Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.
Dat de frontpage een gewijzigde layout heeft gekregen is alleen maar goed maar ik ervaar wel meteen een probleem hier mee.
Het gebruikte letter type en grote is voor mij te klein.
Ik moet voor deze website standaard de CTRL-+ toets combinatie gebruiken om de zoom factor op minimaal 120% tot 133% te zetten, anders zijn de letters gewoon te klein voor mij.
Ik gebruik een 24" scherm met een resolutie van 1920x1200 verhouding naast een 24" scherm 1920x1080/
Zou het standaard letter type groter kunnen of kunnen wij lezers een optie krijgen in onze settings om de teksten standaard groter te maken zodat we niet in onze browser de letters moeten aanpassen voor alle sites om alleen deze website voldoende groot te krijgen.
Ik gebruik standaard de laatste versie van Firefox als browser.
Alvast bedankt voor eventuele hulp.
Het gebruikte letter type en grote is voor mij te klein.
Ik moet voor deze website standaard de CTRL-+ toets combinatie gebruiken om de zoom factor op minimaal 120% tot 133% te zetten, anders zijn de letters gewoon te klein voor mij.
Ik gebruik een 24" scherm met een resolutie van 1920x1200 verhouding naast een 24" scherm 1920x1080/
Zou het standaard letter type groter kunnen of kunnen wij lezers een optie krijgen in onze settings om de teksten standaard groter te maken zodat we niet in onze browser de letters moeten aanpassen voor alle sites om alleen deze website voldoende groot te krijgen.
Ik gebruik standaard de laatste versie van Firefox als browser.
Alvast bedankt voor eventuele hulp.
Hiervoor kan je terecht in Feedbacktopic voor de nieuwe frontpage
Dit topic is gesloten.