Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:43
Beste,

Ik heb vloerverwarming in mijn huis. Deze wordt aangestuurd door 2 regelaars/verdelers.
Zie foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUoCePEeMcS5K1U_HkvFt1XYwxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hFtrnyTNEBVCgHyrNVINzF1E.png?f=fotoalbum_large

Er is momenteel een simpele Honeywell thermostaat. Deze meet alleen de woonkamer.

Wanneer hij op 18 staat, is het beneden goed te doen, echter is het boven te warm. Ik heb boven geen thermostaat. Is er aan het plaatje af te lezen of alle zones in te stellen zijn met 1 thermosstaat? Dus verbinding van alle zones naar 1 meetpunt in de woonkamer.

Wat ik zoek:
Liefst 1 thermostaat die alle zones kan instellen
Gebruik of afstand

Ik merk dat veel oplossingen zoals Honeywell Home Evo, Netatmo en Tado voornamelijk voor radiatoren zijn.

Alle reacties

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:15
Gas besparen door middel van CV tuning deel III

Als je systeem netjes in balans is dan zal je overal de gewenste temperatuur krijgen met 1 thermostaat.

Er gaat nu te veel naar de te warme kamers ;-)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.