Hoi ik heb het als volgt opgelost voor mijn prive projecten:
- Macbooks als werkstations (gratis software, lange levensduur)
- Zonnepanelen met batterijen voor de stroomvoorziening
- microwave internet (100 dollar per megabit per maand !)
- enkel de professionele trainers in loondienst, rest personeel wordt per opdracht betaald
- een heel veelzijdige, zaakgerichte en toegewijde manager (zonder dit niet beginnen)
- bewezen transport naar bestemming want als je dit niet eerder gedaan hebt ga teleurgesteld worden.
:strip_exif()/f/image/ERwHTfo43AGAL42Sast5zrIZ.jpg?f=fotoalbum_large)
foto van de academie, west Kenia 2021
als je wilt dat dit project niet in een jaar doodbloedt dan zijn dit je prioriteiten :
- technische zelfvoorzienigheid op zowel werkstations als stroomvoorziening (25% per jaar gaat onherstelbaar kapot)
- financiele zelfstandigheid (inkomstenbron)
- veiligheid wat betreft inbraak en of diefstal (zoek bv gebouw met meerdere verdiepingen en ga op 1 hoog zitten)
- bepalen wat je wel en niet wilt blijven ondersteunen, waar ligt voor jou de grens
- lokaal operationeel manager werven (zonder niet beginnen)
- accreditatie van je opleiding
- afvoer / recycling van ewaste, in mijn geval neem ik dit mee naar Nederland)
stuur een pm als je meer informatie wilt, het lijkt me leuk om hier eens over van gedachten te wisselen want ik kom weinig vakgenoten tegen
- Macbooks als werkstations (gratis software, lange levensduur)
- Zonnepanelen met batterijen voor de stroomvoorziening
- microwave internet (100 dollar per megabit per maand !)
- enkel de professionele trainers in loondienst, rest personeel wordt per opdracht betaald
- een heel veelzijdige, zaakgerichte en toegewijde manager (zonder dit niet beginnen)
- bewezen transport naar bestemming want als je dit niet eerder gedaan hebt ga teleurgesteld worden.
:strip_exif()/f/image/ERwHTfo43AGAL42Sast5zrIZ.jpg?f=fotoalbum_large)
foto van de academie, west Kenia 2021
als je wilt dat dit project niet in een jaar doodbloedt dan zijn dit je prioriteiten :
- technische zelfvoorzienigheid op zowel werkstations als stroomvoorziening (25% per jaar gaat onherstelbaar kapot)
- financiele zelfstandigheid (inkomstenbron)
- veiligheid wat betreft inbraak en of diefstal (zoek bv gebouw met meerdere verdiepingen en ga op 1 hoog zitten)
- bepalen wat je wel en niet wilt blijven ondersteunen, waar ligt voor jou de grens
- lokaal operationeel manager werven (zonder niet beginnen)
- accreditatie van je opleiding
- afvoer / recycling van ewaste, in mijn geval neem ik dit mee naar Nederland)
stuur een pm als je meer informatie wilt, het lijkt me leuk om hier eens over van gedachten te wisselen want ik kom weinig vakgenoten tegen
[ Voor 25% gewijzigd door FFW op 07-02-2023 19:15 ]
/f/image/OsF4gKHCKEPk0PdY7HwltLKo.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/IBHZggtWrXARIifinkqt1WuI.avif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8nFR8f7pJze96GkXZsTfm2SH.jpg?f=user_large)