SLOTJE!!!
/edit
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]3 petabyte per seconde!![/url]
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Grotere uitlaat en ff cylinderkoppen vervangenOp vrijdag 31 augustus 2001 12:59 schreef computeraap het volgende:
Wie heeft er z'n kabelmodem opgevoerd en hoe snel surf je nu? En welke type modems?
-> Slotje
probeer te zoeken!
GL
(search gebruiken dus)
guys: 30 aug 2001...
Eeehh, zou je niet eerst ff de search gebruiken voordat je bij ons komt met vragen waarop je zelf al een antwoord kunt bedenken?Geregistreerd op: 30 augustus 2001
Je hebt het gezien, jevergeet alleen dat de eigenlijke snelheid van de kabel geregeld word door de ISP.
Je wordt dus vanzelf afgeknepen.
Lekkere titel ook btw..
Eeehh, denk je niet dat hij nog niet helemaal door heeft hoe het allemaal zit hier?...Op vrijdag 31 augustus 2001 13:06 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Eeehh, zou je niet eerst ff de search gebruiken voordat je bij ons komt met vragen waarop je zelf al een antwoord kunt bedenken?
begon jij ook gelijk te zoeken toen je hier kwam...
zoja: dan was dit vast niet je eerste forum waar je op zat!
Misschien ben ik dan een raar geval maar de FAQ had ik al wel gelezen toen ik mijn eerste draadje plaatste.Op vrijdag 31 augustus 2001 13:13 schreef Mir het volgende:
[..]
Eeehh, denk je niet dat hij nog niet helemaal door heeft hoe het allemaal zit hier?...
begon jij ook gelijk te zoeken toen je hier kwam...
zoja: dan was dit vast niet je eerste forum waar je op zat!
Dit heeft onze topicstarter IMHO dus duidelijk niet gedaan.
U wonOp vrijdag 31 augustus 2001 13:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan een raar geval maar de FAQ had ik al wel gelezen toen ik mijn eerste draadje plaatste.
[Sorry Phreak ik weet dat het niet mag maar het is ff nodig-modus]Op vrijdag 31 augustus 2001 13:35 schreef computeraap het volgende:
Hartelijk dank voor uw reacties, hoe moet ik dat nou allemaal weten.
READ THE FUCKING FAQ!!!
[/Sorry Phreak ik weet dat het niet mag maar het is ff nodig-modus]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
wil je erover praten ?Op vrijdag 31 augustus 2001 17:51 schreef Demoniac het volgende:
[..]
[Sorry Phreak ik weet dat het niet mag maar het is ff nodig-modus]
READ THE FUCKING FAQ!!!
[/Sorry Phreak ik weet dat het niet mag maar het is ff nodig-modus]
das kut das 0,13888888888888888888888888888889mb /sOp vrijdag 31 augustus 2001 18:51 schreef kixor het volgende:
Ik heb me modem laten tunen, nu heeft die spoilers en is die ook verlaagt... ik haal wel 500mb/h! O_o
das ongeveer 138 kb/s das standaard man je bent gelazerd
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:55 schreef ETM het volgende:
[..]
das kut das 0,13888888888888888888888888888889mb /s
das ongeveer 138 kb/s das standaard man je bent gelazerd
gahaha, gaat ie daar ff mooi de faut in
Beste arie of computeraap. Je weet wel hoe je een topic moet plaatsen, maar lees eerst eens de faq, waarbij jezelf wel word door verwezen naar de search. En bij deze search kun je onder de topics die hier al over geweest zijn vast een bevredigend antwoord vinden. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je nog altijd een topic openen met een duidelijke header, zodat iedereen begrijpt wat je probleem is.Op vrijdag 31 augustus 2001 13:35 schreef computeraap het volgende:
Hartelijk dank voor uw reacties, hoe moet ik dat nou allemaal weten.
Succes.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Die van mij heeft een spoiler van een Impreza WRX er op... gáán dat ie nou doet zeg... 56k6 @ 128kbpsOp vrijdag 31 augustus 2001 18:51 schreef kixor het volgende:
Ik heb me modem laten tunen, nu heeft die spoilers en is die ook verlaagt... ik haal wel 500mb/h! O_o
Nee, ik kan mijn gevoelen beter uiten tijdens het batikken, dus dat ga ik nu snel doenOp vrijdag 31 augustus 2001 18:02 schreef Stoned-cow het volgende:
[..]
wil je erover praten ?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
arie
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Naar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.
Dit alles om de sfeer binnen DOC positief te beïnvloeden
Dank u.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
1x raden wie die tekst geschreven heeftOp vrijdag 31 augustus 2001 20:02 schreef WorkForce2 het volgende:
UTFS is inmiddels hier een begrip en is er om te helpen..
think before you say..
En jij bent niet degene die bepaalt of iets gewenst is.. ik ook niet daar zijn nou juist de moderators voor..
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
hij heeft gewoon de tekst overgenomen van een modjeOp vrijdag 31 augustus 2001 20:06 schreef WorkForce2 het volgende:
[..]
?? Verklaar je nader? Ik reageerde op broodje aap
mijn 1e post kreeg een slotje en mijn 2e was verkeerd geplaatst...ken iedereen gebeuren...
toch?
Verwijderd
Geen serieuze reacties!Op vrijdag 31 augustus 2001 20:16 schreef Toxic049 het volgende:
jep laten het modem laten afstellen en een cable booster voor essent erop en ik haal nu + 650 kbps download en 40kbps upload
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:56 schreef computeraap het volgende:
Arie is m'n nick op de meeste forums en ik wou het FF snel doen dus had ik niet gelezen wat er stond, mijn excuses.
Naar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.
Dit alles om de sfeer binnen DOC positief te beïnvloeden
Dank u.
Iemand nog tips voor het opvoeren van je isdn verbinding?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Dit topic is gesloten.
![]()