Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op deze pc programmeren en gamen. Tegenwoordig speel ik vooral Cities Skylines. Civilization zal er ook zeker nog op gespeeld worden. De meer GPU demanding games skip ik tegenwoordig omdat ik nu eenmaal niet meer zo into shooters ben, maar wie weet krijg ik nog wel eens zin in Farcry ofzo, dus dat moet ook lukken. Het uiteindelijke doel is te kunnen gamen op 1440p met een hoog refresh rate op ultra settings. Ik zeg wel uiteindelijk, want ik ga voorlopig nog een oude grafische kaart(GeForce RTX 2070 Super) gebruiken die ik op termijn nog kan upgraden als dat nodig blijkt te zijn. Het is wel de bedoeling dat de rest van het systeem nu al klaar zal zijn voor dit uiteindelijke doel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro. Dit is inclusief een monitor (rond de 27 inch, 1440p, minstens 144 hz, IPS paneel, HDR ondersteuning, G-Sync ondersteuning en Free Sync ondersteuning)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit. Als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor zover mogelijk ben ik op zoek naar een stille zuinige pc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Als er iets niet compatibel is, laat het dan even weten aub? Mocht je voor 1 van de onderdelen een beter idee hebben, hoor ik het ook graag.
Ik wil op deze pc programmeren en gamen. Tegenwoordig speel ik vooral Cities Skylines. Civilization zal er ook zeker nog op gespeeld worden. De meer GPU demanding games skip ik tegenwoordig omdat ik nu eenmaal niet meer zo into shooters ben, maar wie weet krijg ik nog wel eens zin in Farcry ofzo, dus dat moet ook lukken. Het uiteindelijke doel is te kunnen gamen op 1440p met een hoog refresh rate op ultra settings. Ik zeg wel uiteindelijk, want ik ga voorlopig nog een oude grafische kaart(GeForce RTX 2070 Super) gebruiken die ik op termijn nog kan upgraden als dat nodig blijkt te zijn. Het is wel de bedoeling dat de rest van het systeem nu al klaar zal zijn voor dit uiteindelijke doel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro. Dit is inclusief een monitor (rond de 27 inch, 1440p, minstens 144 hz, IPS paneel, HDR ondersteuning, G-Sync ondersteuning en Free Sync ondersteuning)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275Q Quiet Midi Tower Case |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 143,17 | € 143,17 |
1 | Moederborden | ASRock B550M Steel Legend | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275Q Quiet Midi Tower Case | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Dell S2721DGFA Zwart | € 318,50 | € 318,50 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 77,- | € 77,- |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
Totaal | € 798.37 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit. Als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor zover mogelijk ben ik op zoek naar een stille zuinige pc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Als er iets niet compatibel is, laat het dan even weten aub? Mocht je voor 1 van de onderdelen een beter idee hebben, hoor ik het ook graag.