Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alleen gamen. 1080 60fps is voor mij prima. Misschien 1440p in de toekomst. Beetje de moderne games eigenlijk en games die dit jaar uitkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de €700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur heb ik. Heb toevallig ook een Sharkoon VS4-V uit 2014 dus ik weet niet of dat nog voldoet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik een pc tegen met een Ryzen 5 5500 en rx 6650xt. Leek me een goede combo. 16gb ram. Dat weet ik dus wèl. Verder heb ik alles nodig voor de pc en heb ik geen componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eis is dat het niet een lawaaierige sauna wordt op de studeerkamer.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk hulp met het uitkiezen. Ik ben niet meer bekend in de wereld van pc’s sinds 2015-2016 dus alle nieuwe kaarten etc. Zijn nieuw voor me. Zo weet ik niets over moederborden en dergelijke. Mocht iemand een goede build vinden van rond de 700 is alle hulp welkom!! Bedankt
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alleen gamen. 1080 60fps is voor mij prima. Misschien 1440p in de toekomst. Beetje de moderne games eigenlijk en games die dit jaar uitkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de €700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur heb ik. Heb toevallig ook een Sharkoon VS4-V uit 2014 dus ik weet niet of dat nog voldoet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik een pc tegen met een Ryzen 5 5500 en rx 6650xt. Leek me een goede combo. 16gb ram. Dat weet ik dus wèl. Verder heb ik alles nodig voor de pc en heb ik geen componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eis is dat het niet een lawaaierige sauna wordt op de studeerkamer.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk hulp met het uitkiezen. Ik ben niet meer bekend in de wereld van pc’s sinds 2015-2016 dus alle nieuwe kaarten etc. Zijn nieuw voor me. Zo weet ik niets over moederborden en dergelijke. Mocht iemand een goede build vinden van rond de 700 is alle hulp welkom!! Bedankt
[Voor 4% gewijzigd door ryanator op 11-02-2023 23:22]