Hallo 👋🏻 !
Probleem: pc die geen beeld signaal meer geeft.
Geprobeerd:
- HDMI kabel te vervangen
- andere cmos batterij
- andere processor
- zonder videokaart opgestart
- zonder rand apparatuur opgestart
- met 1 ram stick geprobeerd
- ander ram stick geprobeerd
Extra: 2 dagen terug was de WiFi eruit een aantal uren daarvoor deed m’n pc het zoals ik m elke dag gebruik er was niets mee aan de hand nadat de WiFi weer online was ging de pc wel aan alleen hij kreeg geen beeld een aantal uren later bleef de pc herstarten en nu gaat die gewoon aan zonder dat ik een singaal binnen krijg.
Ik gebruik een KPN WiFi booster 2.0 super WiFi met internet kabel in mijn pc.
Ik vind het zelf ook raar dat m’n pc het ineenkeer niet doet na dat de WiFi uitviel misschien weten jullie iets?
Ik heb met mijn vorige pc wel n keer gehad dat de pc aan ging zonder beeld signaal toen heb ik 3-4 dagen gewacht en ineenkeer werkte alles weer maar dat was bij m’n vorige pc.
(Nu heb ik alles op de grond liggen en aangesloten zonder case.)
Iemand ideeen?
Met vriendelijke groet, Dilano
Probleem: pc die geen beeld signaal meer geeft.
Geprobeerd:
- HDMI kabel te vervangen
- andere cmos batterij
- andere processor
- zonder videokaart opgestart
- zonder rand apparatuur opgestart
- met 1 ram stick geprobeerd
- ander ram stick geprobeerd
Extra: 2 dagen terug was de WiFi eruit een aantal uren daarvoor deed m’n pc het zoals ik m elke dag gebruik er was niets mee aan de hand nadat de WiFi weer online was ging de pc wel aan alleen hij kreeg geen beeld een aantal uren later bleef de pc herstarten en nu gaat die gewoon aan zonder dat ik een singaal binnen krijg.
Ik gebruik een KPN WiFi booster 2.0 super WiFi met internet kabel in mijn pc.
Ik vind het zelf ook raar dat m’n pc het ineenkeer niet doet na dat de WiFi uitviel misschien weten jullie iets?
Ik heb met mijn vorige pc wel n keer gehad dat de pc aan ging zonder beeld signaal toen heb ik 3-4 dagen gewacht en ineenkeer werkte alles weer maar dat was bij m’n vorige pc.
(Nu heb ik alles op de grond liggen en aangesloten zonder case.)
Iemand ideeen?
Met vriendelijke groet, Dilano