Op vrijdag 31 augustus 2001 00:41 schreef real_raichu70 het volgende:
Van m'n RSI-orbs :
Goh. Mooi.
Van m'n Scherm :
Geilneef.
Is trouwes een aparte rubriek voor keesmods op GoT
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
vriendin?Op vrijdag 31 augustus 2001 02:47 schreef topper het volgende:
Mooie dame op je scherm!!
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Gewoon een lampje in de kast gegooid en wat bolletjes erbij en dat was het...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Keb een keer dat een vent de kont van zijn vriendin ope tank van zijn motor namaakt had...Op vrijdag 31 augustus 2001 01:10 schreef thamar het volgende:
vraag me eigenlijk af wanneer er eens iemand de borsten van z'n lief gaat namaken en die aan z'n case gaat bevestigen, we zien zoveel rare dingen, maar dat heb'k toch nog niet gezien
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Volgens mij heb ik zo'n zelfde kast hier ook nog staan. Bigtower???? (zeer goedkoop bij trendtek gehaald, weet het merk niet)
Maar doet nu prima dienst om m'n printer van de grond te houden
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Liefsharing...
Was jij ook op dat verjaardagsfeestje? En,
was de taart lekker?
Ik denk eerlijk gezegd dat ze hier een bak duvel,
een bak Bacardi en 5 sticks op had hoor
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:42 schreef toastingnow het volgende:
Heee!!! Da's mijn vriendin!!!???
Verwijderd
Nee, en dit ziet er wel mooi uit.Op vrijdag 31 augustus 2001 01:03 schreef real_raichu70 het volgende:
er waren veel meer foto's van heel de kast enzo maar door de baggere kwaliteit van de Sony Mavica 1.2 Mpixel zagen ze gewoon helemaal zwart . En dat was bij daglicht
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Wel al een met een lul ofzo... Zoek 't ouwe nieuws maar eens doorOp vrijdag 31 augustus 2001 01:10 schreef thamar het volgende:
vraag me eigenlijk af wanneer er eens iemand de borsten van z'n lief gaat namaken en die aan z'n case gaat bevestigen, we zien zoveel rare dingen, maar dat heb'k toch nog niet gezien