Ik zoek me ook echt al een paar dagen een ongeluk om gewoon een simpel voorbeelt te vinden om vanuit NR lichten aan te sturen en ik vind echt wel simple flows maar heb geen idee wat ik zou moeten invullen in de nodes.
ik heb 2 nodes toegevoegd en zie dus in de state_changed_input_boolean wel netjes de status binnen komen maar mijn callservice naar domain :light"En de betreffende lamp doet niets
Het zal net als met een aantal andere zaken zijn dat als je het door hebt het ineens simpel is maar die eerste stap:S
En ook als ik uitgereid zouk naar beginnenr tutorials lijken die niet te klopem
OA deze zag er veel belovend uit maar alleen het eerste voorbeeld klopt bij mij. Het tweede voorbreeld kloppen de schermen al niet meer en krijg ik jet niet werkend.
Ik heb ook geprobeerd om met debug te kijken wat er gebeurt maar daar zie ik niets .
Is er een manier waarmee ik kan zien wat er tussen de nodes gebeurt?
Ik heb debug nodes ingevoed maar daar zie ik niets
onderhand begin ik me een beetje stom te voelen:S
Weet er iemand een soort simpel voorbeeld waar het uitgelegd wordt hoe ik bijvooebeeld een lamp kan aan doen vanuit Dode red?
ik heb 2 nodes toegevoegd en zie dus in de state_changed_input_boolean wel netjes de status binnen komen maar mijn callservice naar domain :light"En de betreffende lamp doet niets
Het zal net als met een aantal andere zaken zijn dat als je het door hebt het ineens simpel is maar die eerste stap:S
En ook als ik uitgereid zouk naar beginnenr tutorials lijken die niet te klopem
OA deze zag er veel belovend uit maar alleen het eerste voorbeeld klopt bij mij. Het tweede voorbreeld kloppen de schermen al niet meer en krijg ik jet niet werkend.
Ik heb ook geprobeerd om met debug te kijken wat er gebeurt maar daar zie ik niets .
Is er een manier waarmee ik kan zien wat er tussen de nodes gebeurt?
Ik heb debug nodes ingevoed maar daar zie ik niets
onderhand begin ik me een beetje stom te voelen:S
Weet er iemand een soort simpel voorbeeld waar het uitgelegd wordt hoe ik bijvooebeeld een lamp kan aan doen vanuit Dode red?
[ Voor 8% gewijzigd door mrbert op 31-01-2023 21:02 ]
mrbert