My First Casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Na alle berichten in het forum gelezen te hebben wou ik ook gaan casemodde !! En heb maar meteen een Dremel gekocht bij de karwei voor 150 piekjes. Verder een Digidoc5 van de oc-shop en een sunon 80mm fan. Pics zijn te vinden op onderstaande site.

Pics van casemod

Me case is nog niet af ik wil er nog een logo uitsnijden met een neon lampje erachter en wat meer fans ;) En als alles klaar is de kast spuiten in een mooi kleurtje.

Greetz DeVoTioN

Verwijderd

blow hole mag wel iets netter hoor

Verwijderd

First me and my friend disabled my case???

enneuh.. dat gat voor die fan, dies nie helemaal relaxed

zo'n digidoc natuurlijk wel..
en waarom zet je die hdd in de digidoc als je nog 2 plekken hebt voor een HDD?

Verwijderd

dit is typisch voorbeeld van je kast verneuken

Verwijderd

een tutorial dremelen zou idd niet verkeerd zijn :9

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:08 schreef rolandO het volgende:
een tutorial dremelen zou idd niet verkeerd zijn :9
ja en het is toch zo makkelijk om het netjes te doen met een dremel

Verwijderd

beetje bij schuren dat gaat ofzo :?
dan krijg je hem nog wel mooi rond......

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:05 schreef Tijn_3d het volgende:
ik *kuch* wou het nog net niet zeggen *kuch* ;)

iStockphoto

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Leuk, alleen de plaatjes lader _erg_ langzaam (isdn).

Wel ietsie onprecies :)

Verbouwing

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

dude je meot je helemaal niet haasten met zoiets relax , calm down , start breathing :P

je hebt een neiuwe case nodig :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• wietco
  • Laatst online: 14:31
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:06 schreef Juggernaut het volgende:
en waarom zet je die hdd in de digidoc als je nog 2 plekken hebt voor een HDD?
misschien omdat er een hd fan in je digidoc zit?

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
sorry maar dit heet geen blowhole, gewoon een extra fanhouder erin

Dat gedremel is idd niet echt netjes gebeurd. Pak je vijl en werk de boel eens bij, dat scheelt een hoop! Ow ja en volgende keer geen ovenwanten aandoen tijdens het dremelen :)

• joostje
  • Laatst online: 09:36
kvind 'm nie zo heel bijzonder om eerlijk te zijn :)

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:16 schreef wietco het volgende:

[..]

misschien omdat er een hd fan in je digidoc zit?
ow, da wist ik nie...
weer wat geleerd....

Verwijderd

Gonna read the manual of the digidoc :( know :( cuz i don't know yet how it works
:)

En op zich is het wel leuk om mee te beginnen. Het is idd niet allemaal even mooi afgewerkt, maar daar ga ik verder niet over zeuren want zelf heb ik nog niet eens ooit over een mod naged8

Verwijderd

met die ovenwanten heb je slecht grip op je dremel :(
ik zou je fangat gewoon met een vijltje nog ff bijwerken :)

voor de rest ziet ie r bruut uit :)

• DeVoTioN
Idd da gat is een klein beetje scheef ;) Maar ja tis pas me eerste keer he. Zal het volgende keer wel bijwerken met zon schuurding.

Verwijderd

Wat een gezeik overeen blowhole :( Een stoffilter er over en niemand die het ziet....pfffff. Mijn blowholes zijn ook niet perfect rond en echt zeer mooi, maar er is niemand die het ziet. SWTF.

ps. Is die fan boven in je case echt zo dik of ligt het aan het plaatje :?

• DeVoTioN
Ligt aan het plaatje denk ;)

Verwijderd

Die plaatjes zijn VEEL te groot ...zeker aangezien ze ondanks hun grote (200k elk!! |:( ) alsnog van frutkwaliteit zijn

haal ze effe door photosjop of fireworks man!!! :Z

Verwijderd

waarschijnlijk had je beter nederlands kunnen gebruiken, want je engels klopt grammaticaal niet helemaal (om het maar zo te noemen), verder die digidoc is bruut, maar je blowhole is ehhh niet zo netjes, maar eerste keer is altijd beetje rommelig >:)

• LauPro
  • Laatst online: 21-08 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mwa als ik eer moet zijn dan heb je gewoon je kast naar de filistijnen (of hoe schrijf je dat) geholpen :o

<Het is al eerder gezegt> Maar dit soort dingen moet je uiterst langzaam doen, en zet ook een gehoorbeschermer (of had je die op?) op want dan kan je je beter consentreren :). Het klint misschien als lulkoek maar ik heb echt nog nóóit zo'n mooi bedieningspaneel gemaakt als daarvoor! >:). Anders wil je het snel afhebben en dan mislukt het...

Misschien kan je het gat wat bijwerken?

* LauPro wilt niet de indruk wekken dat hij zeer negatief is >:)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:39 schreef laupro het volgende:
Mwa als ik eer moet zijn dan heb je gewoon je kast naar de filistijnen (of hoe schrijf je dat) geholpen :o

<Het is al eerder gezegt> Maar dit soort dingen moet je uiterst langzaam doen, en zet ook een gehoorbeschermer (of had je die op?) op want dan kan je je beter consentreren :). Het klint misschien als lulkoek maar ik heb echt nog nóóit zo'n mooi bedieningspaneel gemaakt als daarvoor! >:). Anders wil je het snel afhebben en dan mislukt het...

Misschien kan je het gat wat bijwerken?

* Mithrandir wilt niet de indruk wekken dat hij zeer negatief is >:)
Suptiel. Zeer suptiel

Verbouwing

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:43 schreef DinoRaptor het volgende:
Subtiel. Zeer subtiel.
Bedoel je zeker sarcastisch. >:)

Verwijderd

Zeik dat menneke toch niet zo af
:)
Vaak is er best nog wel wat van te maken, maar dan zul je die ovenwanten toch maar in de keuken moeten laten liggen denk ik

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:14 schreef DinoRaptor het volgende:
Leuk, alleen de plaatjes lader _erg_ langzaam (isdn).

Wel ietsie onprecies :)
Ja, en _heel_ ___erg___ langzaam met 56k6...

Dremel-cursus kan idd geen kwaad, maar als je dat ff bijwerkt dan is het een prima casemod.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• answer_man
  • Laatst online: 20-08 10:24
en de meeste mensen die zon topic openen replyen ook nog wel :) maar deze houd zen mond...

• DeVoTioN
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:57 schreef answer_man het volgende:
en de meeste mensen die zon topic openen replyen ook nog wel :) maar deze houd zen mond...
En sommige mensen zien over het hoofd dat ik al 2 keer replied heb ;)

Verwijderd

VET! CEWL

Having luts off fun :+

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ga ff langs de auto dealer en haal wat raam rubber.
Doe dit rond dat fan gat en het ziet er een stuk beter uit.

Verwijderd

Hehe, ben van de week ook voor het eerst met m'n dremel aan de slaag gegaan, mijn resultaat ziet er een ietsje beter uit, maar je moet het eens leren! ff netjes vijlen, rubber d'r over &klaar! Je moet idd rustig aan doen met zo'n dremel. Ovenwanten lijken me niet nodig, tenzijn je enorm harige handen hebt :) . De herrie van zo'n dremel valt ook wel mee vindt ik (of ik ben gewoon doof!)

Verwijderd

Apen eten nootjes met slagroom

• DeVoTioN
Die ovenwanten waren idd wat overdreven, maar ik las hier ergens dat je handschoene en beschermings bril op moest enzo vandaar. Na een tijdje heb ik die dingen dus ook uitgedaan ;) Volgende keer als ik me raampje eruit ga dremelen zal ik hem wel wat bijvijlen en een stukkie raamrubber eromheen.

Verwijderd

Door nlchandler - vrijdag 31 augustus 2001 19:30

Die plaatjes zijn VEEL te groot ...zeker aangezien ze ondanks hun grote (200k elk!! |:( ) alsnog van frutkwaliteit zijn
haal ze effe door photosjop of fireworks man!!! :Z
Kop houwe dombo!

Er staat een handje boven dat plaatje zie je... Dus dan kan je er op klikken... En dan word ie groter !!! Snap je!!!
Probeer maar even!!!

Neem deze post met een druppeltje water en denk ff na voordat je de volgende keer zo tekeer gaat...

Verwijderd

denk nie dat ik et veel beter zou maken... alleen jammer dat die onderste plaatjes nie werkuh..

• Acid_Burn
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:58 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Er staat een handje boven dat plaatje zie je... Dus dan kan je er op klikken... En dan word ie groter !!! Snap je!!!
Probeer maar even!!!
Zeker nog nooit van thumbnails gehoord?.. nu resized die die plaatjes met HTML waardoor het dus zo tering traag laad.. }:O

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Hmmm... Een kort cursusje "hoe maak ik een cirkel" kan geen kwaad...

Ik vraag me toch af waarom je niet gewoon een decoupeerzaag hebt genomen, is voor je eerste project veel makkelijker.

Verwijderd

jong ff chillen allemaal is zijn eerste mod >:)

ik post hier mij mod echt niet :P :9

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Vind het leuk gedaan die mod.

Ok het rondje is niet echt rond maar voor een eerste keer vind ik em zeker geslaagd.

Idd die ovenwanten waren een beetje overkill. Ik heb mijn hele case gemod met dremel zonder handschoenen en zonder veiligheidsbril (heb de hele dag al brillie op kop) en dat ging prima. wel rustig an doen maar dan kom je er ook wel..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Tja, tis een begin. Ik heb laatst ook voor het eerst een gat gedremeld in m'n kast, en het is best wennen. Was er daarna 3 uur mee aan het vijlen (mede doordat ik moest overstappen op zo'n @#*$@*#* decoupeerzaag).

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:05 schreef Tijn_3d het volgende:
inderdaad maar als ik het de volgende kere zou doen zou je een decoupeerzaag moeten gebruiken met een staalzaagje werkt perfect heb ik ook gebruikt geeft wel veel herry ff maar ja...

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 22:45

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Ovenwanten = Oven Gloves..

Nothing is a problem once you've debugged the code

• Acid_Burn
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

or ovenmits

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Een kleine bijschaafcursus engels is ook niet verkeerd.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Loop toch niet zo te zeuren over dat gat. Het is niet perfect nee, maar voor een eerste keer is het ook niet slecht. Hij had beter even kunnen oefenen op een oude kast ofzo. Maar ja, boeie, er is toch niks verloren.
Je haalt ff zo'n stuk plastic (hoe heet het nu toch weer :( )waarmee je om de rand van dat gat vouwt. En dan ziet hte er keurig uit.
Zo heb ik ook de niet perfecte gaten van mij eerste mod verdoezeld.
Niks aan de hand dus.

Geen inspiratie

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:06
ik zeg alleen ; "Nice job man !"
Is je temp nou nog gezakt door die fan on top ? Want ik neem aan dat dat de bedoeling was :)

Flickr PSN ID= cheironnl

• The_Duke
  • Laatst online: 22-08 13:22

The_Duke

ho gek!

Ik kan maar 1 ding zeggen: nice work !!!!!!!!!!!!

Voor een beginnend casemodder vind ik dit helemaal niet slecht, ja ok, de randjes kunnen nog wat bijgeschuurt worden en dan nog een mooi roostertje er op en het is gewoon een perfecte casemod.
Ik weet zeker dat er veel van geleerd is en dat het grote werk (logo in de zijkant)er fantastisch uit gaat zien.

KEEP UP THE GOOD WORK !!!!!!!!!! :)

PS De foto's zijn goed hoor !! ;)

• salvador4
  • Laatst online: 16-08 15:17
ik vinnet best aardig, doe er een stukkie rubber omheen ( :7 ) en uiteraard een !! FINGERGUARD, dan ziet het er toch perfect uit!

• DeVoTioN
Op zaterdag 01 september 2001 10:26 schreef cheiron het volgende:
ik zeg alleen ; "Nice job man !"
Is je temp nou nog gezakt door die fan on top ? Want ik neem aan dat dat de bedoeling was :)
Mjah dat was idd de bedoeling ;) Case temp is met zon 10 graden gedaald en me Geforce 2 mx is ook een stuk koeler maar daar wil ik dus nog een koeler opzetten, een blue orb denk ik.

• freebee666
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Op zondag 02 september 2001 19:42 schreef DeVoTioN het volgende:
Mjah dat was idd de bedoeling ;) Case temp is met zon 10 graden gedaald en me Geforce 2 mx is ook een stuk koeler maar daar wil ik dus nog een koeler opzetten, een blue orb denk ik.
Nou dan is het dus een perfecte casemod, want hij heeft het met een bepaald doel gedaan en dat doel is nu gerealiseerd. Ik denk dat als ik met mn fake-dremel van de ALDI >:) voor de eerste keer ga casemodden ook niet zo'n mooi perfect cirkeltje kan zagen, maar dat zie ik dan wel weer.
Gewoon een goeie eerste casemod is dit.
:) Job well done. :)