Toon posts:

Onterechte moderatie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.127 views

• DarkMatter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-02 13:46
Twee van mijn reacties zijn mijns inziens volledig onterecht beoordeeld met -1. Het gaat om de reacties in nieuws: Instagram werkt mogelijk aan betaalde verificatiefunctie met blauwe b...

"-1: Ongewenst
Flamebaits, trolls, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en andere reacties die in strijd zijn met onze algemene voorwaarden of huisregels"

Mijn reacties zijn absoluut niet van deze aard, maar zijn simpelweg ongewenst verklaard, omdat mijn mening niet wordt gedeeld. Tegengeluiden, die minder informatief zijn en op de persoon worden gespeeld, worden geplust.

Ook vraag ik aandacht voor het volgende uit de FAQ:
"Het is onder geen beding de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die conflicteert met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een lage waardering, enkel vanwege het meningsverschil."

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Je kunt je beter hier melden: Het kleine-mismoderatietopic deel XXX

• DarkMatter
Dank je wel.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05:23
De NOS is sterk links progressief gericht. Niet enkel de inhoud van hun berichtgeving, maar ook de selectie van hun berichtgeving. Zo heeft de NOS alles omtrent de twitter-files compleet genegeerd, want dat geeft niet zo een goed beeld van de groep mensen met wie de NOS zich politiek identificeert. Maar de blauwe vinkjes en de verbannen journalisten die zich bezighielden met doxxing, dat is voorpaginanieuws.

Edit: Grappig hoe mijn reacties weg worden gestemd, terwijl ze volledig ontopic zijn. Dat spreekt boekdelen over het moderatiesysteem. Uiteraard wordt het tegengeluid omhoog gestemd.
Dat vind jij on topic? Het onderwerp gaat over verificatie vinkjes op Instagram. Hoe is NOS nieuws, en de richting daarvan on topic?

Voor de rest vind ik het wel vrij logisch dat je overal weg gemodereerd word. Dat heeft waarschijnlijk net zo veel met de toon te maken als met de inhoud.

[Voor 9% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 15:39]

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:37:
[...]

Dat vind jij on topic? Het onderwerp gaat over verificatie vinkjes op Instagram. Hoe is NOS nieuws, en de richting daarvan on topic?
Heb je ook gekeken op welke reactie ik reageer? De reactie van Ospo die wordt beoordeeld met +1? Waarom zou ik geen context mogen schetsen over achtergrond van nieuwsmedia, wanneer die nieuwsmedia worden aangehaald?

• WEBGAMING
DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:40:
[...]

Heb je ook gekeken op welke reactie ik reageer? De reactie van Ospo die wordt beoordeeld met +1? Waarom zou ik geen context mogen schetsen over achtergrond van nieuwsmedia, wanneer die nieuwsmedia worden aangehaald?
Dat mag. Maar dat is dan natuurlijk niet meer on topic. En zoals ik al noemde, het zal er ook mee te maken hebben met de manier hoe je dat doet.

Daarbij is het ook gewoon maar een beetje onderbuik gevoelens uiten, en dat als feiten brengen.

[Voor 19% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 15:42]

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:40:
[...]

Dat mag. Maar dat is dan natuurlijk niet meer on topic.
Als je zou oordelen dat het niet on topic is, dan zijn al die reacties niet on topic. Maar ik ben de enige die wordt weggestemd. De rest wordt allemaal omhoog gestemd.

• WEBGAMING
Ja, vooral alle andere punten blijven negeren. Jij doet natuurlijk nooit iets verkeerd.

[Voor 30% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 15:44]

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:43:
Ja, vooral alle andere punten blijven negeren.
Ik negeer helemaal de andere punten niet. Ik heb helemaal geen verkeerde toon gebruikt. De toon van sommigen richting mij is juist meer op de persoon gespeeld. Zo wordt ik weggezet als extreem rechts, wat totaal onjuist is.

Onderbuikgevoelens? Nee hoor, ik baseer dat op jarenlang de NOS te hebben gevolgd. En niet alleen dit nieuwsmedium. Ik volg verschillende media. Het is mijn mening en ik weet dat die ook wordt gedeeld.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:40:
Waarom zou ik geen context mogen schetsen over achtergrond van nieuwsmedia, wanneer die nieuwsmedia worden aangehaald?
Dat is geen context, dat is jouw niet-onderbouwde onderbuik met wat propaganda. Die -1's zijn correct, calimero spelen gaat niet helpen.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• WEBGAMING
En meningen als feiten verkondigen word hier over het algemeen niet bepaald gewaardeerd.

Leuk dat dat jou mening is, dat maakt het nog geen feit. En ook leuk dat er mensen zijn die die mening delen, dat maakt het alsnog geen feit.
Zo heeft de NOS alles omtrent de twitter-files compleet genegeerd, want dat geeft niet zo een goed beeld van de groep mensen met wie de NOS zich politiek identificeert. Maar de blauwe vinkjes en de verbannen journalisten die zich bezighielden met doxxing, dat is voorpaginanieuws.
Dit kan je ook gewoon makkelijk onnodig kwetsend noemen. Je zou het ook een misplaatste grap kunnen noemen.

[Voor 5% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 15:54]

• DarkMatter
gambieter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Dat is geen context, dat is jouw niet-onderbouwde onderbuik met wat propaganda. Die -1's zijn correct, calimero spelen gaat niet helpen.
Dat is wel degelijk context. En ook helemaal geen propaganda. Ik verkondig simpelweg mijns zienswijze, zoals zovelen dat doen. Ik heb zelfs een voorbeeld gegeven omtrent de nieuwsselectie, terwijl anderen dat niet doen en simpelweg ook gewoon stelling nemen. Niks geen calimero.

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:51:
En meningen als feiten verkondigen word hier over het algemeen niet bepaald gewaardeerd.

Leuk dat dat jou mening is, dat maakt het nog geen feit. En ook leuk dat er mensen zijn die die mening delen, dat maakt het alsnog geen feit.

[...]

Dit kan je ook gewoon makkelijk onnodig kwetsend noemen. Je zou het ook een misplaatste grap kunnen noemen.
Ik heb vrij duidelijk naar voren gebracht dat het mijn mening is. Het is jouw aanname dat ik dit als feiten presenteer.

Wat je daar aanhaalt is helemaal niet onnodig kwetsend. Als je dat als onnodig kwetsend wil bestempelen, moet je wel heel erg gevoelig zijn.

• WEBGAMING
DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:57:
[...]

Ik heb vrij duidelijk naar voren gebracht dat het mijn mening is. Het is jouw aanname dat ik dit als feiten presenteer.
Waar zeg je dat dan precies?

[Voor 8% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 16:00]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:57:
[...]

Nee, je zegt "De NOS is sterk links progressief gericht. ", en brengt het daardoor als feit. Als je het als mening had gebracht, had er iets gestaan als "Ik vind dat de NOS sterk <etc>".

Je brengt je mening wel degelijk als een feit.

Virussen? Scan ze hier!

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:59:
[...]

Waar zeg je dat dan precies?
Je moet het niet omdraaien. Jij stelt dat ik het als feiten presenteer, dan moet je aangeven dat dat zo is. Ik geef mijn mening in mijn reactie, ik neem stelling. Zoals vrijwel iederen zijn of haar mening geeft in de vorm van stellingen. Is het voor jou niet duidelijk dan, wanneer er niet bij staat: 'dat is slechts mijn mening'?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:48
DarkMatter in 'Instagram werkt mogelijk aan betaalde verificatiefunctie met blauwe badge'

Ik snap wel dat mensen dat als offtopic beoordelen, dat zou dan een 0 zijn, dan staat er nog wat commentaar op de moderatie in, wat volgens de regels een punt aftrek is, waardoor je op een -1 uitkomt.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• WEBGAMING
DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:01:
[...]

Je moet het niet omdraaien. Jij stelt dat ik het als feiten presenteer, dan moet je aangeven dat dat zo is. Ik geef mijn mening in mijn reactie, ik neem stelling. Zoals vrijwel iederen zijn of haar mening geeft in de vorm van stellingen. Is het voor jou niet duidelijk dan, wanneer er niet bij staat: 'dat is slechts mijn mening'?
Oh gaan we nu deze manier van discussiëren krijgen?
De NOS is sterk links progressief gericht. Niet enkel de inhoud van hun berichtgeving, maar ook de selectie van hun berichtgeving. Zo heeft de NOS alles omtrent de twitter-files compleet genegeerd, want dat geeft niet zo een goed beeld van de groep mensen met wie de NOS zich politiek identificeert. Maar de blauwe vinkjes en de verbannen journalisten die zich bezighielden met doxxing, dat is voorpaginanieuws.

Edit: Grappig hoe mijn reacties weg worden gestemd, terwijl ze volledig ontopic zijn. Dat spreekt boekdelen over het moderatiesysteem. Uiteraard wordt het tegengeluid omhoog gestemd
Jij brengt dit gewoon als feit. Als je dit als mening wil verkondigen moet je veel duidelijker zijn dat dit jou mening is.

• DarkMatter
Dennism schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:04:
DarkMatter in 'Instagram werkt mogelijk aan betaalde verificatiefunctie met blauwe badge'

Ik snap wel dat mensen dat als offtopic beoordelen, dat zou dan een 0 zijn, dan staat er nog wat commentaar op de moderatie in, wat volgens de regels een punt aftrek is, waardoor je op een -1 uitkomt.
Het stond op -1 voordat ik mijn reactie wijzigde. Waarom zou ik geen kritiek mogen leveren op onjuiste moderatie?

"Dat spreekt boekdelen over het moderatiesysteem."

Niets beledigends of kwetsends, maar enkel aangegeven dat het systeem niet goed werkt in dit geval.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:08:
[...]

Het stond op -1 voordat ik mijn reactie wijzigde. Waarom zou ik geen kritiek mogen leveren op onjuiste moderatie?
Omdat dat ongewenst is op de FP. Daar is dit forum voor.

Virussen? Scan ze hier!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:48
[...]

Niets beledigends of kwetsends, maar enkel aangegeven dat het systeem niet goed werkt in dit geval.
Lees ook eens: https://tweakers.net/info/faq/karma/
Klachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Frontpagemoderatieforum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:08:
[...]
Oh gaan we nu deze manier van discussiëren krijgen?

[...]

Jij brengt dit gewoon als feit. Als je dit als mening wil verkondigen moet je veel duidelijker zijn dat dit jou mening is.
Nee hoor. Vrijwel in alle reacties onder welk nieuwsitem dan ook, vind je mensen die stellingen poneren, waarbij ze slechts hun mening geven, zonder dat dat iedere keer wordt geschreven als 'ik vind dat...", 'het is mijn mening dat...'

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Goed, je wilt dus een sealion zijn. Bye bye.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• DarkMatter
'En als je maar lang genoeg blijft roepen dat NOS links is dan ga je het zelf ook nog geloven. Maarja als je zelf extreem rechts bent dan is alles gauw links he'

En dat staat dan op +1.

Ik vraag niet om geplust te worden, maar ik had net als de anderen gewoon op de 0 moeten blijven staan, als het als off topic zou worden beschouwd. Maar mijn reactie was volledig on topic op de reactie van Ospo.

Mijn reacties hebben niets van doen met trolling, flaming of misplaatste grappen.

• DarkMatter
wildhagen schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:09:
[...]

Omdat dat ongewenst is op de FP. Daar is dit forum voor.
Ok. Dan haal ik dat gedeelte eruit.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:18:
'En als je maar lang genoeg blijft roepen dat NOS links is dan ga je het zelf ook nog geloven. Maarja als je zelf extreem rechts bent dan is alles gauw links he'

En dat staat dan op +1.

Ik vraag niet om geplust te worden, maar ik had net als de anderen gewoon op de 0 moeten blijven staan, als het als off topic zou worden beschouwd. Maar mijn reactie was volledig on topic op de reactie van Ospo.

Mijn reacties hebben niets van doen met trolling, flaming of misplaatste grappen.
Het zou schelen als je linkjes meegeeft naar de desbetreffende reacties, zodat we er niet naar hoeven zoeken :)

• WEBGAMING
Niet jou reacties, die andere reacties.

• DarkMatter
gambieter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:13:
Goed, je wilt dus een sealion zijn. Bye bye.
Eerst ben ik calimero, dan een sealion.

Wat nog meer?

Ik heb niets constructiefs van jouw kant gezien, je speelt het enkel op de persoon. Niet anders dan degene die mij extreemrechts noemt, n.a.v. mijn reactie. Tegelijkertijd word mij verweten onnodig kwetsend te zijn in mijn reacties. Ik vind dat heel merkwaardig.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb daar nog wat reacties naar beneden gemod. Wmb zijn de reacties daar in die thread in het gunstigste geval offtopic, en in de meeste gevallen ongewenst.

[Voor 4% gewijzigd door RoD op 05-02-2023 16:36]

• DarkMatter
RoD schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:35:
Ik heb daar nog wat reacties naar beneden gemod. Wmb zijn de reacties daar in die thread in het gunstigste geval offtopic, en in de meeste gevallen ongewenst.
Wel, dat is voor mij prima. Ik vond het gewoon incorrect om mij als enige de min in te gooien.

• WEBGAMING
DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:22:
Twee van mijn reacties zijn mijns inziens volledig onterecht beoordeeld met -1. Het gaat om de reacties in

• DarkMatter
Alle 3 hebben -1, de 3 die ik ook heb gelinked. Wat is het probleem hier?

• WEBGAMING
Dat het nu ineens goed is omdat andere reacties ook in de min gezet worden, terwijl het topic begon over het feit dat je het niet eens was met de moderatie van jou reacties.

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:45:
Dat het nu ineens goed is omdat andere reacties ook in de min gezet worden, terwijl het topic begon over het feit dat je het niet eens was met de moderatie van jou reacties.
Ja, en? Dat is toch logisch? Als mijn reacties als off topic moet worden beschouwd, en sterker nog als de -1 aangeeft als flaming, trolling e.d., wat het zeker niet is, dan zou dat ook voor de andere reacties moet gelden. Waarom zou ik daar niet over mogen klagen?

• WEBGAMING
Ja, laten we het nu weer over een ander argument gaan hebben.... Man man.

Je claimt dat je de moderatie op je reacties niet klopt. Dat probleem is nog steeds niet opgelost.
Maar nu vind je het goed omdat andere reacties een min krijgen? Ook iets waar je het in de topicstart nooit over gehad hebt?

Je springt echt alle kanten op, om toch maar enigszins je gelijk te halen.

Maar het is ook wel goed, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hier zo veel reageer, want het is wel duidelijk dat jij nergens naar luistert.

[Voor 16% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 16:53]

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:51:
Ja, laten we het nu weer over een ander argument gaan hebben.... Man man.

Je claimt dat je de moderatie op je reacties niet klopt. Dat probleem is nog steeds niet opgelost.
Maar nu vind je het goed omdat andere reacties een min krijgen? Ook iets waar je het in dit topic nooit over gehad hebt?

Je springt echt alle kanten op, om toch maar enigszins je gelijk te halen.
Helemaal niet. Ik zie mijn reacties toch m.b.t. de rest van de reacties, Jij bent degene die mijn reacties in isolement wilt beoordelen.

Ik heb meerdere keren aangegeven dat het onjuist is om mij te minnen, terwijl anderen de plus in gaan met off topic reacties, met persoonlijke verwijten. Misschien even herlezen.

Ik krijg eerder het idee dat jij hier iets probeert te winnen. Ik heb al aangegeven dat het antwoord van de powermod voor mij acceptabel is, en jij wilt nu doorgaan met discussieren over de discussie. En blijkbaar ben je ontevreden dat niet enkel mijn reacties nu in de min staan.

En ik heb je reacties gelezen en beantwoord. Dat ik 'niet naar je luister' in de zin van jou geen gelijk geven is een ander verhaal.

[Voor 5% gewijzigd door DarkMatter op 05-02-2023 17:04]

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:04
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het in twijfel trekken van de objectiviteit van de NOS al een -1 waard. Komt dat punt aftrek vanwege commentaar op de moderatie nog overheen.

• DarkMatter
aljooge schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:47:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het in twijfel trekken van de objectiviteit van de NOS al een -1 waard. Komt dat punt aftrek vanwege commentaar op de moderatie nog overheen.
Dat mag jij vinden. Hopelijk maak je geen deel uit van het moderatiesysteem. Als je bereid bent om mensen het zwijgen op te leggen, omdat ze niet klakkeloos de objectiviteit van een bepaald nieuwsmedium accepteren.

• WEBGAMING
Iedereen maakt hier deel uit van het moderatiesysteem, had je dat nog niet door?

Een min geven is nu iemand het zwijgen op leggen? Kom op zeg.

Maar oke, laten we zeggen dat dat zo is. Dan vind jij het wel prima om andere mensen het zwijgen op te leggen? Want je eigen reacties in de min is een groot probleem, maar als andere mensen in de min gezet worden, is het ineens wel prima?

Iemand het zwijgen opleggen is schijnbaar alleen een probleem als het jou niet zint.

Echt, bijna elke reactie spreekt zichzelf weer tegen.

[Voor 9% gewijzigd door WEBGAMING op 05-02-2023 18:11]

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:04
DarkMatter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:56:
[...]

Dat mag jij vinden. Hopelijk maak je geen deel uit van het moderatiesysteem. Als je bereid bent om mensen het zwijgen op te leggen, omdat ze niet klakkeloos de objectiviteit van een bepaald nieuwsmedium accepteren.
Wat vind jij van de dagelijkse berichtgeving in het NOS journaal?

• DarkMatter
WEBGAMING schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:09:
Iedereen maakt hier deel uit van het moderatiesysteem, had je dat nog niet door?

Een min geven is nu iemand het zwijgen op leggen? Kom op zeg.

Maar oke, laten we zeggen dat dat zo is. Dan vind jij het wel prima om andere mensen het zwijgen op te leggen? Want je eigen reacties in de min is een groot probleem, maar als andere mensen in de min gezet worden, is het ineens wel prima?

Iemand het zwijgen opleggen is schijnbaar alleen een probleem als het jou niet zint.

Echt, bijna elke reactie spreekt zichzelf weer tegen.
Mijn reacties spreken elkaar niet tegen . Je schreef eerder dat je niet weet waarom je hier zoveel reageert. Dat weet ik wel. Je bent wanhopig om hier nog iets in de discussie te winnen, terwijl de discussie al voorbij is. Ik heb aangegeven dat het antwoord van de powermod voor mij afdoende was, maar je blijft maar doorgaan. Blijkbaar zag je weer een mogelijkheid, nadat een ander nog iets schreef, iets wat ook niets verder toevoegde.

• DarkMatter
aljooge schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:21:
[...]

Wat vind jij van de dagelijkse berichtgeving in het NOS journaal?
Ik zou je daar best wel antwoord op willen geven, maar dat heeft toch verder geen nut in dit forum?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:08

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Goed, volgens mij is de discussie zo wel klaar, op de man spelen zoals in de laatste reacties is in ieder geval nergens voor nodig.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee