Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:54
Goedendag!

Ik probeer wat apps te installeren op mijn telefoon, maar ik kom er helaas niet uit. Het zijn mainstream apps, maar ze komen niet in de zoekresultaten naar voren. Wanneer ik de apps googel en via de website van de makers naar de Play Store ga kan ik de app wel zien, maar niet installeren. Er staat dat in het rood "Dit item is niet beschikbaar." en er is verder geen download- of installeerknop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5A_bKX_EyrRotCOMk2keh4SaddU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PBl61AG84BIB2HLse1DnzQmM.png?f=user_large

Android 10, beveiligingsupdate maart 2021, laatste succesvolle updatecheck was vandaag om 16:36.

Nokia 7 Plus, TA-1046, buildnummer 00WW_4_15D_SP10

Ik heb gegoogeld naar de melding, maar blijkbaar ben ik de eerste met dit probleem. Alle zoekresultaten gaan over meldingen dat de app niet beschikbaar is in een bepaald land. Ik heb een andere melding en de app is wel beschikbaar. De pagina in de Play Store is ook in het Nederlands beschikbaar. Ik heb contact gezocht met de makers indien mogelijk, maar nog geen reactie ontvangen.

Er zijn geen apk's beschikbaar via de makers.

Heeft iemand nog een tip voor mij? :)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50
Welke app is het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je toevallig je telefoon (gedeeltelijk) aan je werk gekoppeld en zijn er misschien "policies" aktief die verbieden apps te installeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Tinder, Kinkd, FetLife, Grindr.

Alle leuke :+
Dingen als Telegram en Signal gaan wel gewoon.
MAX3400 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:47:
Heb je toevallig je telefoon (gedeeltelijk) aan je werk gekoppeld en zijn er misschien "policies" aktief die verbieden apps te installeren?
Goede, maar nee, hij is nergens aan gekoppeld (geweest).

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:24
Die zijn allemaal 18+, heeft Google reden om aan te nemen dat je jonger bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
hcQd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:03:
Die zijn allemaal 18+, heeft Google reden om aan te nemen dat je jonger bent?
Als ik via Instellingen naar Accounts ga en vervolgens naar Google-account en dan naar 'Persoonlijke informatie' lijkt Google te denken dat ik in 1993 ben geboren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SofieP
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-01-2022
Hier hetzelfde probleem... Land is ingesteld als België, geen werktelefoon en leeftijd staat correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
APKmirror is een geverifieerde bron van .apk bestanden en eigendom van nieuwssite AndroidPolice.

Komt het ook voor bij 'normale' apps?
Het klinkt als iets van een leeftijdsbeperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SofieP schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:24:
Hier hetzelfde probleem... Land is ingesteld als België, geen werktelefoon en leeftijd staat correct.
+
laatste succesvolle updatecheck was vandaag om 16:36.
Nou, dat lijkt me dus niet helemaal "hetzelfde" probleem @SofieP ? Of heb je de telefoon van de topicstarter overgekocht?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
SofieP schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:24:
Welkom op Tweakers.

Wat goed dat je de search gebruikt hebt, het heeft echter de voorkeur om je vraag te stellen in een nieuw topic. Zou je die willen aanmaken?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.