Toon posts:

Layout op iPad in portrait mode niet optimaal

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:50

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Hallo,

Ik vind dat de nieuws content in de verdrukking komt door de rechter kolom. Alle titels komen op twee regels, wat voor mij niet prettig leest.

Ik denk dat het misschien beter zou zijn als de linker kolom 2/3 van de breedte van het scherm krijgt.

Getest op iPad Pro 11 inch.

In de breedte is het qua lay-out prima want dan krijgt het nieuws 2/3 of 3/4+ van het scherm en staan de titels op één regel.

Toevoeging: ik zie meer dan genoeg wit-ruimte aan de zijkanten wat kan helpen om in deze specifieke mode het issue op te lossen. In portrait mode op een tablet lijkt mij die witruimte zonde van de scherm ruimte.

[Voor 33% gewijzigd door Q op 07-02-2023 15:46]

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:26
Sinds vandaag ook een probleem met de weergave op mijn ipad, als ik v&a open op mijn ipad is de naam van de advertentie verkleint naar een excel cel lijkt het niet echt bruikbaar meer. Zie screenshot

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:03
Ook het forum ziet er sins vandaag even belabberd uit op mijn iPad.

In Safari is er te veel witruimte links en rechts, zowel in Portrait als in Landscape.

In Edge speelt het probleem alleen in Landscape. Portrait gaat daar goed.

Beide browsers geprobeerd met mobiele en desktopsite.

[Voor 62% gewijzigd door guido66 op 07-02-2023 16:37]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• Q

Q

Topicstarter
guido66 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:33:
Ook het forum ziet er sins vandaag even belabberd uit op mijn iPad.
Ik zag het net. ;)

De pricewatch heeft hetzelfde issue ook voor mij zoals gemeld.

[Voor 5% gewijzigd door Q op 07-02-2023 16:40]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

We zijn hier van op de hoogte ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dit probleem speelt niet alleen op iPad's (danwel tablets in algemeen), in desktop browsers spelen het onbruikbaar zijn van V&A en in elkaar gedrukt zijn van topics ook:

Zie pic breedte voor browser window breedte, zowel FF als Chrome..

@crisp Deze window breedte veroorzaakte recent ook al problemen: Layout hele website plots gewijzigd @Marvellanius

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:56:
Dit probleem speelt niet alleen op iPad's (danwel tablets in algemeen), in desktop browsers spelen het onbruikbaar zijn van V&A en in elkaar gedrukt zijn van topics ook:
[Afbeelding]
Zie pic breedte voor browser window breedte, zowel FF als Chrome..

@crisp Deze window breedte veroorzaakte recent ook al problemen: Layout hele website plots gewijzigd @Marvellanius
Ja klopt, grade MD vult niet meer uit... we gaan er naar kijken, maar ik verwacht dat dat pas morgen wordt ;)

Intentionally left blank

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04
Ik dacht al zit ik weer in een A/B test… :P

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

• Q

Q

Topicstarter
HKLM_ schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:52:
Ik dacht al zit ik weer in een A/B test… :P
Tweakers.net heeft een volledig separate code branch speciaal voor jou om je een beetje te plagen :o

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:14

Ethirty

Who...me?

Ah, zoek en gij zult vinden.

Ik dacht al aan iets raars met mijn iPad, maar ik zie dat ik niet de enige ben.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04
Q schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:08:
[...]

Tweakers.net heeft een volledig separate code branch speciaal voor jou om je een beetje te plagen :o
Haha was ik maar zo speciaal :P

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

• watcher46
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:34

watcher46

Devver
Oke probleem gevonden en gefixt!
De fix die we hebben gedaan betreft zowel V&A als het forum en de oude (lees: huidige) frontpage. Eigenlijk elke pagina buiten de nieuwe frontpage om doet het weer zoals voorheen. :)
Happy browsing everyone!

Als jullie nog iets tegen komen, let us know!

• Q

Q

Topicstarter
watcher46 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:01:
De fix die we hebben gedaan betreft zowel V&A als het forum en de oude (lees: huidige) frontpage. Eigenlijk elke pagina buiten de nieuwe frontpage om doet het weer zoals voorheen. :)
Happy browsing everyone!

Bedankt voor het fixen!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:03
watcher46 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:01:
Happy browsing everyone!

Mijn bookmarks zien er nog wat vreemd uit:

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:35

Pixelmagic

Ubergeek

guido66 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:26:
[...]

Mijn bookmarks zien er nog wat vreemd uit:
[Afbeelding]
Hier exact hetzelfde vandaag, de rest is inderdaad beter nu, waarvoor dank uiteraard !

PVoutput van mijn 4950Wp

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit was mij gisteren ook al opgevallen in Verwijderen folders bij bookmarks

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Zijn jullie toevallig weer bezig met de FP? Layout is weer versprongen met veel witruimte links en rechts van de content.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-03 14:01

Plainside

I browse when I'm at work

Hmm, layout is opeens geheel anders, volledige breedte lijkt wel.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik verlies ongeveer 30% aan wit ruimte tov gisteren/vanochtend en het ziet er niet uit zoals bij jou.

#team_UTC+1

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03 17:06

jelle.

Product Owner
Voor feedback op de frontpagevernieuwing zie:

.Plan: .plan: Welkom op de nieuwe frontpage - Een nieuwe smoel voor Tweakers
Nieuw feedbacktopic: Feedbacktopic voor de nieuwe frontpage

• Q

Q

Topicstarter
@Ethirty dit is niet gerelateerd aan mijn oorspronkelijke bug report en op mijn iPad werkt de site prima zonder extreme wit randen ik denk dat deze nu wel op slot mag.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De oorspronkelijke issue is inderdaad als het goed is opgelost. Andere issues mbt de frontpage mogen in Feedbacktopic voor de nieuwe frontpage :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee