Dagrijverlichting probleem, maar lampje werkt wel.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:50
Hi allen!

Ik open deze topic omdat ik een ''probleem'' heb met mijn dagrijverlichting. Het linker lampje werkt, maar het rechter lampje niet. Nu zal je denken, dan vervangen je het lampje toch? Dat is dus het probleem. Als ik de verlichting op parklichten en/of dimlicht stand aanzet doen beide dagrijlampen het gewoon zonder enkel probleem.

Maar zet ik mijn verlichting op dagrijlichtstand, dan doet het rechter lampje weer niet. Nu had ik er eerder leds inzetten, maar omdat het geen canbus leds waren gingen ze naar een paar maanden ten onder doormiddel van een led disco... nu had ik er weer tijdelijk gloeilampjes ingezet.

Het ironische is dat het probleem naar voren kwam een paar dagen nadat ik de gloeilampjes erin had gezet. Dus dacht ik om een oud led lampje die het enigszins nog deed te plaatsten waar de gloeilampje nu zat om eens te testen. En tot mijn verbazing werkte het wel... maar de licht die er vanaf kwam was erg zwakjes..

Ik had zelf dit topic doorspit: Beide koplampen schijnen zwakjes., maar het probleem is net wat anders bij mij en ik kom er niet echt aan uit.

Hopelijk kan iemand hier enige suggesties geven wat het kan zijn, je zou denken dat het een massa probleem is, maar waarom werkt het in de andere standen dan wel zonder enkel probleem :/ .