Toon posts:

Nefit Bosch lucht-/water warmtepomp Monoblock 7400i

Pagina: 1
Acties:

• gebruiker 007
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22-03 22:40
hoi.

weet iemand wat de levertijden van deze warmtepomp zijn?
vorig jaar feb besteld en de installateur kan niet aangeven wanneer deze geleverd gaan worden

alvast dank

• Tridder505
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:13
Nope

• doSet
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19-03 20:08
Die van ons is afgelopen week geplaatst. Vorig jaar eind maart besteld…dus 11 maanden op gewacht. Hoorde wel dat ze nu steeds meer geleverd worden….

• gebruiker 007
mmmmm ik wacht al 13 maanden

• doSet
Vorig jaar juni besteld schreef je. Dan zit je op een maand of 8/9 toch? Dus dan zou hij er bijna moeten zijn..

• Susteentje
  • Laatst online: 10:18
Vorig jaar eind juli heb ik de 7400i monoblock 5.0 E met 300 liter warmwaterboiler besteld. De installateur heeft op het moment nog niets binnen.. In september staat de verbouwing gepland, dus hopelijk is de wp er op tijd!

• gebruiker 007
sorry feb

• doSet
Ow dan inderdaad wel 13 maanden….

Ik heb nu de eerste week achter de rug. Gelijk voor de leeuwen gegooid met de koude wind en sneeuw. Weet iemand of er op dit forum ook ervaringen gedeeld worden over deze warmtepomp? Ik kan ze nog niet vinden. Maar bij ons wil de aanvoer temperatuur maar niet boven de 40/42 graden komen ondanks de juiste instellingen…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Susteentje
doSet schreef op zondag 12 maart 2023 @ 07:18:

Ik heb nu de eerste week achter de rug. Gelijk voor de leeuwen gegooid met de koude wind en sneeuw. Weet iemand of er op dit forum ook ervaringen gedeeld worden over deze warmtepomp? Ik kan ze nog niet vinden. Maar bij ons wil de aanvoer temperatuur maar niet boven de 40/42 graden komen ondanks de juiste instellingen…
Check hier eens: Nefit EnviLine warmtepomp ervaringen uitwisselen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gebruiker 007
doSet schreef op zondag 12 maart 2023 @ 07:18:

ben benieuwt wat het probleem is.

• Susteentje
Vandaag gebeld met Nefit Bosch, mevrouw van de klantenservice gaf aan dat op het moment van bestellen (juli 2022) de levertijd ook bijna 18 maanden was. Momenteel loopt de levertijd alleen maar verder op. Ze gaf aan dat ze bij monoblock systemen het slechtste de onderdelen binnenkrijgen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee