@
Thomasvt
Super tof van HA. Gisteravond even zitten googelen en snuffelen.
Met een tutorial zou het moeten lukken
@
remcon
Dank, ik ga dat eens nalopen.
Voorlopige feedback.
Originele rubbers ga ik vanuit dat de installateur dat heeft gebruikt.
Ophangbeugel hangt idd rechtsreeks op de muur in wat ik zag, zowel onderkant als de hele strip.
Moet ff kijken of ik daar iets tussen krijg. Leidingen lopen naar boven en is dit afgemonteerd toen hij hing. Daar zit niet veel speling op om los te halen zonder denk ik de aan de koppelingen te moeten zitten
En buiten de ronde dempers onder de ventilator heb ik geen andere dempers gezien. Zal dus allemaal staal-staal zijn.
Gekke is dat op volle toeren en je het staal vasthoudt je niet echt echtteem iets zoekt, maar dat zal vast naar binnen werken in geluid,
Nieuwe ervaringen:
Verbruik op modus stil heeft gisteren een verbruik van 4,3M gas gedaan. Met normaal 1M gas voor douchen. Dus rond 3,3 dus. Hij staat nog op stille modus, kijken wat 24/7 doet met een kouden nacht/dag.
Gisteren zag ik 24 keer ontdooien, Deze ochtend zag ik 199 staan
Vernieuwd de data voor iedere dag of telt deze gewoon door?
Nu had de ketel schijnbaar een storing "geen ionisatie na ontsteking" geen idee waneer dat is ontstaan gisteren.
Wat me wel opvalt is het zaagpatroon in stroom die er weer is.
Met andere hier, zie ik netjes een constante met soms dan even uitschieter.
2 weken geleden was het hier ook netjes een constante.
De laatste dagen hier zie je dat in stroom dat hij erg heen/weer gaat.
2 weken geleden:
Laatste dagen:
Tevens vergelijking gedaan van November 2022 en dit jaar.
2022 Stroom & Gas:
2023 Stroom & Gas:
Volgend jaar hopelijk wat goede zon, waar dit het mooi compenseert. Immers die panelen laten plaatsen voor de compensatie
Was nog even verder aan het snuffelen in de settings.
Je kan dus ook stille modus aanpassen in percentage op de compressor. Daar kan nog wat mee gespeeld worden.
Zag ook deze: Maar dit lijkt alsof het tapwater is als beschrijving, maar dat lijkt me sterk gezien hybride.
De CV hier heb ik op 40 gezet voor verwarming. Maar twijfel of ik deze dan moet aanpassen?
[
Voor 57% gewijzigd door
Weerz op 01-12-2023 10:13
]