Acties:
  • +6Henk 'm!

• bomberboy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:12
Naar aanleiding van de steeds terugkerende vraag ivm kortingen in het CO2-meters voor in huis voor de Awair Element, en bij uitbreiding andere CO2 meters een topic waar deze kunnen opgelijst worden en up to date gehouden worden.

Op amazon is er een vaak terugkerende korting met kortingsvoucher die je kan aanvinken en die dan toegepast op 1 item in je winkelmandje. (Dus 1 voucher per account). Je ziet de korting dan bij checkout.

Momenteel komt de Awair element met korting 50EUR via amazon.de dus voor 99EUR:
https://www.amazon.de/-/e...-chemicals/dp/B08VWQBPRD/

Op amazon.nl komt deze met een voucher van 25EUR en dus voor 125EUR:
https://www.amazon.nl/-/e...-chemicals/dp/B08VWQBPRD/

[Voor 3% gewijzigd door bomberboy op 05-03-2023 11:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben best tevreden met de awair en deze heeft mij al aardig wat inzichten gegeven!
(CO2 slaapkamer aan het eind van de nacht >1300ppm)
De ventilator is wel hoorbaar maar niet storend

Heb nu een 2de gekocht.

[Voor 21% gewijzigd door _Richie_ op 05-03-2023 13:38]

• redstorm
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05:44

redstorm

Carpe Diem

Had deze opgeslagen toen ik hem in CO2 meter voor in huis topic voorbij zag komen, kortingscode werkt perfect en goedkope co2 meter voor in de slaapkamer en eentje voor in de woonkamer is onderweg thanks!

[Voor 12% gewijzigd door redstorm op 08-03-2023 08:07]

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 16:24
Heb er ook een aangeschaft en werkt prima. Vraag me wel af of de temp klopt.
CO2 in de slaapkamer was max 1800! Daar is nog wel wat ventilatie nodig. :)

Ook irri dat de 24uur klok niet werkt op de machine zelf. Ondanks dat dit in de app wel ingesteld staat.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Akemi schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:38:
Ook irri dat de 24uur klok niet werkt op de machine zelf. Ondanks dat dit in de app wel ingesteld staat.
Dat werkt wel, maar je moet soms meerdere keren klikken in de app voordat het veranderd :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brinkster111
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20:51
De Awaire Elements staat nu op Amazon.nl voor 150,- je kunt dan nog de 25 euro voucher korting aanklikken. Je zou denken dat er dan nog 125 euro overblijft maar ik moest net 100 euro afrekenen 8)7
Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!

[Voor 3% gewijzigd door Brinkster111 op 03-04-2023 18:04. Reden: Typos]

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zojuist aangeschaft, amazon.de geeft geen korting meer maar de amazon.it site geeft een 50 coupon.
€109 thuisbezorgd.

...

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voucher bij DE zie ik wel nog staan

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:32
_Richie_ schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:30:
Voucher bij DE zie ik wel nog staan
Had zelf de Awair al dik 2 weken geleden bestelt met 50 euro korting op amazon.de (bevalt erg goed, behalve de verplicht account aanmaken via App :) :( , en natuurlijk de vervelende Chat van Amazon om bij de verkoper Atlantic Access de factuur aan te vragen).
Zie nu ook de voucher van 50 euro korting onder het account van mijn vrouw op Amazon.de.
Vanochtend stond die er nog niet onder/op dit account, ik was verbaast omdat op 20 maart jl. er stond dat het geldig zou zijn tot 30 mei , dus ik dacht ook voor dit account van mijn vrouw maar mooi niet!
Maar goed de actie heb ik nu aangevinkt bij de Awair element op het account van mijn vrouw (staat bij voorwaarden: geldig t/m 30 juni) en ik ga er eens over nadenken of ik een 2de Awair element wil. Blijft toch dik 100 euro.

• Niels001
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-05 23:44
Super, bedankt ik heb hem zojuist ook besteld, totaal 104,99
Ik ben benieuwd

• Niels001
Ik heb de Awair meter na 1 nacht terug gestuurd, als er geen Wifi is, word er niet gemeten.
Ik heb mijn modem zo ingesteld dat in de nacht de wifi uit staat, dus dan mis ik veel data.

Zijn er andere goede fijnstofmeters rond of onder de 200 euro? Waar mensen goede ervaringen mee hebben, het liefst zonder Wifi, maar gewoon uit te lezen zijn met een SD card of netwerk/usb aansluiting

Ik twijfel tussen zoiets:
https://www.co2-meters.co...ijnstofmeter/#description

Of een Airmex Pro, die ziet er mooier uit en heeft meer sensoren.
https://www.airmex.nl/cat...ic%20Basis%20CO2-Fijnstof

Of toch een Temptop model https://www.amazon.nl/Tem...id=1680638685&sr=8-5&th=1

Zijn er hier mensen met ervaringen met een kant en klare fijnstofmeter?

[Voor 3% gewijzigd door Niels001 op 19-04-2023 22:00]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Niels001 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 21:59:
Ik heb de Awair meter na 1 nacht terug gestuurd, als er geen Wifi is, word er niet gemeten.
Ik heb mijn modem zo ingesteld dat in de nacht de wifi uit staat, dus dan mis ik veel data.

Zijn er andere goede fijnstofmeters rond of onder de 200 euro? Waar mensen goede ervaringen mee hebben, het liefst zonder Wifi, maar gewoon uit te lezen zijn met een SD card of netwerk/usb aansluiting

Ik twijfel tussen zoiets:
https://www.co2-meters.co...ijnstofmeter/#description

Of een Airmex Pro, die ziet er mooier uit en heeft meer sensoren.
https://www.airmex.nl/cat...ic%20Basis%20CO2-Fijnstof

Of toch een Temptop model https://www.amazon.nl/Tem...id=1680638685&sr=8-5&th=1

Zijn er hier mensen met ervaringen met een kant en klare fijnstofmeter?
Kijk eens op de site van MoreSense, die worden gebouwd door @LarsMachiels

• Niels001
Dat ziet er goed uit! Staan geen afmetingen bij, maar ik zal hem wel even contacten. Zie op zijn site en via zijn verkoop kanaal ook dat er upgrades zijn, dus meerdere sensoren maar bijvoorbeeld geen wifi module. Dit is precies wat ik wil, handig dat het zo modulair is.
Heel erg bedankt voor je bijdrage! _/-\o_
vinom schreef op woensdag 19 april 2023 @ 22:08:
[...]

Kijk eens op de site van MoreSense, die worden gebouwd door @LarsMachiels
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee