Toon posts:

Hoe doe ik een "total reset" van een Kamstrup 401?

Pagina: 1
Acties:

• Sher
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-03 18:56
Heeft iemand enig idee hoe ik een total reset doe van kamstrup 401 meter?

Asus Crosshair mobo, 8Gig OCZ high performance geheugen, Sapphire 800GTO2, Creative Fatality Pro gamers, WD 10000 toeren 150 gig en 4 x 500 gig, Zalman 750 watt, zalman reserator XT, Logitech z5500 digital,Coolermaster cosmos

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:31

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Welke handleidingen heb je zelf al gevonden?
Er wordt op Tweakers een zekere eigen inzet verwacht.
Je kunt ook aangeven waarom je het zou willen, wellicht kan het doel op een andere manier bereikt worden.

'19 Hyundai Kona EV, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant R290 monoblock

• Sher
https://www.manualslib.co...l-401.html?page=30#manual
dit is de handleiding.
Ik kwam vast te zitten bij Meter tool. Kon hem nergens downloaden

Asus Crosshair mobo, 8Gig OCZ high performance geheugen, Sapphire 800GTO2, Creative Fatality Pro gamers, WD 10000 toeren 150 gig en 4 x 500 gig, Zalman 750 watt, zalman reserator XT, Logitech z5500 digital,Coolermaster cosmos

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:31

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Volgens de brochure https://www.kamstrup.com/...e/metertool-hcw/documents kan je 'm na registreren downloaden. Heb je de kabel al wel?
Waarom wil je resetten?

'19 Hyundai Kona EV, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant R290 monoblock

• Sher
Yes metertool heb ik al gedownload. Ben op zoek naar kabel. De stekker ziet er zo uit

• Sher
Ik heb 4 gebruikte meters gekocht voor 4 bedrijspanden die we verhuren. Ik wil ze resetten voor plaatsen.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee