Verkoop oude speakers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkhof
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 08:45
Hallo, ik heb twee paar speakers die ik al jaren niet meer gebruik. In het verleden heb ik er met veel plezier naar geluisterd, maar ik heb geen idee meer wat het merk is . Laat staan wat de technische details zijn. Ik heb wel een advertentie op Marktplaats gezet: ''Deze twee speakers heb ik jarenlang met veel plezier gebruikt. Het aardige is dat in iedere box twee luidsprekers zitten. Eén voor de hoge en één voor de lage tonen.♪♪
De afmeting is 29 cm breed, 20 cm diep en 43 cm hoog." Maar daar reageert niemand op. Hebben jullie een idee, hoe ik ze kan verkopen ? Ik vind het zonde om ze naar het Kringloopcentrum te brengen. Bedankt alvast voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-07 22:04
Je kan ook nog de winkel Used Products proberen. Die kopen 2e hands spullen in (niet alles).

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:39
Plaats eens een fotootje in dit topic.

Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2

Er zitten daar genoeg liefhebbers van vintage audioapparatuur. Mogelijk kunnen ze er daar achter komen wat de waarde, het merk en de specificaties zijn. Misschien is er zelfs wel iemand die ze van je wil overnemen.

(Let op, ik bedoel niet dat je daar moet adverteren, maar vooral om te onderzoeken wat je precies in huis hebt)

[ Voor 24% gewijzigd door TheIbex op 07-02-2023 11:08 ]

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07 13:28
Linksonder op de tweede foto in je MP advertentie is volgens mij een merknaam zichtbaar, wat staat daar?

Ze lijken op Dynaco A25's of Tannoy Lancasters (bedankt Google Lens!), maar klopt niet helemaal volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door ACDSL op 07-02-2023 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik zou ze gewoon naar de kringloop brengen, meestal is bij dat oude spul de conus totaal vergaan
Veel zal je er vast niet voor krijgen op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkhof
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-05 08:45
Bedankt voor jullie reacties. Het merk is overigens AMROH. Dit is een link naar mijn advertentie op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1928083240

[ Voor 72% gewijzigd door Brinkhof op 08-02-2023 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-07 17:21
Dat is geen link naar een advertentie, dat is een link naar jou als gebruiker. Ik kan hem alleen openen als ik ook inlog.

En zelfs als ik ingelogd ben geeft hij bij mij een error.

[ Voor 20% gewijzigd door WEBGAMING op 08-02-2023 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

MP link is idd dood.
Verder: https://www.nvhr.nl/brands/Amroh.htm

Lijkt een huismerk te zijn geweest van 1 of andere importeur. Dikke kans dat er een paar simpele drivers in ziten en that's it. Als je er 5 euro voor krijgt is het veel - en dat zeg ik zonder ze gezien te hebben.

Mocht je ze open kunnen schroeven en kunnen zien wat er voor drivers in zitten dan kan dat handig zijn. maar ik verwacht niet meer dan een spoel met een nummertje er op eigenlijk - daar zal geen Seas in zitten denk ik ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-07 17:21
Tenzij het een goed merk is, moet je inderdaad niet veel verwachten van een paar oude speakers. Voor de meeste mensen zal het niet eens de moeite zijn om zo iets te kopen. (als je ergens naar toe moet rijden ben je al meer kwijt aan benzine)

Bij kringloopwinkels staat het meestal ook helemaal vol met speakers voor een paar euro per stuk oid.

[ Voor 38% gewijzigd door WEBGAMING op 08-02-2023 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Mijn mooie 10 jaar oude Q acoustics kon ik al niet verkopen. Dan gaat een onbekend merk als Amroh helemaal niet lukken.

Denk dat de kringloop de enige kans is om ze kwijt te raken en zelfs dat vraag ik me af.

Kan je ze niet gebruiken als rears voor een surround setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je van een beetje vintage in je interieur houdt, zijn ze vermoedelijk nog het meest geschikt als krukje. Gewoon op gaan zitten. Die oude speakers zijn weliswaar kwalitatief prut, maar qua hout gebruikte men toen nog redelijk spul, dus prima om op te zitten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 21:19
Amroh is een merk wat bekend stond als “hobbymerk” op het gebied van radiotechniek. Toen ik nog oude buizenradio’s verzamelde kwam ik dit merk regelmatig tegen. Ze maakten onder andere luidsprekers en spoelen (zie “amroh mu-core”). Mocht je een (buizen)radio-enthousiasteling vinden dan heeft die er wellicht wel oren naar. Aanbieden op marktplaats of eventueel Circuits-online lijkt me dan toch the way to go. Kwaliteits-technisch is het voor meeste audiofielen niet een heel bijzonder merk.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Pagina: 1