Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het nieuwe systeem gebruiken om te gamen en fotoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 3000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee die zijn niet aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Nvidia en Intel. Welk merk 4070 TI vind ik lastig. Ik kijk nu vooral welke donker van kleur zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een donkere build in de kast maken. Heb geen lichtjes nodig, want dat zie ik toch niet.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie advies willen of dit allemaal mooi gaat passen. Ook vind ik prijs kwaliteit belangrijk. Zijn er bepaalde producten die overkill zijn of zijn er betere merken? Ik heb weinig ervaring met het samenstellen en doe dat dan nu ook vooral op basis van research. Ik ga ongeveer de build in onderstaande video namaken alleen dan met iets andere componenten. Verder heb ik totaal geen verstand van moederborden. Deze zag er goed zwart uit. Het is fijn om Wifi te hebben indien nodig. Ook vind ik het belangrijk dat er genoeg usb slots zijn voor randapparatuur. Alvast bedankt!
YouTube: You Will Fall in Love | Fractal Design North Gaming PC Build | Noctu...
Ik wil het nieuwe systeem gebruiken om te gamen en fotoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 3000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee die zijn niet aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Nvidia en Intel. Welk merk 4070 TI vind ik lastig. Ik kijk nu vooral welke donker van kleur zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een donkere build in de kast maken. Heb geen lichtjes nodig, want dat zie ik toch niet.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie advies willen of dit allemaal mooi gaat passen. Ook vind ik prijs kwaliteit belangrijk. Zijn er bepaalde producten die overkill zijn of zijn er betere merken? Ik heb weinig ervaring met het samenstellen en doe dat dan nu ook vooral op basis van research. Ik ga ongeveer de build in onderstaande video namaken alleen dan met iets andere componenten. Verder heb ik totaal geen verstand van moederborden. Deze zag er goed zwart uit. Het is fijn om Wifi te hebben indien nodig. Ook vind ik het belangrijk dat er genoeg usb slots zijn voor randapparatuur. Alvast bedankt!
YouTube: You Will Fall in Love | Fractal Design North Gaming PC Build | Noctu...
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700 Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | NZXT N7 Z790 Zwart | € 343,75 | € 343,75 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB GDDR6X OC Edition | € 979,- | € 979,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12A chromax.black | € 114,90 | € 114,90 |
| 4 | Ventilatoren | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 122,90 | € 122,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion Gold 750W | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 177,11 | € 177,11 |
| Totaal | € 2.423,05 | |||