[Feature request] Sorteren in productvergelijker

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 08:41
Héb je eens een nieuwe TV nodig, dan kan je de Pricewatch ook gebruiken voor wat ie bedoeld is in plaats van gewoon lekker kijken en vergelijken voor de lol. Voor je het weet staan er 15 modellen in je vergelijking waar je een keuze uit wilt maken.

Héb je dan een lijst met apparaten in je vergelijking gezet, dan bedenk je ineens nieuwe opties voor de website. Voor mijzelf gesproken, zou ik het mooi vinden als je de producten in je vergelijking makkelijk kan verschuiven onderling. Nu wordt je vergelijkings-lijst gevuld op de volgorde waarin je de items aanklikt.

Met de mogelijkheid te schuiven in de lijst, wordt het vergelijken van grotere aantallen producten makkelijker (als je 8 items op je HD-res scherm hebt, is je scherm vol), maar kun je ook makkelijker een item aan de kant schuiven als je denkt dat het niets is, maar je het er nog niet helemaal uit wil klikken... Of een groepje maken van vergelijkbare modellen, om dit te vergelijken met een ander groepje. Bijvoorbeeld op merk ofzo. Of 2022-modellen vergelijken met 2021-modellen.

Of is dit al mogelijk en weet ik het nog niet :? * Zenyatta loopt misschien een beetje achter...

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In 2015 was iemand je al voor ;) Producten in vergelijker sorteren
Op dit moment is er maar 1 manier en dat is door de product ID's in de adresbalk te verschuiven.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
Naar Producten in vergelijker sorteren dus, duimpjes geven aldaar :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Dit topic is gesloten.