Geld terug krijgen Innova

Pagina: 1
Acties:
  • 2.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwaalboy
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-06 07:57
Graag zou ik van (ex) klanten in dit topic willen lezen hoeveel geld ze terug moeten krijgen en/of hebben gekregen. Enkel m.b.t. Innova.

En dan moet het gaan om 1000euro + bedragen.

Wat zijn jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:38
Gezien het feit dat ik zelf ook onder die groep verwacht te vallen, volg ik dit topic. Ook om alvast te kijken naar wat eventuele toekomstige juridische stappen zijn.

Maar in een notendop zou het hier toch op neer moeten komen: max 6 weken na einde contract komt de eindnota + betaling. Zolang ze niet failliet dreigen te gaan moet die uibetaald moeten worden. Zo niet -> juridische stappen

Maar kun je een situatieschets geven? Deze vraag lijkt me iets te specifiek om puur hypothetisch te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwaalboy
Hier en daar op het worldwide web lees ik dat ze rekken/uitstellen/niet betalen. Daar wil ik us peilen hoe het hier gaat/ging bij de tweakera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:38
En zelf ga je niets vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwaalboy
Ik heb nog geen ervaring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoihoi66
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 02:54
Dwaalboy schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:29:
Hier en daar op het worldwide web lees ik dat ze rekken/uitstellen/niet betalen. Daar wil ik us peilen hoe het hier gaat/ging bij de tweakera
Maar dan heb je het over een ‘normale’ contract? Dus mensen die bijv. ‘bewust’ een te hoge maandbedrag hebben overgemaakt.
Zolang ze blijven bestaan zullen ze volgens de contractuele afspraken moeten overnaken. PUNT UIT!
Dat hebben ze ongetwijfeld ook gedaan.

Maar nu is er een uitzondering, rond de zomervakantie richting september toen de prijzen hard stegen is de TLV ook ineens hard gestegen tot wel 0,91! Deze mensen hebben hebben nog geen eindnota gehad want ze zijn tussen okt en febr. gestart met hun contract.
De vraag is hoe het voor deze mensen gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
hoihoi66 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 07:38:
[...]
Maar nu is er een uitzondering, rond de zomervakantie richting september toen de prijzen hard stegen is de TLV ook ineens hard gestegen tot wel 0,91! Deze mensen hebben hebben nog geen eindnota gehad want ze zijn tussen okt en febr. gestart met hun contract.
De vraag is hoe het voor deze mensen gaan uitpakken.
Precies, ik denk dat het beste wat je kunt doen een goede rechtsbijstand pakken. Voor mij is dat contract een week terug gestart bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door scoobs op 05-03-2023 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoihoi66
Dwaalboy schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:37:
Graag zou ik van (ex) klanten in dit topic willen lezen hoeveel geld ze terug moeten krijgen en/of hebben gekregen. Enkel m.b.t. Innova.

En dan moet het gaan om 1000euro + bedragen.

Wat zijn jullie ervaringen
Ik zal eens een start maken met mijn situatie. Het zal trouwens mooi zijn als iedereen dit zo vermeld.

Contract ingegaan op 25 feb.2023 met een looptijd tot 25 feb. 2024. Uiteraard enkel tarief met een TLV van €0,91.

Als het net zo mooi schijnt als in 2022 dan krijg ik rond de €1500 terug.
Even afwachten hoe het gaat lopen allemaal.

Ps. Toen ik hierover een medewerker sprak van Innova gaf ze aan, er zijn nog altijd veel nieuwe klanten erbij gekomen die voor boven de 1 euro een contract hebben getekend of een gas contract erbij hebben genomen.
Dus denk maar niet dat er enkel klanten aankomen die enkel voor het hoge TLV bij ons aankloppen.
Wat als je panelen of omvormer ineens stopt met werken midden in de zomer? Wij als klant nemen zo ook risico ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoihoi66
scoobs schreef op zondag 5 maart 2023 @ 07:40:
[...]

Precies, ik denk dat het beste wat je kunt doen een goede rechtsbijstand pakken. Voor mij is dat contract een week terug gestart bijvoorbeeld.
Zal een rechtsbijstand echt toegevoegde waarde hebben?
Contractueel staat het vast wat voor smoes kunnen ze dan gebruiken zou je zeggen?
Ze hebben het zelf telefonisch bevestigd en heb nadrukkelijk om een mail gevraagd wat ze nog altijd niet hebben opgestuurd. Ga hier nog even achteraan.

Maar daarom herhaal ik, zolang ze niet falliet gaan hebben ze geen poot om op te staan.

Gelijk maar eens gekeken naar deze verzekering. Ik vermoed dat het dan om ‘consument’ gaat en geen inkomen en werk voor een uitbetalin vanuit İnnova.

Dat is bij Roxo €3,50 per maand met een looptijd van 1 jaar. Is niet veel rond de €40 :)

[ Voor 16% gewijzigd door hoihoi66 op 05-03-2023 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:55

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

@Dwaalboy
Zou je je topicstart kunnen uitbreiden met
* Je eigen belang
* Wat je al gevonden hebt aan ervaringen ("hier en daar op het worldwide web" is te vaag, je mag gewoon linkjes plakken :))

Dan kan het wat concreter worden en helpt het lotgenoten beter.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
Ik ben in zee gegaan voor ruim meer dan 10k, dus ik hoor graag als mensen negatieve ervaringen hebben. Wellicht is er een manier om een tussentijdse nota te forceren in Augustus.

€40 voor een rechtsbijstand is niet veel. Ook als het €100 was Met dergelijke bedragen loont het zich wel om preventief inhoudelijk de beste te selecteren, en minder op de kosten te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoihoi66
scoobs schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:48:
Ik ben in zee gegaan voor ruim meer dan 10k, dus ik hoor graag als mensen negatieve ervaringen hebben. Wellicht is er een manier om een tussentijdse nota te forceren in Augustus.

€40 voor een rechtsbijstand is niet veel. Ook als het €100 was Met dergelijke bedragen loont het zich wel om preventief inhoudelijk de beste te selecteren, en minder op de kosten te letten.
Yep, zonder wachttijd of een paar maanden is ook Ok. Alleen de vraag, waar en welk pakket precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
Afgelopen jaar volgens mij iets van 1500 terug gekregen, netjes gestort gekregen hoor zonder problemen.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonnepaneelxl
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 17-09 22:00
Vorig jaar 2022 nadat wij 2 maanden bij innova hadden gezeten kreeg toen bijna €2000 gestort op de bankrekening.
Ik dacht dat het 2 weken na de eindafrekening was.

5740wp 30gr Noord | 4815wp 35gr Oost | 2140wp 10gr Oost | 4800wp 30gr Zuid | 3645wp 8gr Zuid | 5760wp 35gr West | 1215wp 5gr Zuid | Totaal 28115WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Wat een vreemd topic, alvast voorsorteren voor als het fout gaat over maanden van nu?

En ja, ook ik voldoen aan de "criteria" met mijn contract bij Innova.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:55

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Modbreak:Zonder inzet van topicstarter gaat dit topic nergens toe leiden.

Zie ook Proton_ in "Geld terug krijgen Innova"

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.