Toon posts:

Help Mijn pc heeft geen beeld maar gaat wel aan???

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

• Dilano
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-03 19:06
Hallo 👋🏻 !

Probleem: pc die geen beeld signaal meer geeft.

Geprobeerd:
- HDMI kabel te vervangen
- andere cmos batterij
- andere processor
- zonder videokaart opgestart
- zonder rand apparatuur opgestart
- met 1 ram stick geprobeerd
- ander ram stick geprobeerd

Extra: 2 dagen terug was de WiFi eruit een aantal uren daarvoor deed m’n pc het zoals ik m elke dag gebruik er was niets mee aan de hand nadat de WiFi weer online was ging de pc wel aan alleen hij kreeg geen beeld een aantal uren later bleef de pc herstarten en nu gaat die gewoon aan zonder dat ik een singaal binnen krijg.
Ik gebruik een KPN WiFi booster 2.0 super WiFi met internet kabel in mijn pc.
Ik vind het zelf ook raar dat m’n pc het ineenkeer niet doet na dat de WiFi uitviel misschien weten jullie iets?

Ik heb met mijn vorige pc wel n keer gehad dat de pc aan ging zonder beeld signaal toen heb ik 3-4 dagen gewacht en ineenkeer werkte alles weer maar dat was bij m’n vorige pc.

(Nu heb ik alles op de grond liggen en aangesloten zonder case.)

Iemand ideeen?
Met vriendelijke groet, Dilano

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Monitor staat op de juiste ingang? Monitor defect? Er zijn nog genoeg andere oorzaken...

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Dilano
Heb al een tv geprobeerd alleen daar kwam ook geen signaal.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:18
Uit welk merk en type onderdelen bestaat het systeem?

• Dilano
Heb m eindelijk aan de praat gekregen op een tv scherm, alleen het lag dus aan mijn monitor er komt nu steeds een error op m’n monitor als ik de pc aansluit de error is alsvolgt: Not optimum mode recommend mode: zoveelxzoveel 60hz
Eromheen heb ik een zwart scherm.
Ik kan de beeld grootte & aantal hz. nu ook niet aanpassen omdat ik dus Nogsteeds geen beeld op m’n monitor kan krijgen.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:18
Welke monitor heb je?

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-03 17:32
Dilano schreef op zondag 29 januari 2023 @ 21:08:
Heb m eindelijk aan de praat gekregen op een tv scherm, alleen het lag dus aan mijn monitor er komt nu steeds een error op m’n monitor als ik de pc aansluit de error is alsvolgt: Not optimum mode recommend mode: zoveelxzoveel 60hz
Eromheen heb ik een zwart scherm.
Ik kan de beeld grootte & aantal hz. nu ook niet aanpassen omdat ik dus Nogsteeds geen beeld op m’n monitor kan krijgen.
Op je TV als je wel beeld hebt, de laagste resolutie instellen en 60hz, ik neem aan dat ie dan wel weer onder de specificaties van je monitor valt en kan je hem weer terug zetten?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Modbreak:Neem dit even door: https://gathering.tweakers.net/forum/faq#quickstart

Zoals je ziet zijn er veel mensen hier die je willen en waarschijnlijk ook kunnen helpen, maar niemand is helderziend. Je hebt tot nu toe geen enkele detail gegeven van wat voor PC dit betreft, welke schermen je erop aansluit en hoe je een en ander ingesteld hebt.

Je verwijst bovendien naar foutmeldingen, maar laat uitgerekend de getallen weg die ons zouden vertellen wat er aan de hand is.

Graag dus even uitgebreid en duidelijk zijn, anders heeft een topic hier weinig zin.

Soittakaa Paranoid!

• Dilano
(Extra)

Waar het op neer komt is dat ik mijn pc (waar de specs in dit geval helemaal niet uit maken enkel de Windows versie (11), de resolutie heb ingesteld op iets wat mijn monitor niet kan weergeven ik kan dit op geen enkele manier aanpassen en de monitor resetten heeft ook geen nut. Als ik een andere videokaart erin doe waar een vga kabel in past van vga naar vga in monitor geeft die gewoon het beeld perfect er is dus eig niets mis met de monitor ik heb al een aantal tutorials gevolgd op YouTube die eventueel konden lukken maar helaas heeft het geen zin gehad ik heb nu een dp naar vga kabel besteld die wel in mijn eigen normale videokaart kan hopelijk krijg ik dan wel beeld maar alsnog is het raar dat ik moeilijk de settings kan aanpassen van de resolutie zonder beeld te hebben.

Excuses voor de typ fouten of als ik iets vergeten ben de monitor is trouwens van Samsung precieze naam geen idee!

• Dilano
Antwoord op;
Op je TV als je wel beeld hebt, de laagste resolutie instellen en 60hz, ik neem aan dat ie dan wel weer onder de specificaties van je monitor valt en kan je hem weer terug zetten?

Nee dat heeft dus geen nu omdat ik dan de hz aanpas van de tv en als ik de monitor met kabel en tv met kabel op m’n pc heb aangesloten dan lukt het alsnog niet om de hz of resolutie aan te passen

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

En als je nu je tv op de ene ingang zet en je monitor aan de andere hangt. Dan kan je vanaf je tv scherm de juiste resolutie en refreshrate instellen van je monitor.

HANDTEKENING!!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dilano schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:47:
Waar het op neer komt is dat ik mijn pc (waar de specs in dit geval helemaal niet uit maken enkel de Windows versie (11), de resolutie heb ingesteld op iets wat mijn monitor niet kan weergeven ik kan dit op geen enkele manier aanpassen

[...]

Excuses voor de typ fouten of als ik iets vergeten ben de monitor is trouwens van Samsung precieze naam geen idee!
Als je zo zeker weet wat wel en niet uitmaakt heb je onze hulp duidelijk niet nodig. Mogelijk is het inderdaad niet relevant, maar dat is iets wat pas achteraf te constateren is, als het probleem gevonden is en oorzaak boven water. Je hebt nog steeds letterlijk geen enkele harde gegeven over je situatie gepost. Hier kunnen wij helemaal niets mee, dus gaat dit topic dicht.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee