In Leiden loopt via winstuitjewoning een collectie inkoop voor verduurzaming van woningen. Nu wil ik graag zonnepanelen op ons dak laten leggen en daar zijn ze met een offerte teruggekomen maar ik heb er niet echt een gevoel bij of dit nou duur/goedkoop en kloppend is (op ons dak zullen denk ik niet meer dan 6 panelen gaan).
Wat ik raar vind is dat er een offerte is uitgebracht zonder dat iemand langs is geweest om te kijken en/of vragen heeft gesteld over de woning - dit lijkt me standaard?
We hebben al een 3 fase aansluiting dus ik denk dat er qua aanpassingen in de meterkast niks hoeft te gebeuren?
Feedback op deze offerte wordt gewaardeerd :-)
Wat ik raar vind is dat er een offerte is uitgebracht zonder dat iemand langs is geweest om te kijken en/of vragen heeft gesteld over de woning - dit lijkt me standaard?
We hebben al een 3 fase aansluiting dus ik denk dat er qua aanpassingen in de meterkast niks hoeft te gebeuren?
Feedback op deze offerte wordt gewaardeerd :-)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| 6 AEG mono black 375Wp zonnepanelen - aansluitkabels en MC stekkers - 20 jaar productgarantie - 10 jaar garantie op 93.25% van het nominale vermogen - 25 jaar garantie op 85.85% van het nominale vermogen - omvormer(s) SolarEdge 2200H - 6 optimizers (25 jaar garantie) - op alle omvormers 12 jaar garantie _________ Totaal vermogen 2250 Wp € 3.379,96 Onderbouwsysteem (25 jaar garantie) € 559,70 Montage van het systeem € 1.277,61 Uw collectieve prijs € 5.217,28 |
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
:strip_exif()/f/image/yu1E6aPYLYqR3JPMyE6mulfA.jpg?f=fotoalbum_large)