Ik krijg over 2 weken sleutels van mijn nieuwe huis, wil er zo snel mogelijk panelen opleggen. Maar zit nu te twijfelen of ik SolarEdge nu wel of niet zou moeten hebben. Ik heb een offerte gekregen waar ze gebruikt worden.
Het is een plat dak van een kleine 9 meter (oost-west) en een kleine 5.5 meter (zuid-noord)
In het midden op het zuiden staat een schoorsteen van ongeveer 1m50 lang, 0.8m breed en 1m25 hoog:strip_exif()/f/image/9RS7H69NGkZgrrNmZnI34dsn.jpg?f=fotoalbum_large)
Met 2 rijen van 4 zo ver mogelijk naar het noorden en dan nog 2 keer 1 aan de randen
/f/image/TdIE69DfWirhnN5SbqDfrhus.png?f=fotoalbum_large)
Als ik via suncalc daarmee ga rekenen zie ik schaduw van november tot februari, en misschien wat in de ochtend en avond. Ik vraag me dan af of ik niet beter gewoon dat verlies kan pakken?
Het is een plat dak van een kleine 9 meter (oost-west) en een kleine 5.5 meter (zuid-noord)
In het midden op het zuiden staat een schoorsteen van ongeveer 1m50 lang, 0.8m breed en 1m25 hoog
:strip_exif()/f/image/9RS7H69NGkZgrrNmZnI34dsn.jpg?f=fotoalbum_large)
Met 2 rijen van 4 zo ver mogelijk naar het noorden en dan nog 2 keer 1 aan de randen
/f/image/TdIE69DfWirhnN5SbqDfrhus.png?f=fotoalbum_large)
Als ik via suncalc daarmee ga rekenen zie ik schaduw van november tot februari, en misschien wat in de ochtend en avond. Ik vraag me dan af of ik niet beter gewoon dat verlies kan pakken?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.