Hey mede-Tweakerts!
We hebben thuis een centrale ventilatiebox van Itho. Het gaat om de CVE ECO RFT SE versie 545-5026-001. We zijn op zoek naar een afstandbediening (gebruiken momenteel 3-standenschakelaar). Voor de Itho is een standaard afstandsbediening te krijgen, en dat is deze:
:fill(white):strip_exif()/f/image/FVV4VMcsIvDxzRAJYVViCWEK.png?f=user_large)
Enige probleem is dat we (en voornamelijk mijn vrouw
) deze erg lelijk vinden. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, maar we zouden het liefst in de mooi afgewerkte badkamer een mooie(re) schakelaar strak aan de muur hangen. In mijn zoektocht naar alternatieven las ik dat sommige Itho afstandbedieningen ook werken met een Duco C systeem.
Mijn vraag: Weten jullie of dit soort afstandbedieningen onderling werken? Zou bijvoorbeeld onderstaande duco afstandbediening (0000-4175) ook werken met mijn Itho CVE box?
:fill(white):strip_exif()/f/image/MbxgFpjO8G0VCdCEMEjotrDS.png?f=user_large)
Ik hoor graag of hier ervaring mee is!
We hebben thuis een centrale ventilatiebox van Itho. Het gaat om de CVE ECO RFT SE versie 545-5026-001. We zijn op zoek naar een afstandbediening (gebruiken momenteel 3-standenschakelaar). Voor de Itho is een standaard afstandsbediening te krijgen, en dat is deze:
:fill(white):strip_exif()/f/image/FVV4VMcsIvDxzRAJYVViCWEK.png?f=user_large)
Enige probleem is dat we (en voornamelijk mijn vrouw
Mijn vraag: Weten jullie of dit soort afstandbedieningen onderling werken? Zou bijvoorbeeld onderstaande duco afstandbediening (0000-4175) ook werken met mijn Itho CVE box?
:fill(white):strip_exif()/f/image/MbxgFpjO8G0VCdCEMEjotrDS.png?f=user_large)
Ik hoor graag of hier ervaring mee is!
[ Voor 4% gewijzigd door stimmits op 09-03-2023 15:14 ]