Toon posts:

Hue Essentials

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lazzaroo
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-03 16:19
Hallo🙂
Ik heb een app met de naam Hue Essentials.
Ik heb denk ik echt alles geprobeerd en afgezocht maar ik snap totaal niet hoe ik in die app in kan stellen bij automatisering hoe lampen op een bepaalde tijd automatisch in en uit kan laten schakelen… wie kan mij hiermee helpen in Jip en Janneke taal? Alvast bedankt 👍🏻

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:43
Heb je de gratis versie of de betaalde?

Daarnaast probeer uit te leggen wat je hebt staan allemaal en wat je precies wil.

Het is kwestie van tabblad automatisering --> + indrukken --> hue selecteren --> gebeurtenis tijd. Tijd selecteren en hoevaak het moet gebeuren actie toevoegen en lamp of groep omschakelen. En de lamp of groep selecteren.

[Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 13-02-2023 18:37]

• Lazzaroo
Corporalnl bedankt voor uw reactie.
Ik heb de betaalde versie speciaal om een paar lampen op een bepaalde tijd in en uit te laten schakelen met de Hue Essentials en de Hue bridge. Als ik op automatisering klik en daarna op + krijg ik als eerste het onderstaande te zien

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:43
Ik heb je de stappen doorgegeven. Klik maar eens wat opties dan zie je wat ik bedoel.

• Lazzaroo
Op het internet zijn de instellingen of vragen daarover niet te vinden dus dan moet het heel eenvoudig te doen zijn maar er is altijd wel een dummy😊 maar ik ga de stappen nogmaals doornemen bedankt tot zover👍🏻

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
Waarom doe je dit niet met de normale Hue app? Zie trouwens ook het Hue topic in Smarthome: [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 4

• Lazzaroo
Archer_VC10
De Hue vond ik de beste maar die app verbind wel met de bridge maar als de app opgestart wordt dan blijft hij naar verbinding zoeken… wat ik heb gegaan
De app verwijderd weer opnieuw geïnstalleerd, ook de bridge uit de n aan gezet zo ook het internet modem dit alles zonder resultaat de Hue app blijft zoeken naar verbinding…dus vandaar de Hue Essentials gekocht en daarmee kan ik de lampen gewoon mee bedienen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SH want dit heeft niks met computerhardware te maken.

• Lazzaroo
br00ky.....SH? waar is dat te vinden?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:29

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@Lazzaroo Smarthome, het subforum waar je topic nu staat.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Lazzaroo
Ondertussen begreep ik niet waarom de gewonen Hue app het niet meer deed.... dus helaas toch maar met tegenzin de Bridge gereset met het gevolg dat ik alle lampen en dergelijke opnieuw moest instellen wat achteraf toch wel redelijk snel ging.Wat mijn betreft is mijn vraag hiermee wel opgelost want ik heb de HUE Essentials verwijderd....bedankt voor de reacties!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee