Google play: Kan bepaalde apps niet vinden/downloaden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaynes
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 01-03-2023
Hallo;

In de App store kan ik bepaalde apps niet vinden, bvb tinder en andere datingapps.
Heb nu sinds kort een Samsung S22. Op mijn vorig toestel had ik geen problemen.

Heb een topic gevonden waar dit reeds gevraagd werd, maar er werd geen concreet antwoord gegeven. Zie hieronder
Google Play: Dit item is niet beschikbaar

De apps worden gewoon niet weergegeven in de lijst of ik krijg ook dezelfde melding "dit item is niet beschikbaar".

Mijn leeftheid is correct ingesteld op de smartphone en is 18+ :)
Iemand die mij kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 16:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jaynes op welke regio staat je smartphone ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaynes
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 01-03-2023
@rens-br Hoe en waar kan ik dit terugvinden? Ik ben niet zo sterk in die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 16:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jaynes Play store -> Rechtsboven in op je account drukken -> Instellingen -> Algemeen -> Account- en apparaatvoorkeuren.

Bij mij staat deze op Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrian_k
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik heb dit probleem ook maar bij mij staat het wel gewoon op Nederland ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1s
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 01-11-2023

L1s

Al Updates? Merk dat ik ook hetzelfde probleem krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-06 10:59
Is het belangrijk om een betaalmethode te kiezen om gebruik te maken van sommige apps op de planstore? Ik heb op al mijn android devices hetzelfde probleem. Ik kan de country niet wijzigen en op de optie switch back to Nederlandse planstore kan ik ook niet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:39
SamSid schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:03:
Is het belangrijk om een betaalmethode te kiezen om gebruik te maken van sommige apps op de planstore? Ik heb op al mijn android devices hetzelfde probleem. Ik kan de country niet wijzigen en op de optie switch back to Nederlandse planstore kan ik ook niet klikken.
Heb je het recent aangepast? Je moet een jaar wachten na de eerste aanmelding of laatste wijziging voor je het land kunt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-06 10:59
hcQd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:23:
[...]

Heb je het recent aangepast? Je moet een jaar wachten na de eerste aanmelding of laatste wijziging voor je het land kunt veranderen.
Ik heb alle android apparaten in Nederland geactiveerd met een nieuwe account. Zo ver ik weet zijn de landinstellingen nooit aangepast geweest. Mijn oudste android device is in 2019 geactiveerd. Zelfs die kan ik de landinstellingen niet aanpassen.
Pagina: 1