Wat is de beste aansluiting van de hybride WP, CV en leiding afgiftesysteem met buffervat.
De vraag is of iemand mijn twijfels kan wegnemen over de manier waarop de installateur alles op elkaar heeft aangesloten. Zie daarvoor de tekening.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zenLQkzkZxwBlTiANAMo1izh.jpg?f=user_large)
.
De stooklijn is ingesteld met 55 graden Ta bij het vriespunt, en ook het bivalentiepunt op nul graden. Daarboven doet de WP alleen het werk, daaronder blijkt alleen de CV het te doen. Dus nooit tegelijk.
Over het buffervat (Bellyse) kan ik nergens info vinden. Weet iemand of dit een volledig open vat is, of zijn er ook paren met aansluitingen waartussen een spiraal zit en dat dan werkt als warmtewisselaar met het water in het vat?
De vraag is of iemand mijn twijfels kan wegnemen over de manier waarop de installateur alles op elkaar heeft aangesloten. Zie daarvoor de tekening.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zenLQkzkZxwBlTiANAMo1izh.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/rPCpx2TYiXoaaGb2kxKrKdzZ.png?f=user_large)
De stooklijn is ingesteld met 55 graden Ta bij het vriespunt, en ook het bivalentiepunt op nul graden. Daarboven doet de WP alleen het werk, daaronder blijkt alleen de CV het te doen. Dus nooit tegelijk.
Over het buffervat (Bellyse) kan ik nergens info vinden. Weet iemand of dit een volledig open vat is, of zijn er ook paren met aansluitingen waartussen een spiraal zit en dat dan werkt als warmtewisselaar met het water in het vat?
[ Voor 23% gewijzigd door Scepti op 02-03-2023 17:34 ]