zeer over te spreken ben, dus over kwaliteit hoef je niet te twijfelen. Dat is ook de mening van andere infinity-owners. Ik moet ook nog een baskist :P hebben en waarschijnlijk hou ik het bij dezelfde serie.

</offtopic>
wat voor infinity's heb je thuis staan dan? ik ben tot nu toe ook zeer tevreden, binnekort met nieuwe receiver(overigens nog geen idee welke) word het echt genieten geblazen(behalve voor de buren >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 22:48
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:39 schreef wiebe het volgende:
Een beetje tweaker heeft natuurlijk ook een knappe stereo, toch?? ;) ;) Ben bezig die van mij te upgraden. Zag een aanbieding van Correct Rotterdam waar een paar flinke jongens (Infinity Reference 51 MKII 3-weg met 150 Watt) werd aangeboden voor 199 per stuk. Dus voor 400 zou ik de hele buurt kunnen laten meegenieten van mijn muziek. Offe ..... is dat geen goede keuze.
Is er vast wel iemand die deze boxen heeft staan. Enne tevreden??????
Waar kun je ze voor die prijzen krijgen ?!?! :)

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Euh, schop eens niet zo'n oud topic de lucht in. Er staat correct in zijn post...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.