• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-03 08:36

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Topicstarter
Ik heb vandaag m’n eerste pc build gedaan. Alleen nu werken de lichten niet en draait de case fan ook niet. Het gaat om de Fourze T450 case.

Mijn moederbord heeft blijkbaar geen RGB connector (wist ik niet). Alleen is er dus geen aparte fan aansluiting en alleen die rgb aansluiting voor dus fan en licht. Mijn moederbord is de ASrock 5250 A520M HDV.

Wat zijn m’n opties nu? andere fan erin doen? Of kan ik ze nog aan de praat krijgen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt een RGB fancontroller kopen, dan kun je daar alles op aansluiten.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:25
Er zitten 2 casefan connectoren op het moederbord. Voor de RGB heb je een hub nodig. Zonde, waarom geen completer bord gekocht?

Niet te hopen dat je de EVGA W2 600w uit je aankooptopic hebt gekocht want die voeding is heel slecht.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Topicstarter
TERW_DAN schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:15:
Je kunt een RGB fancontroller kopen, dan kun je daar alles op aansluiten.
Welke heb ik daarvoor nodig? Die op m’n moederbord past

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Topicstarter
Uszka schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:23:
Er zitten 2 casefan connectoren op het moederbord. Voor de RGB heb je een hub nodig. Zonde, waarom geen completer bord gekocht?

Niet te hopen dat je de EVGA W2 600w uit je aankooptopic hebt gekocht want die voeding is heel slecht.
Die voeding heb ik

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:57
ryanator schreef op maandag 13 februari 2023 @ 23:35:
[...]

Welke heb ik daarvoor nodig? Die op m’n moederbord past
zie bijv. megekko

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Topicstarter
Ik zie dat de nzxt via sata gaat. Moet hiervoor ook iets in het moederbord of is dit gewoon psu naar sata en daarop dus de nzxt hub?

• Uszka
Dat is troep, stuur maar terug. Bespaar niet op de voeding.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Topicstarter
Uszka schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 06:26:
[...]

Dat is troep, stuur maar terug. Bespaar niet op de voeding.
Kun je me misschien uitleggen waarom dit zo is? Dan weet ik het voor in t vervolg

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

Thomg

Aww yiss

Ik snap sowieso niet waarom je die gekocht hebt, ik heb meerdere keren aangegeven dat het een slecht idee was en vervolgens negeer je het compleet?

• Uszka
ryanator schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:19:
[...]

Kun je me misschien uitleggen waarom dit zo is? Dan weet ik het voor in t vervolg
Intern een slecht platform met sterk verouderde topologie, erg slechte spanningsregeling, slechte beveiligingen en slechte fan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee